Uyandım. saate bakmak için telefonuma uzandım . Saat 10:00'du. evet biraz geç kalkmıştım. Bugün tatil dönüşünün ilk okul günüydü. kızları bir hışımla uyandırdım.
Ben: kızlar. kalkın hadi.
Merve: feyza, sendeki de ne enerji.
Esra: gerçekten .
Hilal: beş dakika daha.
Ben: bakın bahar geliyor. Etraf cıvıl cıvıl. havalar çok güzel.
Merve: feyza, ankaraya bahar geç gelir. allah aşkına kapat şu camı donduk.
Ben: haklısın. ama biraz temiz havadan zarar gelmez. zihinleriniz açılır. hadi kalkın sevgililerinize mesaj atın hadi hadi.
Merve: valla biz küsüz atmam.
Merve azra: bizde öyle.
Ben: ne olacak peki böyle?
Esra: tuna sana mesaj atmış mı?
Ben: tabiki.
Hilal: ne yazmış allah aşkına?
Ben: hayatıma doğan güneş içimi ısıtan sıcaklığında bulusmak üzere okula çabuk gel seni özledim sevgilim. Günaydın.
Merve: demek güneş demek sıcaklık. Yanlış mı anladım?
Esra: enişte bey özlemiş. belli.
Ben: yeter be. hadi kalkın.Kızları kaldırdıktan sonra yemekhaneye kahvaltıya indik. kahvaltımızı da yaptıktan sonra yukarı çıktık ve son hazırlıkları yapıp yurttam çıktık. hilal gelmiyordu. dersi yoktu. bursluluk sınavlarına çalışacakmış. bizde okula gidecektik ki kapıda tunayı gördüm . Yanına gidip sarıldım .
Ben: bu ne güzel sürpriz .
Tuna: sevgilim benim. seni almadan gider miyim?Erdem,serter,okanda burdaydılar. onlarda kızlara Bakıyorlardı. arabaya binip okula doğru ilerledik. biraz geride arabayi parkedip okula el ele yürümeye başladık... digerlerinin arası buzullar gibiydi.
Okula girdiğimizde herkes derse girmişti. tunayla bizim dersimiz biraz daha geçti. kafeterya ya geçip birer kahve aldık ve oturduk.Ben: tuna. Erdem ve merve için bir planım var.
Tuna: ne düşünüyorsun?
Ben: bak şimdi. erdem dersten çıkınca sen onu ara işimiz var albümle ilgili falan de yanına çağır. bende merveyi çağırayım. kitleyelim bunları. konuşsunlar artık. Onlara kalırsa asla konuşmazlar.
Tuna: tamam hayatım. Daha Azra Merve ile Okan var.
Ben: haklısın canım. bak bide onlar var.
Tuna: evet.
Ben: dersleri ne zaman biter?
Tuna: bitmiş bile olabilir. bir arayayım ben.
Ben: tamam. bende merveyi ararım .Tuna erdemi aradı
Tuna: abi dersin bittiyse konser salonuna gelsene.
Erdem: bittide abi neden?
Tuna: işimiz var, gel sen.
Erdem: tamam abi geliyorum.Tuna: geliyormuş aşkım. Sende merveyi ara
Ben: tamam.Merveyi aradım
Ben; alo merve
Merve: efendim feyza
Ben: konser salonuna gelsene?
Merve: neden? bir işin mi var?
Ben: Evet. Yardımına ihtiyacım var.
Merve: tamam geliyorum.ben: O da geliyor. hadi gidelim bizde.
Tuna: tamam aşkım.Tunanın elinden tuttuğum gibi hemen konser salonuna gittik. oralarda bir yerlere gizlendikten sonra kapıyı izlemeye başladık. erdem gelmişti. kapının önüne bakıp tunayi aradı. tuna telefonu açıp içeri girmesini kendisinin biraz geç geleceğini söyledi. erdem içeri girdi. biraz sonra mervede kapıda göründü oda beni aradı. o içeri girer girmez kapının önüne gittik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çok Aşık
Fiksi Penggemarİzmir'den Ankara'ya uzanan bir aşk... Tek tutkuları müzik olan iki insan, bir yanda başarılı ve yakışıklı solist Tuna,diğer yanda güzeller güzeli genç kız Feyza...Müzik yapmaktan başka bir hedefleri olmayan bu iki insanın yolları nasıl kesişti? -Nas...