Erdem: feyza. Tuna uyandı!
Yaşadığım şokun etkisiyle biraz sendeledikten sonra,,
Ben: Ne? uyandı mı?
Erdem: evet. hadi gel. normal odaya alıyorlar.
Ben: tamam. hemen geliyorum.Telefonu kapatır kapatmaz ayağa kalktım. Tunanın dolabından bir iki tişört ve eşofman aldım. çantaya yerleştirip yatağını düzelttim ve odadan çıktım.yaşadığım mutluluğun tarifi yoktu. hastaneye ışınlanmak istiyordum ama bu mümkün değildi. etrafa son bir kez göz gezdirip evden çıktım. kapıyı kilitleyip koşar adımlarla aşağıya indim. bir taksi çevirip Hacettepe'ye sürmesini söyledim. taksi devam ederken içimdeki heyecan patlamasını durduramıyordum. ayrıca korkuyordumda. ya tuna beni istemezse? Ya affetmezse? Herşey benim yüzümdendi.
Ama kendimi ona affettirecektim. biliyordum. yirmi dakikalık yolculuk sonrasında nihayet hastaneye gelebilmiştik. taksiden inip çantaları aldım. taksiciye ücretini verir vermez hastanenin içine doğru koştum. birinci kata çıktığımda koridorun sonunda erdemler görünüyordu. hepsinin yüzünde gülümseme vardı ve mutluluk okunuyordu. onlara doğru biraz baktıktan sonra koşarak yanlarına gittim.Erdem: feyza. tuna uyandı feyza.
Birbirimize sarıldık.
Merve: ama yeter feyza. ağlama artık. lütfen bak uyandı işte.
Okan: aynen. bak şükür uyandı. şimdi çok iyi. ağlama.Artık ağlamak benim için eylemden çıkmıştı.
Azra Merve: bugünü bayram ilan ediyorum
Ben: sevim anneye haber verdinizmi?
Serter: ben konuştum birazdan burada olurlar.
Ben: içeride kim var?
Serter: doktorlar.
Ben: giremeyecek miyiz?
Serter: gireriz birazdan. çıksınlar.Bir süre bekledikten sonra doktorlar çıktı.
Erdem: doktor bey Tunanın durumu nasıl iyi mi?
Doktor: evet çok iyi. biliyorsunuz ki uyandı hastamız.
Ben: evet. Şükürler olsun.
Serter: peki içeri girebilir miyiz?
Doktor: tabiki ama çok fazla kalmazsanız iyi olur. hastamızı ilk günden fazla yormayalım.
Serter: tabiki doktor bey. teşekkür ederiz.Doktor gittikten sonra hemen içeriye girdim. kapıyı açar açmaz göz göze geldik.
Ben: sevgilim. Iyi misin? Nasılsın?
elini tuttum.
Tuna: sevgilim. iyiyim bitanem. korkma. bak burdayım. Seni çok özledim .
Ben: bende seni çok ozledim tuna. bende seni çok özledim bebeğim.
Serter: bizde çok özledik.
Tuna: kardeşlerim
Erdem: bizi çok korkuttun. bunun intikamını alacağız ona göre. ama iyileşince.
Okan: kendine işkencelerden işkence beğen tuna bey.Okanin bu sözüne tuna da dahil herkes gülüyordu.
Tuna: tamam kardeşim. işkence sizden gelsin yeter ki. çekerim sıkıntı yok.
Biraz sonra odaya Sevim anne girdi. yanında sevgi de vardı
Sevgi: abicim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çok Aşık
Fanfictionİzmir'den Ankara'ya uzanan bir aşk... Tek tutkuları müzik olan iki insan, bir yanda başarılı ve yakışıklı solist Tuna,diğer yanda güzeller güzeli genç kız Feyza...Müzik yapmaktan başka bir hedefleri olmayan bu iki insanın yolları nasıl kesişti? -Nas...