Bahçe de ki büyük ağacın dibinde biri duruyordu. Daha dikkatli bakmak için eğildiğimde ise duran kişinin Mert olduğunu gördüm. Onun bu saatte burada ne işi olduğunu düşündüm. Belki de bizim yurtta kalan kız arkadaşı vardır diye düşündüm. Beni farketmemişti. ama camı açtığımı görünce irkildi ve geriye çekildi. Artık bu çocuktan ciddi ciddi ürküyordum. Bana bir şey yapamazdı. Tuna her zaman Yanımdaydı. Onun yanımda olduğunu bilmek beni rahatlatıyordu. Tekrar etrafı seyre daldım. Mervenin geleceği yola bakıyordum. Mertin olduğu yere gözüm takıldı. Orada değildi. Camdan aşağıya bakarken öyle dalmışım ki azra Mervenin geldiğini duymamışım.
Merve azra: Feyza?
Ben: canım geldin mi?
Merve azra: evet canım da sen neden daldın böyle?
Ben: hic. sana bakarken dalmışım.
Nasıl geçti yemek?
Merve azra: hadi yatalım, sabah herseyi anlatacağım.
Ben: tamam canım.
...Yataklarımıza yerleştik. çok uykum vardı ama bir okadar da gözüme uyku girmiyordu. bir ara dalmışım.
Birden kaldığımız odanın kapısı açıldı. Sanki hem uyuyor hem de uyanık gibiydim. Elinde bir bezle tanımadığım biri üzerime üzerime geliyordu. Kızlardan yardım istemeye kalkıştım ancak hepsi çok derin bir şekilde uykudaydı. İceriye gireninn bezi ağzıma tutmasıyla bayıldım.
Bi süre sonra kendime geldiğimde harabe bir yerde buldum kendimi. karşımdaki kişi her kimse maskesini çıkardı. Gördüğüm şeye inanamıyordum. Beni kaçıran kişi Mertti. Ama bunu neden yapmıştı?
Sandalyeye bağlı bi şekildeydim ve heryerim ağrıyordu. Başımı sağ tarafıma çevirmemle Tunayı gördüm. Onun burada ne işi vardı? Tunayı da mı kaçırmıştı?Ben: Tuna? Tuna ne olur uyan. aç gözlerini Tuna! Mert, sen ne yaptın. Tunaya ne yaptın? Allah belani versin. Tuna ne olur uyan. Lütfen. Lütfen.
Mert: ikiniz de gebereceksiniz.
Ben: sen ne diyorsun? Bizden ne istiyorsun? Bizimle derdin ne?
Tekrar Tunaya seslendim,
Ben: Tuna, sesimi duyuyor musun aşkım? ne olur aç gözlerini. benim için.
Aç gözlerini...
Ne olur.
TUNA.Bölüm sonu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çok Aşık
Fanfictionİzmir'den Ankara'ya uzanan bir aşk... Tek tutkuları müzik olan iki insan, bir yanda başarılı ve yakışıklı solist Tuna,diğer yanda güzeller güzeli genç kız Feyza...Müzik yapmaktan başka bir hedefleri olmayan bu iki insanın yolları nasıl kesişti? -Nas...