Dün tuna gitme dedikten sonra koltuğu yatağına yanaştırıp yanına oturdum. bir süre sonra başımı omzuna yaslayıp elini tutar bir vaziyette uyuya kalmışız.
Hemşirenin içeri girmesiyle aniden uyandım.Hemşire: hastamız bugün nasıl bakalım?
Ben: iyi sağolun.
Hemşire: aslında sizin burda kalmanız yasak ama. Nasıl bir duygu olduğunu anlayabiliyorum.
Ben: sizinde mi başınıza geldi? Geçmiş olsun.
Hemşire: evet tatsız bir olay yaşanmıştı. zor birşey. hele ki görev yaptığınız hastaneye yardım etmeniz gereken bir hasta olarak sevdiğiniz geliyorsa.
Ben: çok üzüldüm. gerçekten...
Hemşire: kaç gündür neler çektiğinizi biliyorum. bir an için sanki kendimi seyrediyormuş gibi oldum.
Ben: sizin sevgilinizin neyi vardı?
Hemşire: motorsiklet kazası. bir türlü bıraktıramadığım en büyük tutkusu.
Ben: evet. çok riskli bir araçtır. şuan nasıl peki siz hala beraber misiniz?Hemşire elindeki Alyansı ve tek taş yüzüğünü göstererek devam etti
Hemşire: şuan evliyiz.
Ben: inanın çok mutlu oldum.
Hemşire: bir çocuğu olduktan sonra motor sevdasına uzun bir süre ara verdi.
Ben: çok güzel. çok sevindim. gerçekten.
Hemşire: biliyor musunuz? Sizinde sonunuz bizim gibi olacak. yani evleneceksiniz. aranızdaki sevgiyi gördüm ve içime doğan tek şey bu oldu. Umarım yanılmıyorumdur.
Ben: düşünüyoruz. çok teşekkür ederim.
Hemşire: rica ederim.Bazı işlemlerini bitirdikten sonra hemşire,
Hemşire: tekrar geçmiş olsun.
Ben: sağolun. sohbetiniz için teşekkürler.
Hemşire: rica ederim ne demek.Hemşire odadan çıktıktan sonra hala uyanmamış olan tunanın yanında ki koltuğuma tekrar oturdum. yüzünü izliyordum. mükemmel yüz hatlarını. yüzünün kıvrımlarını.
O kadar mükemmeldi ki bazen 'bir erkek ancak bu kadar mükemmel olabilir' diye düşünmüyor değildim.
Bir süre sonra tuna kıpırdanmaya başladıBen: sevgilim...Günaydın.
Tuna: Günaydın birtanem.
Ben: bugün nasılsın?
Tuna: biraz daha iyiyim aşkım. nasıl olayım. buradasın sana doya doya bakabiliyorum daha ne olsun.
Ben: canım benim.
Tuna: da bir sorun var.
Ben: ne? ne sorunu? Ağrın mı var tuna? Canın mı yanıyor?
Tuna: aşkım bir sakin olur musun.
Ben: biraz paranoyak oldum galiba.
Tuna: çok sıkıldım burdan. evime gitmek istiyorum. sende gel bana bak istiyorum olmaz mı? Paranoyak aşkım?
Ben: bir doktora soralım. tek sorunun bu olsun...çıkarırlar elbette...
Tuna: yani bana bakarsın?
Ben: bakarım o soru mu? Ama sizde kalamam. zaten evli değiliz. olmaz.
Tuna: zaten seni bir gün sırtıma alıp bir dağ evine kaçırmayı düşünüyorum.
Ben: bak sen. sonra?
Tuna: bir de nikah memuru çağıracağım. orda nikahı basacağım. karım olacaksın.
Ben: aceleye getirmeye bayılıyorsun.
Tuna: canıma tak etti. kimseyi dinlemeyeceğim. herkesten habersiz birbirimizin oluruz? Fena mı?
Ben: birbirimizin olma fikri güzel. ama herkesten habersiz olmaz.
Tuna: tamam aşkım. sen ne dersen o olsun. ama bu adamı da fazla bekletme istersen?
Ben: tamam bekletmem. ben bir doktora bakayım. sorayım. ona göre çıkar eve gideriz
Tuna: tamam aşkım görüşürüz.Odadan çıktıktan sonra koridorun sonundaki doktora doğru ilerledim.
Ben: doktor bey?
Doktor: buyrun feyza hanım .
Ben: acaba tunayı bugün taburcu etmeniz mümkün mü?
Doktor: aslında akşama doğru taburcu olabilir. son kontrolleri yapmamız lazım. siz yinede hazırlıklı olun.
Ben:anladım. çok teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çok Aşık
Fanfictieİzmir'den Ankara'ya uzanan bir aşk... Tek tutkuları müzik olan iki insan, bir yanda başarılı ve yakışıklı solist Tuna,diğer yanda güzeller güzeli genç kız Feyza...Müzik yapmaktan başka bir hedefleri olmayan bu iki insanın yolları nasıl kesişti? -Nas...