32.Bölüm

108 10 1
                                    

Gözlerimi açtım. Bugün hava çok güzeldi. havalar düzelmeye başlıyordu. yataktan çıkıp cama doğru ilerledim. odamızın arka camı ağaçlarla dolu bir bahçeye bakıyordu. camı açıp gözlerimi kapatarak temiz havayı cigerlerime çektim. tabi izmirdeki balkonumun altında sıralı limon ve ıhlamur ağaçlarının yerini tutamazdı ama. Doğru ya, bugün izmire gidiyorduk. tunayı ailemle tanıştıracaktım. buranin cazibesine kapılıp unutmuşum. camı istemeyerekte olsa kapattım. telefona sarıldım tuna...
Çoktan mesaj atmıştı.

Tuna:
" Günaydın Prenses hadi kalkta hazırlan bugün yola çıkacağız."

Bende ona mesaj attım:

"Tamam canım. zaten kalkmıştım bende hazırlanmaya başlıyorum sanada Günaydın."

Tunaya mesaj attıktan sonra azra merveyi uyandırdım. bu arada ara tatilde yurtta bitek ikimiz kalıyorduk. çünkü diğerleri memleketlerine gitmişlerdi. onu yanlız bırakmayı hiç istemiyordum ancak mecburduk.

Ben: Merve, hadi kalk sabah oldu
Merve azra: azcık daha uyuyayım.
Ben: Hayır, uyumak yok. hadi artık kalk.

Diyerek yastığını başının altından çekip aldım. yaşasın kötülük.

azra merve: feyza çok kötüsün.

Istemeyerek de olsa kalkmıştı.

Merve azra: napıyorsun sen toparlanmaya başladın mı?
Ben: evet başladım .
Merve ben: iyi bari. hadi devam et bende üzerimi değiştireyim. otobüs kaçta?
Ben: bugün saat 16:00.
Merve azra: okanla biz sizi bırakırız. sen devam et. geliyorum ben. sonra da okanı çağırırım. tunayı da alır kahvaltıya gideriz
Ben: olur. Erdemde gelsin ama. okana söyle.
Merve azra: ha evet erdem. söylerim. bencede iyi akıl ettin oda gelsin.
Ben: tamam.

Merve yanımdan gittikten sonra bende kıyafetlerimi indirip valize katlayarak yerlestiriyordum...bir şey farkettim, ne kadar çok takı varmış bende. ayıkla ayıkla bitmedi. hepsini izmirde bırakıp geleceğim diye not ettim aklımın bir köşesine. Tek takım söz yüzüğüm olacaktı.

Elbiseler şuraya bluzlar pantolonlar ayakkabılar şuraya takılar şuraya derken toparlama işlemi az da olsa bitmişti...az sonra merve içeri girdi,

Merve azra: feyza hadi kalk. kalk giyin gidiyoruz okan geliyormuş tunayıda alıp.
Ben: hemen mi?
Merve azra: evet, hemen.
Ben:  tamam. Neden acele ediyorsunuz?
Merve azra: hadi.

Hemen üzerimi değiştirip  saçlarıma duzlestiriciyle bir iki işlem yaptıktan sonra bandanayla tutturup Aşşağıya mervenin yanına indim. Bizimkiler çoktan gelmişti.

Tuna: prenses nerde kaldın ya?

Merdivenin son basamağından inmeme izin vermeden beni belimden tutarak yere indirdi.

Ben:  geldim işte

Tuna kulağıma

Tuna: yine güzelliğin üzerinde.
Merve azra:  siz ne konuşuyosunuz öyle aranızda?
Tuna: hiç. Bir şey konuşmuyoruz
Ben: erdem,nasılsın?
Erdem: iyiyim feyza sen?
Ben: bende iyiyim.

Çok AşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin