90.Bölüm

28 4 0
                                    

Beynimde dönüp duran bu düşüncelere acilen bir son vermeliydim. Bebeğimi nasıl koruyacağımı düşünürken farketmeden onu daha çok riske atıyordum. Nereye gideceğimi bilemeden öylece durdum. Evin biraz ilerisinde ki parkta yürüyüş yapmak iyi gelecektir diye düşünüp oraya doğru yürümeye başladım.

Tunadan...

Sinirle ellerimi saçlarımda gezdirdim.

Ben: sen hastasın. Hasta.
Deniz: inan yapabileceklerimin sınırı yok.

Arkamı dönüp hızla içeriye girdim. Suan burada kalmak elimden bir kaza çıkmasına sebep olabilirdi. Feyzanın uyuduğu odanın önünden geçerken hala uyuyor olabileceğini düşünüp biraz hava almak için dışarıya çıkmayı planladım.

Okan: nereye?
Ben: biraz hava alacağım.
Okan: tuna şey
Ben: okan, geldiğimde söylersin.

Kapıyı çekip çıktım. Evin ilerisinde ki parka doğru yürümeye başladım. Icimde hem büyük bir öfke hem de korku vardı. Denizin bu saplantılı duygularının ne zaman nasıl bu kadar ilerlediğini düşünüyordum. Düşündükçe işin içinden çıkamıyordum.

Feyzadan...

Parka geldiğimde en yakınımda ki banka oturdum. Başımı iki elimin arasına alıp düşünmeye başladım. Hem düşünüyor hem de ağlıyordum. Demek deniz tunaya aşıktı. Hem de uzun zamandır. Ve aşkı gözünü o kadar kör etmişti ki, masum bir bebeğe kıymayı bile düşünmüştü. Benim bebeğime. Buna izin vermezdim. Buna asla izin vermezdim. Ne pahasına olursa olsun. Elimle yüzümü silip başımı havaya kaldırdım .

Tuna: Feyza?

Tuna buradaydı.

Tuna: senin burda ne isin var? Sen, sen evde uyumuyor muydun?
Ben: hayır . Biraz hava almak istedim.
Tuna: neden bana haber vermedin?
Ben: yalnız kalmak istedim. Senin ne işin var peki?
Tuna: bende hava almak istedim.

Yanıma oturdu. Bir süre hiçbir şey söylemeden sadece karşıyı izledim. Parkta oynayan çocukları .

Ben: sizi duydum

Hiçbir şey söylemedi.

Ben: sizi duydum. O, sana aşık mı?
Tuna: Feyza, bu çocukluktan gelen bir şey. Yani, o beni severdi. Ama ben onu iyi bir arkadaşın ötesinde görmedim. Duygularının geçtiğini sanıyordum . Onu en son gördüğümde seninle ayrıydık

Tunaya döndüm .

Ben: biz ayrıyken senin yanına geldi yani ?
Tuna: evet.
Ben: Anladım. Tuna, Denizin diger söylediklerini de duydum. O, o bebeğime zarar vereceğini söyledi . Buna izin vermem.
Tuna: feyza böyle bir sey olmayacak. O ikimizin de bebeği . Sence ben buna izin verir miyim? Böyle bir seye asla izin vermem.

Çok AşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin