Ben: azra gel bir feyza'ya bakalım biz.
Merve azra: olur.
Okan: benimde gelme mi istermisiniz? serter ve erdem buradalar zaten.
Merve azra: olur. sende gel. bir şey lazım olur belki yanımızda ol.
Ben: tamam okan da gelsin. hadi.Birlikte üst kata feyzanın kaldığı odaya çıktık. içeri girdiğimde hala uyuyordu. biraz kapının önünde bulunan sandalyelere oturduk. hepimiz çok yorgunduk. yorgunluğumuz yüzümüzden okunuyordu.
Okan: siz çok yoruldunuz. biraz gidip dinlenseniz mi? Bak hem biz burdayız.
Ben: olmaz. yani feyzanın bir kız arkadaşına ihtiyacı olur.
Merve azra: merve haklı. o zaman şöyleyapalım, mervecim sen git biraz uyu tamam mı, sabah gelirsin. ben yorgun değilim buradayım zaten. dururum feyzanın yanında.
Ben: aslında öyle olur. simdi bende yorgunluktan bayılmak, sizin başınıza iş çıkarmak istemiyorum açıkçası. ben biraz gidip dinlensem iyi olacak.
Okan: tamam ozaman. feyza uyansın erdem yada serter seni bırakır yurda. hem serter cansuyu da getirecekmiş.
Ben: cansu?
Merve azra: cansu?
Okan: cansu... şey. serterin sevdiği kız. Yani şuan icin arkadaşı. tunayı falan tanıyormuş. durumunu merak etmiş.
Ben:anladım. serter seviyor ama bu kızı?
Okan:evet seviyor. daha açılamamış malesef.
Ben: tamam şu sorunlar bir düzelsin de onlara da bakarız .
Merve azra: aynen. gelsin bakalım...hem Cansu hanımı da görmüş oluruz.
Okan: aynen.Içerden sesler geliyordu.
Ben: ne oluyor ya?
Okan: bilmem bir girip bakalım.İçeri girdiğimizde feyzanın yatakta kıvrandığını gördük. çok terlemişti ve nefes alıp verirken zorlanıyordu .
Ben: feyza? Feyza iyi misin?
Merve azra: feyza? Aç gözlerini ne olursun canım.
Feyza: Tuna. gitme tuna. bırakma beni. ne olursun. ben sensiz yaşayamam. tuna. sevgilim ne olursun.
Ben: feyza kendine gel.
Merve azra: okan bir doktor çağırsanaOkan dışarı çıktı.
Okan: doktor! Doktor yok mu?
Feyza yavaş yavaş gözlerini açmaya başladı.
Feyzanın gözünden:
Simsiyah bir yerdeydim. etrafta kimse yoktu. bağırdığımda sesim boş duvarlara çarpıp bana geri dönüyordu. çok korkuyordum.
Tuna... Nerdesin Sevgilim.?
Biraz etrafımda gezindikten sonra arkamı döndüğümde sevgilimi, Tunayı görmüştüm .
-aşkım, aşkım iyi misin? Nasılsın? Tuna?
O muhteşem gülümsemesiyle bana bakıyor ama cevap vermiyordu. Yanına gidio ona sarıldım .
-aşkım. seni çok özledim. Beni bırakıp gitmeyeceksin değil mi?
Cevap vermiyor sadece gülüyordu. bir süre sonra yanımdan ayrılıp yürümeye başladı. arkasından gidemiyordum.
-tuna. gitme tuna... bırakma beni. ne olursun. ben sensiz yaşayamam. aşkım. sevgilim ne olursun.
...Merve: feyza? Iyi misin?
Gözlerimi açtığımda tüm bunların kâbus olduğunu anladım. şükürler olsun ki kâbustu.
Ben: çok korktum merve. çok korktum.
Merve: korkma hayatım kâbus gördün sadece. korkma. bak hepimiz iyiyiz.
Ben: tuna? O da iyimi?
Merve: sana güzel haberlerimiz var
Okan: evet.
Merve: dün sen Tunanın yanından çıktıktan sonra tunanın durumu akşama doğru daha da iyiye gitmeye başlamış. doktor iyileşmesi yakındır dedi.
Ben: gerçekten mi?
Okan: evet. gerçekten.
Ben: canım sevgilim. Şükürler olsun.
Merve: senin hayat öpücüğün sayesinde.
Azra Merve: bak sevgilin iyileşecek bir de ağlamayı bırak artık. seni böyle görmesin tuna.
Ben: tunanın yanına gitmek istiyorum.
Okan: aslında bu mümkün. iyi hissediyorsan?
Ben: çok iyiyim.
Okan: dur hemşire çağırayım ben
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çok Aşık
Fanfictionİzmir'den Ankara'ya uzanan bir aşk... Tek tutkuları müzik olan iki insan, bir yanda başarılı ve yakışıklı solist Tuna,diğer yanda güzeller güzeli genç kız Feyza...Müzik yapmaktan başka bir hedefleri olmayan bu iki insanın yolları nasıl kesişti? -Nas...