46. Bölüm: Doktor ve Ceyda

108 5 0
                                    

Doktor, Ceyda'nın yazdığı kağıdı inceledi. Cinsel ilişkilerinde bir sorun olduğuna emindi. Ama nasıl bir sorun olduğunu kestiremiyordu. Tecrübesi ona birçok şey öğretmişti, çeşit çeşit olaylar görmüştü, ama buna hangisi uygundu, çözemiyordu.

En çok karşılaştığı vakalar isteksizce yapılan evlenmelerde oluyordu. Aile zoruyla veya hiç sevmeden, sırf varlıklı diye gerçekleşen evliliklerde cinsel problemler görülebiliyordu. Bu durumlarda bayanlar isteksiz oluyor ancak kocalarına da bir şey diyemiyorlardı.

Çoğu zaman kendilerine tecavüz ediliyormuş gibi düşünüyorlardı. Cinsel problemler, ihanetin, çeşitli huzursuzlukların temel anahtarlarından biriydi. Dolaylı olarak bu durum çocuklara da yansıyordu.

Ali Fırat ve Ceyda arasında var olduğuna inandığı cinsel problemi bulmak için çeşitli elemeler yapıyordu. Ceyda'nın lezbiyen eğilimler taşıma olasılığını düşündü. Eğer öyleyse kocasıyla yaşadığı cinsellik ona külfet olarak görünürdü.

Tabi bir şey diyemeyeceği için her seferinde psikolojik bir çöküntüyle ayrılırdı yataktan. Ama lezbiyenlik teşhisini yapabileceği hiçbir belirti ile karşılaşmamıştı.

Ece'nin korkusu tamamen anneye odaklanmıştı. Ancak bu korkuyu gerektirecek bir yaşam tarzları yoktu. Sıkı koruma altında tutulan seçkin bir sitede kalıyorlardı. Komşularıyla, akrabalarıyla, dostlarıyla olan ilişkileri de gayet medeniydi.

Ali Fırat karısını dövüyor olsa ve çocuk buna şahit olsa; annesinin babası tarafından öldürebileceğini düşünebilirdi. Fakat bu yönde hiçbir belirti yoktu. Aile içi şiddeti kolaylıkla anlayabiliyordu.

Derin bir 'of' çekti doktor. Ece Boran dosyasını kapatıp kalemi masanın üstüne attı. Koltuğa yaslandı. Onca ihtimali gözden geçirmesine rağmen, problemi oluşturan şeyi bulamamıştı. En iyisi biraz daha araştırmaktı. Ece'nin anaokuluna başvurup çizdiği tüm resimleri istemeye karar verdi. Öğretmeniyle de küçük bir görüşme yapabilirdi.

Diğer hastanın dosyasını alacaktı ki, Ceyda'nın kâğıdı sildiği o anı hatırladı. Kâğıdı alıp fotokopi makinesi büyüklüğündeki bir cihaza soktu. Makine kâğıda yatay ışık vererek kâğıdın liflerindeki fulaj izlerinin fotoğrafını çekti.

Çıktı bölümünden, A4 ebadındaki fotoğrafı aldı. Silinen kısım 'komşular' sorusunun olduğu yerdeydi. "Komşularınız kimler ve ilişkileriniz nasıl?' biçimindeki, bir nevi kişiyi ısındırmak amacıyla sorulmuş olan soruya, Ceyda birçok isim vererek cevap vermiş, sonra bir tanesinin ismini silmişti. Fulaj izleri, silinen ismin Serkan Güneri' olduğunu gösteriyordu.

"Bu komşunun özelliği ne?" diye düşündü. Neden önce ismi yazılıyor, sonra siliniyordu? Tam dosyayı kapatacakken beyninde yeni oluşumların belirmesi ikircikte bırakmıştı Doktor'u.

Diğer hastaların da dosyalarını incelemeliydi. "Serkan Güneri' ismini not ettikten sonra dosyayı kapatıp, yeni doğan kardeşine sürekli zarar vermek isteyen altı yaşındaki bir erkek çocuğun dosyasını açtı.

Aklı "Serkan Güneri' de kalmıştı...

Cin TarikatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin