Telefonu açtım.
Ben: babacığım?
Babam: canım kızım. Nasılsın? Ne yapıyorsunuz?
Ben: iyiyim babacığım nasıl olayım . Tuna ile oturuyoruz. Siz nasılsınız?
Babam: bizde iyiyiz güzel kızım . Tuna oğlum nasıl iyi mi?
Ben: o da iyi baba. Gayet iyi.Tunaya bakıp gülümsedim. Babama bir torunu olacağını henüz söylememiştim .
Babam: aman iyi olun. Kızım. Biz sizi çok özledik. Ne yapsanız, bir kaç günlüğüne Izmir'e mi gelseniz?
Durup düşündüm. Aslında iyi bir fikir gibi gözüküyordu . Stresten biraz da olsa kaçmak benim icin gerçekten iyi olurdu.
Ben: olabilir aslında baba. Tuna ile de konuşup sana haber veririm ben. Ayrıca ben de sizi çok özledim.
Babam: tamam kızım. Senden haber bekliyorum. Kendinize çok iyi bakın . Görüşürüz.
Ben: görüşürüz baba. Siz de.Telefonu kapattım .
Tuna: babam ne diyor hayatım?
Ben: bizi çok özlemişler . Bir kaç günlüğüne buraya gelseniz diyor. Tuna, aslında çok iyi olmaz mı? Biraz burdan uzaklaşmak. Belki bana da iyi gelir. Çünkü çok bunaldım ve kendimi çok yorgun hissediyorum .
Tuna: sen nasıl istersen sevgilim. Peki işin ne olacak?
Ben: işi bırakacağım . Zorlanıyorum . Hem de fazlasıyla . Minik rahat durmuyor.Tuna karnıma dokundu.
Tuna: ufaklık. Neden annene rahat vermiyorsun? Anneciğine cok fazla eziyet etme. Doğmuş olsaydın eğer seninle ben ilgilenirdim. Ancak şuan öyle bir şey yapamıyoruz. O yüzden aramızda anlaşalım .
Gülümsedim . Tunanın bebeğimizle karşılıklı konuşuyormuş gibi davranması bana her zaman komik geliyordu.
Tuna: bakıyorum keyfin yerine geldi Feyza hanım.
Ben: biraz öyle oldu. Düşünüyorum da. Daha ne olsun? Kocam yanımda. Beni güldürüyor neşelendiriyor.
Tuna: seni seviyorum.Biraz duraksadı.
Tuna: sizi seviyorum.
Sanırım bu dünyada duyduğum en güzel cümleydi. "Sizi seviyorum." Tekrar gülümsedim .
Ben: o zaman yarın çıkıyoruz yola?
Tuna: tamam olur. Ben bir okanla konuşayım . Ofiste ki isleri o halletsin bir kaç günlüğüne .
Ben: azra merve ikimizi de öldürecek biliyor musun?
Tuna: neden?
Ben: kocasını çok fazla calistiriyorsun da bu yüzden .
Tuna: bak haklısın. Ama kıyamaz o. Herşey yeğeni için.
Ben: doğru diyorsun aslında .Derin bir nefes alıp verdim.
Ben: herşey yeğeni için.
Bir sürelik sessizlikten sonra
Tuna: hadi sen biraz uyu. Dinlen. Sabah da uyuyamadın zaten. Yarın ilk uçakla gideriz Izmire.
Ben: peki hayatım. Tuna?
Tuna: efendim?
Ben: dizinde uyuyabilir miyim?
Tuna: gel bakalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çok Aşık
Фанфикİzmir'den Ankara'ya uzanan bir aşk... Tek tutkuları müzik olan iki insan, bir yanda başarılı ve yakışıklı solist Tuna,diğer yanda güzeller güzeli genç kız Feyza...Müzik yapmaktan başka bir hedefleri olmayan bu iki insanın yolları nasıl kesişti? -Nas...