Άνοιξε κουρασμένη τα μάτια της . Ήταν ακόμη πιο δύσκολο να το καταφέρει . Κάθε μέρα γινόταν και πιο δύσκολο , και πλέον δεν ήξερε εάν ήθελε να συνεχίσει να το κάνει . Δεν έβλεπε κάποιο νόημα στο να συνεχίσει να υπομένει όλα αυτά . Κι όμως κάθε φορά που τον έβλεπε , ακόμη και τώρα μετά από όλα αυτά , η καρδιά της χτυπούσε έντονα , λες και θα έβγαινε από την θέση της . Ήταν τρελο . Η δικη της τρέλα που τηβ κρατούσε παραδόξως στη ζωή αντί να την οδηγήσει στην λύτρωση του θανατου . Ήλπιζε πως μια μέρα όλα αυτά θα τελείωναν . Ας τηβ σκότωνε αυτος , δεν την ένοιαζε να πεθάνει από τα χέρια του , μόνο να μην την άφηνε στα χέρια κάποιου άλλοι . Αυτό ήταν που φοβόταν περισσότερο από όλα τα αλλά και εκείνος έχοντας καταλάβει την ανησυχία της , φρόντιζε να της υπενθυμίζει κάθε μέρα που θα κατέληγε στο μέλλον . Θυμάται τον εαυτό της να ουρλιάζει κλείνοντας τα αυτιά της στο άκουσμα των λέξεων . Το μισούσε όλο αυτό . Πραγματικά το έκανε και την ίδια στιγμή δεν είχε την δύναμη να το σταματήσει . Σαν χαζο κορίτσι καθόταν και τον παρακαλούσε , του μιλούσε ήρεμα προσπαθώντας να ξεθάψει το καλό απ ο μέσα του . Δεν είχε καν προσπαθησει να υπερσπιστει τον εαυτό της μετά από εκείνη την νύχτα .
Η πόρτα έκανε έναν έντονο ήχο πριν ανοίξει , κάνοντας την να πεταχτεί από την θέση της . Είχε έρθει ξανά , πάλι αυτή την ημέρα . Ή τουλάχιστον νόμιζε πως είχε περάσει μέρα . Δεν ήξερε . Εκεί μέσα είδε χάσει κάθε συναίσθηση του χρόνου . Δνε γνώριζε εάν ήταν μέρα ή νύχτα , εάν ο καιρός ήταν καλός ή όχι . Είχε παψει να προσπαθεί να μετρήσει τον χρόνο που κυλούσε . Απλώς έκανε τα πράγματα χειρότερα . Καλύτερα να μην σκεφτόταν τίποτα . Ας επικεντρώνονταν στον πόνο σε όλο το κορμί της . Έτσι θα μπορούσε να θυμάται τα λάθη της , μικρά βήματα απερισκεψίας που την οδήγησαν σε αυτή της την θέση . Αυτος έφταιγε. Από την πρώτη γαμημενη νερά ήξερε ότι έπρεπε να είχε μείνει μακρυά του και όμως δεν το έκανε . Όσο και εάν το προσπάθησε , και πραγματικά πάλεψε για να κρατηθεί σε απόσταση από εκείνον , τόσο περισσότερο μιλούσε πάνω του . Ήταν σαν αρρώστια , μια άσχημη μορφή πανούκλας που θα την συνόδευε για την υπόλοιπη ζωή της . Εύχονταν να ήταν σύντομη .Η μεταλλική πόρτα τελικά άνοιξε αργά , σχεδόν βασανιστικα , τρίζοντας . Αυτος ο ήχος τρυπούσε τα αυτιά της . Ήξερε πως κάθε φορά που τον άκουγε είχε έρθει η ώρα για ένα ακόμη από τα βασανιστήρια της . Ήθελε να ουρλιαξει όμως δεν της είχε μείνει δύναμη ούτε γι αυτό . Έκλεισε ξανά τα βλέφαρα της , για ελάχιστα δευτερόλεπτα π τον μπορέσει να νιώσει την ανάσα του πάνω στο πρόσωπο της . Το επικίνδυνα μεθυστικό του άρωμα εισχώρησε στα ρουθούνια της κάνοντας την να ζαλιστεί .
