အခန်း ၁၂၈

321 43 3
                                    

Lucius ရဲ့နှလုံးသားက ဟိုးအောက်ခြေအထိ ကျဆင်းသွားတယ်. သူက တုန်လှုပ်နေတဲ့အသံနဲ့ Sir Ainno ကို မမေးခင်မှာ စက္ကန့်ပိုင်းလောက် တုန့်ဆိုင်းသွားခဲ့သည်.

"တကယ်လို့... တကယ်လို့... Sir Donau က သူမကို တကယ်ချစ်နေရင်ရော?"

အခုထိတော့ ဒီလျှို့ဝျက်ချက်က ဧကရာဇ်တစ်ယောက်တည်းသာသိနေသေးသည်.

Poliana က ချစ်စရာကောင်းတဲ့အမျိုးသမီးတစ်ယောက်ဖြစ်တယ်ဆိုတဲ့ လျှို့ဝှက်ချက်.

Sir Donau လိုမျိုးပဲ တခြားသူတွေက ဒီအချက်ကို သိသွားခဲ့ရင်ရော? Poliana ကို အသိအမှတ်ပြုပြီး လက်ထပ်လာနိုင်တဲ့အမျိုးသားတွေရှိလာရင် သူက အဆင်ပြေသွားမှာလို့ Lucius က တွေးထားခဲ့ပြီး အခု တကယ်ဖြစ်လာတော့မှာဆိုတော့..... Lucius က ဘာလုပ်ရမလဲ မသိတော့ချေ. သူက Sir Ainno ကို မေးလိုက်သည်.

"Inno.... ငါဘာလုပ်ရမလဲ?"

"ပြဿနာရှာလိုက်မလား?"

Lucius က မင်အိုးနဲ့ သူ့သူငယ်ချင်းကို ကောက်ပေါက်လိုက်တော့ Sir Ainno က အလွယ်တကူဖမ်းလိုက်ကာ စားပွဲခုံပေါ် ပြန်တင်လိုက်သည်. Sir Ainno က ဆက်ပြောလာသည်.

"အရှင် စိတ်ငြိမ်အောင်နေပါဦး. အခုက အရှင်နဲ့လုံးဝမတူဘူးဖြစ်နေတယ်. အရှင့်ရဲ့ခံစားချက်တွေကို ထိန်းချုပ်ဖို့လိုနေတယ်"

"'အရှင်နဲ့မတူဘူး' ဆိုတာ ဘာကိုပြောချင်နေတာလဲ?!"


"ကျွန်တော့်ကို ပြောဖူးနေကြစကားမျိုး မပြောတာကို ပြောတာအရှင်"


ဘာလို့လဲ? သူကဧကရာဇ်ဖြစ်နေတာနဲ့ပဲ ဘာလို့ သူနေချင်သလို နေလို့မရတာလဲ? သူခံစားရတဲ့အတိုင်း ဖော်ပြလို့မရဘူးလား? သူခံစားနေရတာကို ဘာလို့ ပြောပြလို့မရတာလဲ?

အမျိုးသားနှစ်ယောက်ဟာ အချိန်အတော်ကြာတဲ့အထိ တိတ်ဆိတ်နေသည်. မိနစ် ၃၀လောက် ကြာပြီးတဲ့နောက်တော့ Sir Ainno က ဧကရာဇ်ကို ပြောလိုက်သည်.

"တကယ်လို့ ဒီအခြေအနေကို လက်မခံနိုင်ဘူးဆိုရင် ဘာလို့ Sir Poliana ကို အရှင့်ကိုယ်လုပ်တော်အဖြစ် မသိမ်းယူလိုက်တာလဲ?"

"မဖြစ်ဘူး. ငါအဲ့လိုလုပ်လို့မရဘူး. သူမကို သင့်တော်ကောင်းမွန်တဲ့လူငယ်တစ်ယောက်က လက်ထပ်သင့်တာ, ငါက ငါ့ရဲ့တရားဝင်ဇနီး ဧကရီထက် နိမ့်တဲ့အခြေအနေမျိုးကို ဘယ်လိုလုပ် သူမကို ကမ်းလှမ်းလို့ဖြစ်မှာလဲ?"

Emperor and the Knightness (Unicode) Book - 1Where stories live. Discover now