ÖZEL Bölüm Karakter Tanıtımı

162 12 2
                                    

Tuna (Tuna Velibaşoğlu):
- Adı Çapkına çıkmış aslında çapkınlıkla hiçbir alakası olmayan bir Müzisyen aynı zamanda söz yazarı...Ankarada doğmuş büyümüş ama aslen Trabzonlu... Hayattaki Iki Vazgeçilmezi Feyza Ve Müzik bazen agresif bazen asabi ama Tam bir aşk adamı...Feyzaya Çok Aşık vede Bi Okadar Kıskanç...sevdiği için tüm zorlukları tüm cefayı göze alabilecek kadar büyük yürekli...Esprili,Komik,Muzip...Feyzanın Bir Tanesi.

Feyza (Crystal Reed) :
- hayali hayatı tuna ve müzik olan genç bir kız...limon ve ıhlamur ağaçlarını çok sever...En sevdiği renkte Mordur...En belirgin özelliği Sinir ve Üzüntü anında geçirdiği Panik Atak Krizleri...Aşırı derece kıskanç ve sahiplenici...mağrur,naif,alıngan... Tunası biricik aşkı ve vazgeçilmezi...sevdiği için gözünü bile kırpmadan tüm cesaretiyle herseyi yapacak cinste bir aşık.

Erdem (Erdem Ocak);
- kızların deyimi ile 'Esmer Bomba, yakışıklılık abidesi vsvs' onunda diğer dördü gibi hayali ve hayatı müzik...gitar çalmak en büyük habisi...Herkesin Olduğu Gibi onunda Canı Merve'si...

Merve ( Senem kulman);
-müzik aşkına oda feyza gibi yurdundan kopup ankaraya gelmiş mağrur bir genç kız...Erdem'e karşı yıllar gecsede eskimeyecek bir aşka sahip...fazlasıyla kıskanç ailecil ve dost canlısı...

Okan (Okan özen);
-müzik sevdalısı okan diğer üçlü gibi oda ankara Hacettepe'de okumakta...Aynı zamanda grubun bas gitaristi...fazla çekingen konuştuğunda sempatikliği ve sirinligi ile herkesi etkileyen bir genç...biricik aşkı 'Azra merve' azra merve ile olan zıt ama bi okadar da tamamlayıcı karakterleri kaçınılmaz...

Azra merve ( Ezgi Yasemin);
-atarlı giderli bir okadarda samimi sempatinin vücut bulmuş hali...Dışarıdan bakıldığında ters ve agresif dursada içinde pamuk gibi yüreği barındıran müzik sevdalısı genç bir kız...ruh ikizi...daha doğrusu onun deyimiyle 'Ruh Öküzü' Okanı olmadan yaşayamaz... her nekadar zıt karakterde olsalarda birbirlerini tamamlıyorlar...

Serter (Serter Karadeniz);
- tam bir müzik adamı aynı zamanda grubun kurucusu...oda diğerleri gibi Hacettepe'de okumaktadır... davul çalmak onun için herşeyden önce gelir.

Büşra (Simay Barlas);
-küçük bir kız çocuğu iken feyza ve cansu'nun en yakın arkadaşı olmuş ve bu arkadaşlığı dostluğu sonsuza dek surdurecegine diğerleri gibi and etmiş bir genç kız...izmir dokuz Eylül Üniversitesinde moda Tasarım okur feyzanın en yakın arkadaşıdır aynı zamanda yardım sever ve iyi niyetli...

(Multimedia'da karakterlerin fotoğrafları vardır...umarım beğenmişsinizdir...Nasıl bulduğunuzu hayalinizdeki gibi olup olmadığını yorumlarınız sevinirim...Başka bir özel bölüm isterseniz yazmaya hazırım:) )

Çok AşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin