Μονο αυτο εχει σημασια!

687 58 10
                                    

«Νίκολας ;» Η αγουροξυπνημένη φωνή της τον έκανε να σηκώσει το κεφάλι του από τα χαρτιά που κοιτούσε . Γύρισε να την κοιτάξει . Στεκόταν με ανακατεμένα μαλλιά πάνω στο κούφωμα της πόρτας , φορώντας μια δίκη του μακρυά μπλούζα και τα μεγάλα της μάτια ήταν ακόμη πρησμένα από τον ύπνο . Ένα ελαφρύ κοκκίνισμα είχε απλωθεί στα μάγουλα της , σίγουρα από τον πυρετό ο οποίος ευτυχώς είχε πέσει αρκετά .
Χαμογέλασε στην εικόνα . Εάν τον ρωτούσε κάποιος πειν από τέσσερα χρόνια , ποτέ του δεν θα έλεγε ότι θα ένιωθε ευτυχισμένος από μια τόσο απλή εικόνα , από μια γυναίκα να βρίσκεται στο σπίτι του και να φοράει δικά του ρούχα . Ήταν απίστευτα γλυκιά .
« καλημέρα μικρή .» Της είπε καθώς χτύπησε απαλά το κάθισμα δίπλα του για να της υποδείξει να τον πλησιάσει .
Όμως εκείνη παράμενε πεισματικά στην θέση της , σκύβοντας το κεφάλι της .
Κατάλαβε πως έπρεπε να ντρέπεται και το χαμόγελο του ήταν ακόμη πιο πλατύ . Πως ήταν δυνατό αυτή η κοπέλα να είναι δυναμική και τόσο αθώα λαι γλυκιά της ίδια στιγμή ; Τον τρέλανε ολ ο αυτό . Με το ζόρι κατάφερε να συγκρατήσει τον εαυτό του από το να της ορμήσει . Την ήθελε τόσο γαμημενα πολύ που ένιωθε να πονάει όσο βρισκόταν μακρυά του .
« γ...γιατί φοράω μόνο μια μπλούζα σου ;»
« ιδρωσες το βράδυ , δεν κάνει να μένεις με ιδρωμένα ρούχα έπρεπε να σε αλλάξω , και δεν είχα αλλά ρούχα εδώ πέρα ...» της απάντησε ξύνοντας νευρικά τον αυχένα του . Η Σελινα δάγκωσε απαλά το κάτω χείλος της . Και μόνο η σκέψη ότι την είδε γυμνή την έκανε να αναστατώνεται με τρόπο που δεν φανταζόταν ποτέ ότι θα μπορούσε να την αναστατώσει .
« ε..εσυ με άλλαξες ;»
«Ναι μικρή βλέπεις κάποιον άλλο στο σπίτι ;» Της απάντησε ειρωνικά σηκώνοντας το ένα του φρύδι . Του άρεσε να την πειράζει, να την κάνει να ντρέπεται . Του άρεσε που τον άφηνε να δει την ευαίσθητη πλευρά του εαυτού της . Νιώθε μοναδικός .
« κ...και με είδες γυμνή ; Πως τολμήσες!» Του είπε νευριασμενη σταυρώνοντας τα χέρια της κάτω από το στήθος της .
« ωωω έλα τώρα τιγράκι , δνε είναι η πρώτη φορά που σε βλέπω γυμνή .» Της δήλωσε αυτάρεσκα , και την είδε να σκύβει θλιμμένα το πρόσωπο της . Ήταν σίγουρος πως από στιγμή σε στιγμή θα έκλαιγε .
Έβρισε τον εαυτό του για τις βλακείες που πέταξε και σηκώθηκε για να πάει κοντά της .
« Σελινα συγνώμη δεν ...»
« είναι εντάξει .... δεν είπες κάτι που δεν ισχύει εξάλλου .» Του απάντησε ρουθουνίζοντας . Έβαλε τα δάχτυλα του στο πιγούνι της σηκώνοντας το κεφάλι της απαλά έτσι ώστε να μπορεί να την κοιτάξει στα μάτια .
Έσκυψε απαλά φιλώντας την πεταχτά στα χείλη . Ένιωσε την ανάσα της να κόβεται , τα μάτια της άνοιξαν διάπλατα από την έκπληξη όμως πριν προλάβει να αντιδράσει εκείνος είχε ήδη απομακρυνθεί από κοντά της , και είχε καθίσει πάλι στον μαύρο καναπέ .
~θα με τρελάνει αυτος ο άνθρωπος πάει ~ είπε από μέσα της καθώς τον κοιτούσε υπνωτισμένη . Πως μπορούσε να ζήσει μακρυά του; Όμως αυτό ήταν το σωστό . Δεν το άξιζε ο καρλ ... δεν μπορούσε να τον αφήσει έτσι . Και όσο άσχημα και εάν ένιωθε για τα πράγματα που έκανε τώρα με τον Νίκολας , η καρδιά της χτυπούσε χαρούμενα .
« είσαι καλύτερα σήμερα ;» Η φωνή του την έβγαλε από τις σκέψεις της κάνοντας την να εστιάσει στην συζήτηση τους .
«Ν...ναι έτσι Νομζιω . Κρυώνω λίγο ακόμη βέβαια .»
« ο πυρετός δεν σου έχει πέσει τελείως . Όμως έχω ανοίκει την θέρμανση . Πρέπει να ζεσταθείς σε λίγο .»
« σε ευχαριστώ .»
« κάθισε δίπλα μου Σελινα . Δεν δαγκώνω στο υπόσχομαι .»
Της είπε παιχνιδιάρικα για να την τσιγκισει . Λαι το δόλωμα του έπιασε αφού ένας ελαφρύς εκνευρισμός εμφανίστηκε στα χείλη της . Με μικρά αλλά σίγουρα βήματα έφτασε δίπλα του και κάθισε στην άλλη άκρη του καναπέ . Φοβόταν την πολύ στενή επαφή τους . Δεν ήξερε εάν θα μπορούσε να συγκρατήσει τον εαυτό της .
« δουλεύεις ;»
« ναι υπάρχουν κάποιες υποθέσεις που εκκρεμούν στην Ιταλία , και αφού δεν είμαι εκεί πρέπει να τις παρακολουθώ από εδώ .»
«Σε ενοχλώ ;»
« ποτέ δεν με ενοχλείς μικρή . Πείνας ;»
« λίγο ...»
ο Νίκολας χαμογέλασε .
« έχω αγοράσει κάποια γυναικεία ρούχα που πιστεύω ότι θα σου κάνουν . Κανε ένα μπάνιο άλλαξε και θα σε πάω έξω . Κρίμα να μείνουμε κλεισμένοι μέσα στο σπίτι ενώ είμαστε στο Παρίσι .
Και το βράδυ θα σε βγάλω έξω.»
« δεν νομίζω  πως είναι καλή επιλογή Νίκολας ... μπορούμε να καθίσουμε εδώ δεν με πειράζει .»
« μίλησα Σελινα άντε πήγαινε τώρα .» Της είπε γλυκά όμως σταθερά , και την είδε να φεύγει από το οπτικό του πεδίο .
Φανταζόταν τπ σώμα της κάτω από το καυτό νερό , και αισθανόταν τον ανδρισμό του να ξυπνάει . Ήθελε απελπισμένα πολύ να είναι εκεί μέσα μαζί της . Έβρισε σιωπηλά καιως σηκώθηκε με φορά από τον καναπέ πηγαίνοντας προς το μπάνιο .
Σιγανά άνοιξε την πόρτα αντικρυζοντας την γυμνή της πλάτη κάτω από το νερό που έπεφτε σαν καταρράκτης πάνω στο λευκό της δέρμα .
Δν άντεχε άλλο έπρεπε να την αγγίξει , και ας το μετανιωνε μετά .
Με γρήγορες κινήσεις αφαίρεσε τα ρούχα του προχωρώντας προς το μέρος της .