Κάτι άστραψε μέσα στο απόλυτο σκοτάδι . Το αναγνώρισε αμέσως . Ήταν ακόμη μια ένεση ηρεμιστικού . Της τη έκανε κάθε φορά που δεν ήθελε να δει που θα την πήγαινε . Το κορμί της άρχισε ασυναίσθητα να τρέμει νιώθοντας τι θα ερχόταν . Δνε ήθελε βα πάει πουθενά μαζί του , όχι ξανά . Δεν το άντεχε, απλώς δεν μπορούσε να ξανασυμβεί . Ένιωθε κάθε ίχνος δύναμης να την εγκαταλείπει . Σε λίγο θα γινόταν ακόμη μια κούκλα στα χέρια του , δίχως βούληση ή δύναμη να του αρνηθεί το οτιδήποτε . Δεν ήταν σίγουρη , ίσως να έκανε και λάθος μέσα στην ζάλη της , όμως μπορούσε να διακρίνει το χαμόγελο του μέσα στο σκοτάδι . Πάντα χαμογελούσε , και αυτό την εκνεύριζε . Την εκνεύριζε να νιώθει πως εκείνος ευχαριστιόταν τον πόνο της . Ήθελε να κάνει κάτι , θύμωνε με τον αδύναμο εαυτό της , ετοιμαζόταν βα επιτεθεί , να διεκδικήσει την ελευθερία της , και αμέσως μετά το μετανιωνε και στο τελος δεν έκανε τίποτα . Άκουγε τα βήματα του , καθώς την πλησίαζε όλο και περισσότερο .
«Θα περάσουμε πολύ όμορφα μαζί σήμερα μικρή .» Της είπε ειρωνικά καθώς γέλασε . Και μοβ όταν ο για του τηβ έκαναν να σιχαίνεται τον εαυτό της και να θέλει να πεθάνει εκείνη την στιγμή .
«Σκότωσε με ...» κατάφερε να ψιθυρίσει ήταν όμως σίγουρη πως εκείνος την είδε καουσει πεντακάθαρα .
Πάλι αυτό το ανατριχιαστικό γέλιο .
«Όχι .. όχι Σελινα ... ο θάνατος είναι πολύ εύκολος , πολύ ανοδυνος πραγματικά . Δεν μπορώ να σε αφήσω έτσι . Δεν μπορείς να λυτρωθείς έτσι ! Δεν τους αξίζει ! Θα διαλυθείς ! Θα πονέσεις τόσο που δεν θα σε νοιάζει εάν είσαι ζωντανή ή νεκρή , απλώς θα πονάς ; Αιώνια , για πάντα . Δνε θα σε σκοτώσω Σελινα .» Την ψιθύρισε στο αυτί της . Ένας λυγμός δραπέτευσε από τα χείλη της , το κορμί της έτρεμε πάλι . Δεν μπορούσε να καταλάβει γιατί ήθελε να της τα κάνει όλα αυτά ; Γιατί την κορόιδεψε ; Γιατί όλο αυτό το θέατρο;
«Σε αγαπώ ..» του είπε απλώς χωρίς να διαμαρτυρηθεί για τίποτα άλλο . Τι νόημα είχε να του πει ότι δεν άντεχε άλλο ; Ότι πονούσε την καρδιά της πολύ πειρσσοτερο από το κορμί της , ότι την είχε ήδη διαλύσει ; Εκείνος όπλα σ θα το ευχαριστιόταν περισσότερο . Και δεν το ήθελε αυτό . Δεν ήθελε να του δώσει την χαρά του πόνου της
«Και εγώ μικρή ... και εγώ ..» τον άκουσε να ψελλίζει . Έπιασε το χέρι της με δύναμη και σύντομα ένιωσε την συρριγκα να εισέρχεται στο δέρμα της κ Άι υγρό να ρέει μέσα στις φλέβες της . Τα πάντα γύρω της άρχισαν να μοιάζουν θολά , λίγο πριν χάσει τις αισθήσεις της τον ένιωσε να τηβ σηκώνει στην αγκαλιά του .Πετάχτηκε όρθια ανασαίνοντας βαριά . Το όνειρο ήταν πιο έντονο από κάθε άλλη φορά , σχεδόν μπορούσε να νιώσει όσα έβλεπε . Πέρασε τα χέρια της πάνω ά Ότο πρόσωπο ο της προσπαθώντας να συνέλθει . Τίποτα . Το οξυγόνο στο δωμάτιο δεν της έφτανε . Πνιγόταν . Έπρεπε να βγει έξω . Δίχως να το σκεφτεί περισσότερο σηκώθηκε από το κρεβάτι της πετώντας στο πάτωμα τα σκεπάσματα . Άνοιξε βιαστικά την πόρτα και κατέβηκε κάτω ,
Δεν μπορούσε να συνειδητοποιήσει που πήγαινε , ήταν τρομαγμένη, ναι έτσι μπορούσε να περιγράψει αυτό που ένιωθε . Τρόμος .
