Gözlerimi açtım. Sabahları uyanma işi benim için tam bir eziyetti. Tuna hala uyuyordu.
Ben: Tuna? Tuna, kalk. Bugün kimse gelmeyecek mi ofise?
Tuna'dan uyandığında dair bir belirti yoktu. Bende yavaşça doğrulup onun kolları arasından çıktım. Lavobaya gidip elime yüzüme çeki düzen verdim. Sonra tekrar içeri geçtim ve etrafa bir baktım. Ofis olmasına rağmen hayli dağınıktı. Toparlamaya başladım.
..
Temizlik yaparken epeyce zaman geçmişti. Uyanmış mı diye kontrol etmek için tekrar Tuna'ya döndüm. Hala uyuyordu. 'Birde bana uykucu derler' diye söylendim içimden. Bu hali hoşuma gitmiyor da değildi. Uyurken daha tatlı, masum oluyordu. Bi süre sonra yerinde kıpırdanmaya başladı
Tuna: Feyza? Günaydın canım?
Ben: günaydın canım.Yerinde doğruldu. Etrafa baktı.
Tuna: buralara ne olmuş böyle? Sen mi toparladın?
Ben: evet. Bugün ofise gelen olmayacak mı?
Tuna: yok, bugün izin vermiştim herkese.Yanına gidip ayağa kalkması için elinden tuttum.
Ben: hadi git elini yüzünü yıka. Sonra da evimize gidelim, kahvaltı yapalım.
Yanağımdan öptü.
Tuna: tamam sen bekle, ben geliyorum.
Tuna elini yüzünü yıkayıp yanıma geldi ve beraber ofisten çıktık. Eve geldiğimizde ben hemen mutfağa girdim. Birşeyler hazırlarken telefonum çaldı. Arayan Azra Merveydi.
Ben: efendim?
Azra merve: dur tahmin edeyim. Şuan kahvaltı hazırlıyorsun?
Ben: inanmıyorum. Senin bu ultra süper tahmin gücünle ne yapacağız biz?Ikimizde gülmüşmüştük
Azra merve: öyle dr yetenekli bi insanımdır. Her neyse. Seni bunun için aramamıştım. Daha doğrusu bunun için ama. Neyse uzatmıyorum. Bırak işini gücünü Tuna'yı da al bize gelin. Burda beraber yapalım kahvaltımızı.
Ben: bilemedim ki şimdi
Azra merve: kızım bunun bilip bilmemesi mi var? Arabanıza atlıyorsunuz ve bize geliyorsunuz bukadar basit. Hem bak Okan da cok ısrar etti.
Ben: tamam ben bi Tuna ile konuşayım sana haber veririm olur mu?
Azra merve: olur tabi bekliyorum. Öptüm çok
Ben: bende seni.Telefonu kapattıktan bir süre sonra Tuna yanıma geldi.
Ben: azra merve aradı, bizi kahvaltıya çağırıyorlar
Tuna: ne diyosun? Gidelim mi?
Ben: olur bana uyar..
Azra Mervelere gelmiştik.
Azra merve: iş bulabildin mi Feyza?
Ben: evet bi yerle görüşmeye gideceğim bugün yedi de.
Azra merve: ne çabuk, bol şans canım arkadaşım
Ben: teşekkür ederim
Azra Merve: feyza, bikac günlüğüne bizde kalsana, bizimkilerin konserleri başlıyor malum şehir dışındalar.
Okan: aynen sıkılmamış olursunuz
Ben: olur aslında. Ben de onu düşünüyordum
Tuna: birbirinize göz kulak olursunuz fena mı? Bir de biz yokken çok fazla dedikodumuzu yapmazsanız seviniriz
Azra Merve: orasına da karışmayın bence siz işinize bakın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çok Aşık
Fanficİzmir'den Ankara'ya uzanan bir aşk... Tek tutkuları müzik olan iki insan, bir yanda başarılı ve yakışıklı solist Tuna,diğer yanda güzeller güzeli genç kız Feyza...Müzik yapmaktan başka bir hedefleri olmayan bu iki insanın yolları nasıl kesişti? -Nas...