38.Bölüm

113 10 0
                                    

Yanıma yanaşan arabaya meraklı gözlerle bakıyordum. siyah filmli camları vardı. cam açıldı.

-güzel bayan! Güzel bayan!

Sese aldırış etmeden yoluma devam ettim. daha sonra tekrar

-feyza! Feyza dursana.

Arkamı döndüğümde gördüğüm adamı tanımıyordum.

Ben: pardon. Tanışıyor muyuz?
-feyza beni unuttuğunu söyleme sakın.
Ben: kusura bakmayın çıkaramadım.
-feyza ben Oğuz. liseden arkadaşın. nasıl unutursun beni.
Ben: Oğuz. tamam hatırladım. ne işin var buralarda?
Oğuz: insan bir halimi hatrımı sorar. hayırsız arkadaş.
Ben: kusura bakma. nasılsın iyimisin?
Oğuz: iyiyim. ben burada okuyorum. sen nasılsın? seni gördüm, hemen tanıdım. bir halini hatrını  sorayım dedim.
Ben: teşekkür ederim. bende iyiyim. benim gitmem lazım Oğuz. sonra görüşürüz. sevgilim bekliyor.
Oğuz: sevgilin mi var?
Ben: evet .
Oğuz: nerde bekliyor? ben seni bırakayım .
Ben: gerek yok. Sağol.
Oğuz: gel hadi, iki dakikalık yol.

Oğuzu kırmadım ve arabasına bindim. okula doğru ilerlemeye başladık. Oğuz lise yıllarımda yakın arkadaşlarımdan biriydi. iyi çocuktur. insallah tuna bir sorun yaratmaz diye düşündüm .  onunla geldiğim için.
okula gelmiştik. oğuz tam okulun kapısında arabayı durdurdu ve kapımı açtı. arabadan indigimde tunayı bahçede göremedim.

Oğuz: okulun bura mı?
Ben:evet. çok teşekkür ederim. bıraktığın için.
Oğuz: bende buranın diş hekimliği fakültesinde okuyorum.
Ben: sevindim.
Oğuz: neyse, ben seni tutmayayım. bu numaram. beni ararsın. görüşürüz. erkek arkadaşınla da tanışmak isterim.
Ben: tekrar Sağol Oğuz. inşallah bir gün tanışırsınız. 
Oğuz: inşallah. görüşürüz canım.

Oğuz arabaya binip gittikten sonra farketmediğim  aslında bahçede erdemlerle birlikte olan tunayı gördüm. acaba bizi görmüş müdür? Hiçbişey olmamış gibi yanına gittim.

Ben: naber sevgilim. selam beyler.
Erdem: selam yenge. Hoşgeldin .
Ben: hosbuldum. aşkım... ne oldu neden konuşmuyorsun?
Tuna: sen gelsene benimle bi.

Kolumdan tuttuğu gibi beni adeta sürüklemeye başladı. çok sinirliydi. sanırım bizi görmüştü.

Ben: tuna yavaş canım yanıyor.
Tuna: yürü.
Ben: nereye gidiyoruz.
Tuna: yürü dedim feyza.

Okulun arka kısmına geçmiştik. kimse yoktu.

Tuna: o adam kimdi feyza?
Ben: tuna o, şey benim
Tuna: o adam kimdi feyza?
Ben: neden bağırıyosun bana? o benim liseden arkadaşım Oğuz. beni yolda görmüş tanımış.
Tuna: arabasında ne işin vardı?
Ben: bırakmak istedi beni.
Tuna: tamam feyza.
Ben: neden bu kadar sinirlendin? Arkadaşım diyorum. Bana böyle davranmaya hakkın yok.
Tuna: sevgilimi birinin arabasından inerken görüyorum hemde tanımadığım bir erkek ve sen bana neden sinirlisin diye mi soruyorsun?
Ben: bana bağırmana gerek yok. ayrıca sorsaydın söylerdim. canımı Yaktın.
Tuna: sinirliyim feyza. Özür dilerim. senin canını yakmak istemedim.
Ben: herzaman böyle yapıyorsun. Anlamadan dinlemeden canımı yakmaya kalkıyorsun. Sonra da özür diliyorsun.
Tuna: Özür dilerim. ne olursun. hadi elimi tutta gidelim. seni başkalarıyla görmeye dayanamıyorum.
Ben: tamam.
Tuna: affettin mi beni?
Ben: affetmesem peşimi bırakacaksın sanki bir daha sakın bunu yapma tuna. Sakın .
Tuna: tamam. seni çok seviyorum.

Çok AşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin