2 saat sonra.
Gözlerimi açtığımda uzun zamandır hasret kaldığım adamın göğsünde uyuyakaldığımı farkettim. bu durum beni hiç rahatsız etmiyordu. uyuyordu üstelik. uyandırmaya Kıyamadım.
Yüzündeki huzur her halinden belli oluyordu. Sevdiğim adam...uzun zamandır belki de ilk defa bu kadar huzurluydu. Hiç kımıldamadan öylece kaldım.
Yaşadıklarımızı düşünüyordum. Şimdi, yanındayken bile özlüyordum. ben nasıl dört sene bunu bize yapabildim?
Kendimi affetmem uzun zaman alacağa benziyordu. aslında önemli olan Sevdiğimin beni affetmesiydi. Keşke bunlar yaşanmasaydı. ancak olacağın önüne geçilmiyor.önemli olan şu an. Şu an nerede olduğum. Kiminle olduğum. Geriye bir keşke daha bırakmamak adına sevgilimin, sevdiğimin yanındaydım. Tamda şuan onun kollarında, huzur doluydum. Bir daha onu üzmeyeceğime binlerce kez söz verebilirdim. Bir daha ki kaybımda beni kimsenin hayata döndüremeyeceğine emindim.Bir süre sonra tuna uyandı.
Tuna: ben...bir şey söylemek istemiyorum.
Ben: neden?
Tuna: şu anı bölebilecek tek bir cümle dahi söylemek istemiyorum.
Ben: bende.
Tuna: sadece bir şey var ölsem unutmayacağım.
Ben: benimde.
Tuna: seni seviyorum
Ben: seni seviyorumO sıcacık gülümsemesiyle dahada sıkı sarıldı.bende ona.
Tuna: sen yoksun. ben boşa yaşamışım, Ölmüşüm, kalmışım. bir önemi yokmuş.
Ben: tuna...eski günleri hatırlıyorum da ne çok acı çekmişiz. ben bir daha seni kaybetmeyi, kaybetme fikrini dahi göze almak istemiyorum.
Tuna: bende öyle sevgilim.Tunanın telefonu çaldı arayan okandı.
Tuna: şunlara bi oyun oynayalım mı?
Ben: ne gibi sevgilim?
Tuna: seyret.Telefonu açtı
Okan: alo abi?
Tuna: ne var okan ne!
Okan: ne oldu abi ya sesin.
Tuna: sesim kötü geliyor sinirli geliyor değil mi okan? nerden tahmin ettin okan? Sorabilirmiyim?
Okan: abi şey ya...
Tuna: bana neden feyzanın geleceğini söylemedin?Sinirli gibi konuşurken aynı zamanda gülüyordu...
Okan: abi valla kızma bana düzelirsiniz diye şey ettim yani...
Tuna: düzelmedik okan. Düzelmedik. Kavga ettik tamam mı rahatladın mı?
Okan: deme ya.
Tuna: dedim bile. Eğer sen söyleseydin...kendimi tutabilirdim. Üstüne üstün bir de tokat yedim hanım efendiden.
Okan: valla abi kusura bakma. kızma. sizin iyiliğiniz için.
Tuna: sus tamam. Ben bir daha feyzayı görmek istemiyorum. o kızı buradan göndereceksin. Ikinci bir görüşümde sen bittin okan.
Okan: tamam abi söz konuşacağım feyza ile.Hiçbişey söylemeden telefonu okanın yüzüne kapattı
Ben: bir an ben bile inandım.
Tuna: hayatım sırf okan biraz korksun diye yaptım. yoksa ben bu kadar insafsız olabilir miyim sana karşı? Sen benim bebeğimsin. herseyimsin.
Ben: biliyorum. ne bileyim işte. dört sene oldu tuna...ister istemez kızmışsındır.
Tuna: sana yalan söyleyemem. Evet kızdım. ama sana değil. kendime. Bütün bu olanların suçlusu benim.
Ben: Hayır tuna. öyle düşünme. Ortada üzücü bi durum varsa bunun yarı suçlusu da benim. Bütün suçu üstlenmene izin veremem.
Tuna: bunu kabul etmeyeceğimi bil. Ama şimdilik senin için tamam diyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çok Aşık
Fanfictionİzmir'den Ankara'ya uzanan bir aşk... Tek tutkuları müzik olan iki insan, bir yanda başarılı ve yakışıklı solist Tuna,diğer yanda güzeller güzeli genç kız Feyza...Müzik yapmaktan başka bir hedefleri olmayan bu iki insanın yolları nasıl kesişti? -Nas...