72.Bölüm

63 6 9
                                    

Sabah muazzam bir yorgunlukla uyandım. Nikahtan sonra yemeğe gitmiştik. Çok geç saatlere kadar eğlenince sanırım böyle oluyordu.
Ama bunlar ne tatlı ne huzurlu yorgunluklardı böyle... bugün kına gecemi yapacağımız için hemen toparlanmaya başladım. Kızlar hala uyuyordu. Bu sefer erken uyanan bendim. Bu zafer benimdi. Zaferimi taclandirmam gerektiğini düşündüm ve Merve'nin fotoğraf makinasına uzandım. Birkaç intikam fotografi aldıktan sonra aşağıya indim.

Ben: Günaydın anne. Günaydın baba.
Babam: günaydın güzel kızım.

Anneme birkaç şeyde yardımcı olduktan sonra kızları uyandırmak için yukarıya çıktım.

Ben: hadi artık kalkın. Bu eğlence de bu hale geldiyseniz bugün ne yapacağız sizinle?
Merve: Velibaşoğlu hanım biraz susar mısınız? Lütfen.

Yastığı Yüzüne kapattı

Ben: hadi. Hadi. Hadi. Bir sürü işimiz var çabuk uyanın.
Azra merve: böyle olacağını bilseydim evlen evlen diye tutturmazdım.

Güldüm. Kızlar da uyanıp toparlandıktan sonra aşağıya inip kahvaltı sofrasına oturduk. Kahvaltımızı yaptıktan sonra odaya çıkıp akşam giyilecek kıyafetleri kılıflarına geçirip hazırladık. Telefonum çaldı.

Ben: efendim?
Tuna: karıcım?
Ben: sen bana hep böyle sesleneceksen ben, sevdim bu evlilik işini.
Tuna: bende seni. Benim olmanı. Herşeyi. Inanir mısın bugünlerde çiçeği, böceği, dağı, taşı herşeyi sever oldum
Ben: inanırım.
Tuna: hadi bakalım hazır mısınız?
Ben: sevgilim biz bu sefer kendimiz gidelim diyoruz. Sen akşam için hazırlıklarına devam et hic gelme. Benim arabayla geçeriz kuaföre. Akşam da mekana geçeriz siz de oraya gelirsiniz olur mu?
Tuna: siz nasıl isterseniz. Akşam görüşürüz ozaman.
Ben: seni seviyorum
Tuna: bende seni.

Tuna telefonu kapattıktan sonra hep beraber kıyafetleri arabaya indirip kuaföre doğru yola çıktık.

....

Azra merve: bize bugün şöyle hic bozulmayan saç modellerinden yapın. Malum bugün kına günü. Olacakları tahmin bile edemezsiniz
Kuaför: hic bozulmayacaginin teminatını verebiliriz.
Büşra: pekala ozaman.
Ben: ben sadece su dalgası istiyorum arkadan toplayacağız zaten. Makyajım da sade olursa sevinirim .
Kuaför: tamamdır.

Çok AşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin