Içeri girdiğimizde Merve uyuyordu. Erdem de Mervenin başında uyuyordu... Rahatsız etmemek için girmek istemedik. Tuna ile birlikte kantine indik. Iki tane çay söyledim.
Tuna: aşkım nerdeyse üç ay olmuş okul başlayalı. Malum iki ay sonrada dönem tatili var. Izmire dönecek misin? Ne yapacağım sensiz?
Ben: döneceğim hayatım. Asıl ben ne yapacağım sensiz?
Tuna: ben duramam gelirim İzmire.
Ben: gelirsin. Ama görüşebilir miyiz bilmiyorum.
Tuna: neden görüşemez miyiz?
Ben: biraz zor olur. Ama olur. Seni Cansuve Büşra ile tanıştırırım.
Tuna: Cansu ve Büşra mı? Onlar kim?
Ben: izmir de ki çocukluk arkadaşlarım.
Tuna: ne güzel. Olur ozaman.Dönem tatili fikrini aklıma getirmek istemiyordum ta ki tuna sorana kadar. Ayrı kalmak bizi biraz zorlayacaktı. Ama bir çaresini bulurduk. Yani, öyle temenni ediyordum.
Yüzüme baktı o güzel gülüşüyle.Ben: öyle gülme olur mu?
Tuna: nedenmiş o?
Ben: çok güzel gülüyorsun, olmuyor ama böyle.
Tuna: seni çok seviyorum. Çok.
Ben: bende seni aşkım.
Tuna: hadi yukarı çıkalım bizimkiler uyanmıştır.
Ben: tamam .......
Yukarı çıktığınızda kapıyı tıkladım
Ben: müsait misiniz?
Erdem: müsaitiz gelin.
Merve: ne zaman çıkacağız?
Tuna: ben çıkış işlemlerini hallettim, hadi gidelim.
Ben: nereye?
Tuna: kahvaltıya.Benim romantik sevgilim herşeyi planlamış.
Ben: çok severim kahvaltıları
Tuna: şımarık sevgilim benim.Tunanın yanağını öptüm ve hastaneden çıktık.
...
Çok güzel bir kafeye gitmiştik.
Esra, Hilal, Azra Merve bizi kafede bekliyorlardı. Masamız çok güzeldi. Hemen oturduk. Kahvaltımızı yaparken sohbet ve muhabetle zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorduk. Tuna gülmeyi zar zor bırakıp konuşmaya çalıştı,Tuna: enişte mi?
Ben: ne o Tuna bey? memnun değil misiniz?
Erdem: Feyza'dan sert çıkış. Gerçekten Tuna bey, memnun değil misiniz?
Tuna: hiç olmadığım kadar memnunum.
Ben: seviyorum seni.
Tuna: bende seni.
Merve: Erdem Feyza'ya yenge diyorsa, biz kızlarda Tuna'ya enişte deri.
Kızlar: bize uyar, Merve haklı.kahkaha dolu bir kahvaltının ardından Tuna bizi yurda bıraktı.
Onlarında biraz işleri varmış. Bahar Şenlikleri başlıyordu malum.Bölüm sonu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çok Aşık
Fiksi Penggemarİzmir'den Ankara'ya uzanan bir aşk... Tek tutkuları müzik olan iki insan, bir yanda başarılı ve yakışıklı solist Tuna,diğer yanda güzeller güzeli genç kız Feyza...Müzik yapmaktan başka bir hedefleri olmayan bu iki insanın yolları nasıl kesişti? -Nas...