Efe yoktu. Etrafa bakmaya başladım.
Azra Merve: Feyza. Feyza oğlum yok. Oğlum nerde? Efe? Oğlum. Hadi çık annem. Nereye saklandıysan çık hadi. Efe.!
Azra Merve oldukça paniklemişti . Onu sakinleştirmek için yanına gittim .
Ben: azra. Sakin ol. Şimdi çıkar bir yerden merak etme. Teyzecim bize bir şaka yapıyor sanırım. Ben biraz daha arayayım onu. Bekleyin siz.
Yanlarından ayrılıp biraz daha uzağa yürümeye başladım . Gördüğüm her çocuğun yüzüne bakıyordum . Yoktu. Tekrar Azra Mervelerin yanına döndüm.
Ben: geldi mi?
Azra Merve: yok feyza. Oğlum yok.Azra ağlamaya başlamıştı. Her ne kadar sakinleştirmeye çalışsam da ben de onun kadar endişeleniyor ve korkuyordum.
Ben: Tunayı arayayım.
Azra Merve: hayır arama. Okan bilmeden benim Efeyi bulmam lazım.
Ben: ama.
Azra Merve: hayır dedim feyza.Etrafıma bakınıyordum . Ileriden tunaların geldiğini gördüm.
Ben: çok geç.
Biraz sonra yanımıza geldiler.
Tuna: canım.
Okan: hayatım? Ne oldu neden ağlıyorsun?
Azra Merve: okan.
Tuna: feyza ne oldu canım?Okan etrafa bakındı.
Okan: efe nerde?
Cevap veremedik
Okan: efe nerde diyorum size?
Tuna: hayatım efe nerde?
Ben: tuna, efe. Efeyi bulamıyoruz .Ağlamaya başlamıştım .
Okan: ne demek bulamıyoruz? Azra, Feyza ne diyor? Nerde oğlum .
Serter: okan bi sakin olur musun?
Okan: yarım saatliğine yanınızdan ayrıldık . Sadece yarım saat. Oğlum nerde? Nerde.!
Azra Merve: okan. Gerçekten bilmiyorum. Biz, biz oturuyorduk. Sonra feyza yanına gitmek istedi. Yoktu .
Okan: Ne biçim annesin sen! Neden göz kulak olmuyorsun
Azra Merve: okan ne olursun...Azra Merve ağlamaktan harap olmuştu. Okan çok sinirliydi. Tanıştıgımızdan bu yana onu ilk kez bu kadar öfkeli görüyordum .
Tuna: okan dur. Ağzından çıkanı kulağın duysun. Görmüyor musun kız ne halde?
Okan: abi bırak. Oğlum yok benim. Çocuğum kayıp .
Serter: burda böyle konuşmakla bi sonuca varamayız .
Tuna: hadi dağılalım .Tunalar efeyi aramaya çıkmışlardı . Yarım saat sonra geri geldiler.
Okan: yok. Yok .Yok! Hiç bir yerde yok. Eğer oğluma bir şey olursa...
Ben: öyle bir şeye ihtimal bile verme. Efe bulunacak.
Okan: seni hiç affetmem azra.Azra Merve ve Okan birbirlerine bakıyorlardı.
Azra Merve: Yeter! Yeter artık . Efe senin oğlun da benim oğlum değil mi? Ne haldeyim burada görmüyor musun? Kahroluyorum. Ciğerim yanıyor benim. Yeter artık . Bağırmayı kes. Sesini duymak istemiyorum. Ben oğlumu bulacağım . Sonra ne istiyorsan onu yapabilirsin Okan.
Tuna: çocuklar saçmalıyorsunuz.
Cansu: sinirlisiniz. Ne konuştuğunuzu duymuyorsunuz.
Ben: ben gidiyorum. Efeyi bulacağım.
Tuna: bende geliyorum.
Ben: tuna sen farklı bir tarafa git.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çok Aşık
Fanfictionİzmir'den Ankara'ya uzanan bir aşk... Tek tutkuları müzik olan iki insan, bir yanda başarılı ve yakışıklı solist Tuna,diğer yanda güzeller güzeli genç kız Feyza...Müzik yapmaktan başka bir hedefleri olmayan bu iki insanın yolları nasıl kesişti? -Nas...