Το απότομο άγγιγμα του την έκανε να αναπηδησει ελαφρώς . Ζαλισμένη γύρισε να τον κοιτάξει . Το νερό είχε βρέξει το σώμα του , κάνοντας τον άκρως ερωτεύσιμο, μικρές σταγόνες έτρεχαν από τα μαλλιά του . Κράτησε την αναπνοή της για να μην αναστέναξει στο θέαμα που αντιρκυζε .
« Νίκολας ; Τι κα....»
το δάχτυλο του βρέθηκε ανάμεσα στε χείλη της , κάνοντας την να σιωπήσει .
« σσσς Ηρεμισε και νιώσε , μπορείς να το κανεις αυτό Σελινα ; στο ορκίζομαι πως δεν θα κάνω τίποτα που να μην ευχαριστηθείς .»
Το μυαλό της δεν υπακουωε στην λογική , δίχως δεύτερη σκέψη ενευσε καταφατικά . Δεν είχε την δύναμη να του του αντισταθεί .
« άνοιξε το στόμα σου .» Της ψιθύρισε αισθησιακά στο αυτί και εκειν η έσπευσε να τον υπακουσει . Το δάχτυλο του βρέθηκε μέσα στο στόμα της .
« γλείψε.» Τα μάτια της άστραψαν από επιθυμία . Μαι ξαφνική φωτιά έκαψε τα σώθηκα της , ένιωσε τα πόδια της να λυγίζουν . Το ελεύθερο το χέρι τυλίχθηκε γύρω από την μέση της κρατώντας την σταθερά . Η πλάτη της πιέστηκε στα κρύα πλακάκια .
« ποσό μου ελειψες μικρή.» Γρυλισε καθώς το στόμα του άρχισε να πιπιλαει τα στήθη της .
« Θεέ μου ! Νίκολας !»
«Σου αρέσει ;»
Δεν μπόρεσε να μιλήσει απλώς ενευσε καταφατικά . Ένας βαθύς αναστεναγμός ξέφυγε από τα χείλη της .
« χαίρομαι μικρή .» Η ανάσα του χτυπούσε το δέρμα της κάνοντας την εν χάνει τον έλεγχο .
Με όση δύναμη της είχε απομείνει τον έσπρωξε απαλά από πάνω της .
Προσπαθούσε να βρει την αναπνοή της όσο εκείνο της ν κοιτούσε ερωτιματικα .
« τι ... τι συνέβη ;»
« δεν είναι σωστό αυτό ... δεν πρέπει να το κάνουμε ..»
« εγώ το βλέπω πολύ σωστό . Και εσυ το ήθελες .»
« δεν .. δεν έχει σημασία τι θέλω .»
Του είπε βιαστικά πριν απομακρυνθεί εντελω από κοντά του. Έπιασε μια λευκή πετσέτα τυλίγοντας την γύρω από το σώμα της .
« φυσικά και έχει σημασία Σελινα ! Μόνο αυτό έχει σημασία μωρό μου .»
« δεν μπορείς να καταλάβεις ... δεν μπορώ να το πάνω αυτό ... συγνώμη .» Του είπε αμήχανα πριν βγει σχεδόν τρέχοντας από το μπάνιο .
« θέλω να δω για ποσό θα αρνείσαι την καρδιά σου Σελινα ...»

Femme fatale 2:the return Donde viven las historias. Descúbrelo ahora