2 January
بلخره لوسیوس با یه نامهی پوستی با مهر وزارت خونه وارد پذییرایی شد جایی که دراکو کنار پنجره و نارسیسا و هرماینی و دلانی روی مبل نشسته بودن که با اومدن لوسیوس همه سمت اون چرخیدن ، لوسیوس نگاهی به دراکوی نگران انداخت و بعد به نارسیسا، نامه رو کنار روزنامه های دیلی پرافت های ۶ روز پیش گذاشت که صفحهی اول هر کدوم تعداد قربانیان دیروزش بود.
هرماینی قبل از اینکه از روی مبل بلند شه یبار دیگه به اسکورپیوس خوابیده توی کریرش نگاه کرد،
مهر وزارت خونه رو باز کرد و کاغذ پوستی باز شد و به محض باز شدن ، نیم تنهی سخنگوی وزارت خونه توی نیم متر بالا تر از سطح نامه توی هوا به صورت سه بعدی به نمایش گذاشته شد و با صدای خش خشی که کم کم بهتر شد گفت: ظهر بخیر
من دیوید گری ، سخنگوی وزارت خونه هستم.
روی کاغذ پوستی جلوی اسم هر کدوم از اعضای خانه یا خانواده دو گذینه قرار داره، لازم است ذکر کنم ،تا بعد از اتمام توضیحات من هیچ یک از رای های شما انتخاب نخواهد شد.
با انتخاب گذینهی اول که به معنی راضی بودن از سیستم حال حاضر و انتخاب وزیر جادوی جدید است ، یک گزینهی دیگر برای شما به نمایش گذاشته میشود که شامل اسم و توضیح مختصری درمورد سه تن از کاندیدا های این سمت میباشد .
با انتخاب گزینه دوم که به معنی درخواست شما برای تغییر سیستم حاکم میباشد دو گزینه برای شما پدیدار میشود که گزینهی اول مورد تایید اکثر انجمن های وزارت خانه بوده و گزینهی دوم توسط انجمن حامی ماگل بورن ها معرفی شده.
پس از باز کردن مهر تا ۶ ساعت فرصت دارید تا رای خود را ثبت کنید.تصویر محو شد و دراکو گلوش رو صاف کرد و گفت: حالا به نوبت رای میدیم؟
لوسیوس پر خوشنویسی که دلانی از قبل اورده بود رو به نامه نزدیک کرد و گفت: باید این طوری باشه!
پر رو برداشت و به نامه نگاه کرد و گفت: اره اول منم بعد نارسیسا و بعد توی دراکو بعد دلانی و هرماینی تو اخرین نفری، حالا به من نگاه کنین و دقیقا کاری که میکنم رو انجام بدین!
لوسیوس گذینهی دوم رو پر کرد و دوگزینه دیگه نشون داده شدن که بین اونام اولی رو انتخاب کرد،
نارسیسا و دراکو و دلانی هم به نوبت همون کار رو کردن.
دلانی پر رو داد به هرماینی و خودش رفت عقب.هرماینی پر و توی دستش گرفت و اونم گزینهی دوم رو انتخاب کرد چون اگه وزارت خونه تا الان میتونست کاری کنه که حملههای اورف ها تموم شه اون کارو میکردن ولی وقتی دو گزینه نشون داده شدن هر دوتاشونو خوند با توضیح ولی هیچکدوم رو متوجه نشد !
نه میدونسن بنفکترز چیه و نه پیشنهاد انجمن حمایت ماگل بورن ها متوجه میشد!
YOU ARE READING
Right person, wrong time. (+18)
RomanceGlory never came Easy and Love was never Free. Read part 0 "خلاصه" #Dramione ♾ 🔞 🐍 🩸🪞🍷 👑 ♥️ 👥 🔞