Final haftası çabuk gelmişti. Finaller yüzünden Tuna ile fazla görüşemiyorduk. Ona olan özlemim dahada artmıştı, Bu durum canımı içten içe çok sıkıyordu. Ders çalışmayı bırakmıştım. Düşünmeye dalmışken telefonum çaldı.
Ben: Alo
Tuna: hayatım?
Ben: efendim sevgili?
Tuna: ders çalışıyordum da. Seni çok özledim. Bir sesini duyayım dedim.
Ben: canım benim, ne iyi ettin. Ben de öyle. Sıkılmıştım. Sesini duymak çok iyi geldi. Ben de seni özledim.
Tuna: vallahi burnumda tütüyorsun. Nasıl özledim bir bilsen.
Ben: ben de öyle. Şu sınavları atlatalım da bol bol görüşürüz.
Tuna: zeki ve çalışkan sevgilim benim. Ben aklımı bir türlü derse veremiyorum.
Ben: neden?
Tuna: ben oldum olası ders çalışmayı sevmemisimdir. Özel bir nedeni yok.
Ben: sınıfı geçmen için çalışman şart bunh hatırlatmama gerek var mı?
Tuna: yok. Ama arada dile getirirsen iyi olur.Gülümsedim.
Ben: hadi ben derse dönüyorum. Sende öyle yap. Seni seviyorum.
Tuna: tamam öğretmenim. Bende seni.Telefonu kapattım. Kampüslerimizin giriş çıkış saatleri farklı olduğu için birbirimizi zar zor görüyorduk. Bir de finaller eklenince tam olmuştu.
......
Aşağıya kahvaltıya indim.
Esra: kumrular yine özleşmişler galiba.
Hilal: aynen Feyzanın suratına bakılırsa.o sırada Tunayı düşündüğüm için konuşulanların hiçbirini duymuyordum.
Merve: Feyza, Tuna gelmiş.
Ben: Ne, nerede?ayağa kalkmıştım. kızlar gülmeye başladı.
Ben: çok kötüsünüz.
Yurttan çıkıp Okula doğru yola çıkmıştık, Okula geldiğimizde bir boşluk içimi kaplmıştı. Sınıfa çıktım, Erdem sınıftaydı.
Erdem: Feyza ne yapıyorsun, nasılsın?
Ben: iyiyim Erdem. Sen nasılsın?
Erdem: hayırdır bir şey mi oldu?
Ben: yok, Erdem ne olacak?
Erdem: sen Tunayı özledin bence.
Ben: aynen.
Erdem: o da seni özlüyor. ne yapsın. İşleri çok, sınavlar var. Biliyosun
Ben: aynen biliyorum.
Erdem: feyza, bana şu şan eğitimi dersinin notlarını versene.
Ben: al bakalım.
Erdem: cansın. Çok sağol.
Ben: bir şey değil.Erdemin yanımdan ayrılmasıyla sınıfta yalnız kalmıştım.Mert sınıfa girmişti. Bu çocukta bir şey vardı. Onu görünce Huzursuz oluyordum.
Bölüm sonu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çok Aşık
Fanfictionİzmir'den Ankara'ya uzanan bir aşk... Tek tutkuları müzik olan iki insan, bir yanda başarılı ve yakışıklı solist Tuna,diğer yanda güzeller güzeli genç kız Feyza...Müzik yapmaktan başka bir hedefleri olmayan bu iki insanın yolları nasıl kesişti? -Nas...