Θα ευχεσαι να την σκοτωσω

741 87 6
                                    

Τρεις μέρες πριν . Μιλανο , Ιταλία .
Προσπαθούσε να συγκεντρωθεί στα χαρτιά που είχε μπροστά του . Ήταν όμως αδύνατον . Κάθε τρεις και λίγο το μυαλό του έτρεχε στο ραντεβού που είχε σε μισή ώρα . Δεν ηξεεε εάν είχε την δύναμη να αντικρυσει αυτόν τον άντρα . Εάν θα κατάφερνε να συγκρατήσει τον εαυτό του , και εάν όχι πως θα αντιδρούσε . Είχε σκεφτεί πολλές φορές τα τελευταία χρόνια αυτή την στιγμή . Την αρχή του σχεδίου του . Νόμιζε πως ήταν επιτέλους έτοιμος για όλο αυτό , έκανε σίγουρα λάθος . Τώρα ένιωθε όσο πιο λίγο έτοιμος θα μπορούσε να νιώσει κάποιος . Τα χέρια του είχαν ιδρώσει πάνω από 10 φορές ενώ δεν μπόρεσε να συγκεντρωθεί σε κμαι από τις αποστολές που είχε να παραδώσει σήμερα , αφήνοντας την δουλειά πίσω .
Ο Τομας είχε έρθει από το πρωί στο γραφείο φέρνοντας συνεργάτες του από την Ρωσία για να κανονίσουν την αποστολή ακόμη 4 κοριτσιών όμως δεν κατάφερε να έρθει σε συμφωνία με κανέναν από αυτούς . Το άφησαν εν τέλη για την επόμενη εβδομάδα , αφήνοντας τον να σκεφτεί τηβ προσφορά τους . Τα χρήματα δεν ήταν άσχημα , ο ιδιος δεν κατάφερνε να συγκεντρωθεί με τίποτα στα οφέλη της συμφωνίας . Έτσι τους ζήτησε όσο πιο ήρεμα μπορούσε να φύγουν και να έρθουν άλλη φορά , ελπίζοντας πως δεν θα εκνευρίζονταν . Και δεν το έκαναν για το δικό του καλό . Αυτή η δουλειά κρέμονταν σε πολύ λεπτές ισσοροπιες, και σίγουρα δεν ήθελε να αποκτήσει εχθρούς έτσι στα ξαφνικά .
Άφησε τις λευκές κόλλες με δύναμη πάνω στο ξύλινο τραπέζι πειζοβτας με τα δάχτυλα του τους κροτάφους του . Δεν γινόταν να κάνει κάποια άλλη δουλειά τώρα . Έπρεπε να το αφήσει για αργότερα . Κοίταξε το ρολόι του γραφείου , λιγότερο από ένα τέταρτο μέχρι να εμφανιστούν . Σηκώθηκε όρθιος πηγαίνοντας προς το μεγάλο παράθυρο . Παρατήρησε την φιγούρα του στην αντανάκλαση . Το κουστούμι τον έκανε να δείχνει αλπος ανθρωπος . Ηρεμος και διαπραγματευσημος , με μια σιγουριά που κάθε καλος δικηγορος έπρεπε να έχει . Το δικηγορικό του γραφείο βρίσκονταν σε μια από τις πιο πολυσύχναστες και καλοφημες περιοχές του μιλάνου . Είχε πληρώσει μια περιουσία για αυτό όμως άξιζε όλα τα λεφτά . Ήταν η τέλεια κάλυψη . Ο πιο ευηπολυπτος δικηγόρος της χώρας δεν μπορούσε να έχει το γραφείο του πουθενά άλλου . Θα κινούσε υποψίες και θα έδινε αφορμή στις αιχμηρές γλώσσες για κουτσομπολιά . Ας μην μιλούσε για τον κίτρινο τύπο . Όλα αυτά που κινούσαν τα νήματα μιας κοινωνίας . Για τον Νίκολας αυτά ήταν πολύ εύκολο να ξεπεραστούν . Τους είχε ξεγελάσει όλους χωρίς καν να προσπαθησει αρκετά . Μια βιτρίνα ήταν πολύ εύκολο να στηθεί και να διατηρηθεί . Οι δημοσιογράφοι δεν είχαν ανακαλύψει που ήταν το σπίτι του , δήλωνε πάντα πως κρατούσε την προσωπική του ζωή για εκείνον . Χρησιμοποιούσε τα πιο νόμιμα (φαινομενικά) μέσα για να κερδίζει τις δικές του και χρέωνε αρκετά τους πελάτες του για να δικαιολογήσει τον πλούτο του. Παιχνιδάκι .
Άκουσε έναν απαλό χτύπο στην πόρτα . Υπέθεσε πως θα ήταν η γραμματέας του . Μια ήρεμη και ήσυχη κοπέλα γύρω στα 30 . Όχι ιδιαίτερα όμορφη όμως υπέθετε πως θα ήταν καλή για ένα δυο πηδήματα . Οι πιο ήσυχες συχνά κρύβουν ταλέντα που εμφανίζονται όταν τις ρίχνεις στο κρεβάτι . Σκεφτόταν πως θα μπορούσε να την δοκιμάσει κάποια στιγμή και ίσως να την πουλήσει μετά . Ίσως στην Αφρική . Εκεί δεν του ένοιαζε τόσο η ομορφιά , αρκεί το σώμα να ήταν ακέραιο . Τι ήθελαν επίσης χαλαρές , αρκετά χαλαρές για να μην δυσκολεύονται . Έτσι πριν τις στείλουν έπρεπε να κάνουν την δουλειά . Μια επίπονη διαδικασία για τις ίδιες όμως δεν είχαν και πολλές επιλογές . Είτε θα τους το έκαναν εδώ είτε μόλις φτάναν . Το αποτέλεσμα θα ήταν το ίδιο . Απλώς εδώ δεν θα κινδυνεύουν από κάποια μόλυνση . Και έτσι όλες προτιμούσαν να το υποστούν από τα χέρια των αντρών του.

Femme fatale 2:the return Donde viven las historias. Descúbrelo ahora