Tuna: Feyza, aşkım. Feyza aç gözlerini.
Büyük bir karanlık ve boşluk.
2 Saat sonra.
Gözlerimi açtığımda ne olduğu ne bittiği hakkında hiç bir fikrim yoktu. Boğazımda sanki büyük bir düğüm vardı.Etrafa baktım. Evet burası hastaneydi. Yanımda Hiç kimse yoktu. Serumlar, damar yolları... kollarım delik deşik olmuştu. Birilerine seslenmek için kendimi zorladım ama başaramadım. Bir süre sonra kapı açıldı. Gelen Tunaydı.
Tuna: aşkım, uyandın mı? nasılsın iyimisin? Ağrın var mı?
Kafamı konuşamıyorum manasında salladım ve gözlerimden iki üç damla yaş süzüldü.
Tuna: tamam konuşma, gerek yok canım. sana bunu yapan kimse onu bulacağım. Bunu bil yeter.
Saçlarımı öptü.
Tuna: ben çok korktum. Sana bir şey olacak diye çok korktum.
Zor da olsa konuşmaya çalıştım.
Ben: korkma, burdayım .
Tuna: şükürler olsun.Kocaman bi sarılma. çektiğim bütün acılara bedel.
Tuna: ben şimdi çıkıyorum. Biraz uyu. Çok yorgun düşmüşsün. panik atağında etkisi var. konuşacağız sonra. ne olduğunu anlatacaksın olurmu güzelim?
Ben: tamam.Tuna tam gidecekken elini tuttum
Ben: tuna gitme.
Tuna: tamam sevgilim burdayım
Ben: elimi tut, bırakma. yanımda kal. o zaman uyuyabilirim.
Tuna: tamam sevgilim.Akşama taburcu olacaktım. Biraz uykuya dalmıştım ki yine aynı rüya ile başbaşa buldum kendimi. soluk soluğa uyandım.
Ben: Tuna.
Tuna: efendim aşkım. Burdayım. Sakin ol burdayım ben.
Ben: Tuna ne olur bırakma beni.
Tuna: kabustu sevgilim. Sakin ol bak ben burdayım. ne gördün rüyanda?
Ben: Tuna aslında sana anlatacaklarım var.
Tuna: anlat dinliyorum.
Ben: sevgilim, Mert.
Tuna: ne olmuş Merte?
Ben: Mert beni izliyordu. Takip ediyordu. o gün Merve Okanla yemeğe gittiğinde camdan bakarken yurdun bahçendeydi. Başta beni izlediğine ihtimal vermedim ama,Tuna duyduklarına inanamadı ve sinirlendi,
Tuna: nasıl olur Feyza? nasıl söylemezsin bana?
Ben: ama bugün Anladım. Niyetini belli etti. Ben bayılmadan önce Mert bana beni sevdiğini söyledi.
Tuna: seni mi seviyormus? Nasıl olur bu? Seni bu hale getiren de o mu?Ağlamam daha da şiddetlenince kalbime bi ağrı girdi. Tuna durumu anladı ve çok sinirlendi.
Tuna: ona bunun hesabını soracağım. seni nasıl ağlattıysa onun canını yakacağım.
Ben: Tuna lütfen.
Tuna: Feyza yeter! Seni bu hale getiremez anlıyor musun? Ona bunun hesabını soracağım yanına kalmayacak.
Ben: beni seviyorsan.
Tuna: seni herşeyden çok seviyorum. ama buna izin veremem.Ağlamaya devam ediyordum.
Tuna: ağlama artık.
Sarıldı.
Tuna: Merve.
Merve: efendim Tuna
Tuna: benim bir işim var. Feyzaya bak. yanından ayrılma geliyorum.
Ben: Tuna ne olur gitme. yalvarıyorum, ne olursun.
Tuna: geleceğim güzelim. Korkma. Merve Feyzanın yanında kal. Erdem buraya gel.
Erdem: gidiyor muyuz?
Tuna: evet.Tunayla Erdem odadan çıktılar.
Tuna: feyzayı ne hale getirmiş. ben o Merti öldüreceğim.
Erdem: tamam sakin ol abi hallederiz.
Okan: aynen konuşulur
Tuna: konuşulur mu? Konuşulur mu? Okan sen ne saçmalıyorsun.
Okan: tamam. Sakin ol diyorum.
Tuna: yürüyün gidiyoruz.Tunanın gözünden:
Merti öldürecektim. Feyza'yı nasıl bu hale getirebilirdi? Bunun hesabını soracaktım.
...Erdemin gözünden:
Okula gelmiştik. Tunayı zar zor tutuyordum. çok sinirliydi
Merte her an saldırabilirdi. Mert Bahçedeydi. Tuna onu görmedi ama kıymetin kopması an meselesiydi. Tuna etrafına bakındı.
Merti gördü ve onu tutmaya kalmadan Mertin yakasına yapıştı.Tuna: gel lan buraya. Oğlum sen nasıl benim sevgilimi o hale getirirsin. Ne yaptın sen o kıza? bir daha seni onun yanında görürsem, seni onun yanında görürsem öldürürüm anladın mı?
Mert: bırak beni. ben Feyzadan asla vazgeçmem. onu senden alacağım.Tunanın gözü dönmüştü artık zapt edemiyorduk.
Erdem: Tuna.
Tuna: seni öldürürüm.Tuna birden Mertin yüzüne yumruğu salladı ve mert yere düştü. yere düşen Mertin yakasına tekrar yapışıp iki üç tane daha vurdu ve,
Tuna: seni bir daha feyzanın adını ağzına alırken görmeyeyim duydun mu? Seni bu sefer gerçekten öldürürüm.
Erdem: tuna gel abi.Zar zor Tunayı mertin üzerinden almıştım. Mert tehditler savuruyordu.
Mert: göreceksiniz, sizi mahvedeceğim.
Tuna: bak hala konuşuyor.
Serter: tuna abi gel, sakin ol.Serter Tunayı uzaklaştırdı ve sakinleşmesini sağladı. Ortalık dağıldıktan sonra Tunayla birlikte hastaneye geri döndük. kızların hepsi dışarıdaydı.
Erdem: kızlar Nasılsınız?
Tuna: feyza nerde neden onun yanında değilsiniz?
Esra: tuna, feyza.
Tuna: ne oldu? Ne oldu feyzaya?
Hilal: feyzayı solunum cihazına bağladılar.Tuna olduğu yere yığıldı.
Olanlar çığırından çıkmıştı.Bölüm sonu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çok Aşık
Fanfictionİzmir'den Ankara'ya uzanan bir aşk... Tek tutkuları müzik olan iki insan, bir yanda başarılı ve yakışıklı solist Tuna,diğer yanda güzeller güzeli genç kız Feyza...Müzik yapmaktan başka bir hedefleri olmayan bu iki insanın yolları nasıl kesişti? -Nas...