Το σώματι έπεσε πάνω στο σώμα κάποιου άλλου . Δεν άντεξε ούρλιαξε και έσπευσε βα απομακρυνθεί , για βα διακόψει την επαφή . Δυο χέρια τηβ έπιασαν απαλά από τους ώμους για να την ηρεμήσουν . Ξαφνικά ένιωσε ασφάλεια . Σταμάτησε να ουρλιάζει . Άνοιξε τα μάτια της .
Ο Γκρέγκορι στεκόταν απέναντι της τρομαγμένος , και τέρμα ανήσυχος .
«Σελινα ;» Δεν του απάντησε , ήταν ακόμη σε σοκ .
Τηβ ταρακούνησε ελαφρώς για να την επαναφέρει στην πραγματικότητα.
«Σελινα! Με ακούς ;! Σελινα ! Συνήλθε .»
«Γκ.. Γκρεγκορι ;»
«Σσς .. Ηρεμισε .. εγώ είμαι .»
Η κοπέλα έπεσε στην αγκαλιά του δίχως δεύτερη σκέψη .
«Σελινα τρεμεις ... μπορείς βα μου πεις τι συμβαίνει ; Αλλιώς θα πρέπει να ξυπνήσω τους γονείς σου .»
«Όχι ! Όχι μην .. μην το κανεις σε παρακαλώ .»
«Τότε μιλησε μου μικρή .»
«Το..το όνειρο ...»
«Τι είδες ξανά ;»
«Ναι όμως δνε καταλαβαίνεις Γκρεγκορι ! Ήταν τόσο ζωντανό , πιο ζωντανό από ποτέ άλλωτε .»
«Ένα όνειρο ήταν Σελινα ... δεν θα ξανασυμβεί .»
Η Σελινα όμως δεν τον άκουγε , γιατί είχε μόλις αναγνωρίσει τον άνθρωπο που έβλεπε σαν τον βασανιστή της στα όνειρα της . Και δεν μπορούσε να το πιστέψει .Το ξέρω πως είπα ότι θα ανέβαζα την Τρίτη όμως τελικά γύρισα απόψε πίσω και το είχα έτοιμο και μου αρέσει αρκετά οπως βγήκε όποτε δεν μπορούσα να περιμένω άλλο 😂
Όμως δεν ξέρω εάν θα καταφέρνω να ανεβάζω κάθε μέρα από εδώ και πέρα , μπαίνω σε μια φάση που θα καθορίσει το μέλλον μου και είναι πολύ σημαντική για εμένα όποτε θέλω να είμαι ξεκούραστη και να μην πιέζομαι για κεφαλαία . Γιατί έτσι μπορεί ν μη ν βγαίνουν και ωραία κάτι που δεν μου αρέσει
Θα βάζω τα δυνατά μου να ανεβάζω κάθε μέρα όμως μπορεί μερικές φορές να μην συμβαίνει αυτό 😔
Θα σας ενημερώνω όποτε είναι βέβαια όποτε μην ανησυχείτε 😘😘
Ελπίζω να απολαύσετε το κεφάλαιο όσο και εγώ ❤️
KAMU SEDANG MEMBACA
Femme fatale 2:the return
Romansa«Σε εμπιστεύτηκα . Σου έδωσα τα πάντα . Αψηφησα τους γονείς μου γι αυτό . Για να ειμαι μαζί σου . Πίστεψα σε εσένα , σε εμάς , σε αυτό που είχαμε . Γιατί μου το κανεις αυτο ;» Ο άντρας χαμογέλασε πλατιά . Ένα σατανικο χαμόγελο . Ποτέ άλλωτε δεν τον...