فرانسیس ، هرماینی و دراکو تو اتاق لرد نشسته بودن و منتظر بودن تا دارک لرد حرف بزنه.
لرد نگاهی بهشون انداخت و گفت : دامبلدور و محفلش دارن توی کارامون سرک میکشن.
به طرفدارامون سر زدن و ازشون راجب سوال پرسیدن.
توی وزارت خونه و کوچهی دیاگون به صورت مخفیانه دارن پرس و جو میکنن تا امار کسایی رو که از ما طرفداری می کنن یا طرف ما هستن به دست بیارن.
قبلا هم این کارو میکردن اما توی ۴ روز گذشته دیگه از حدشون گذشتن!دراکو که کنار صندلی که هرماینی روش نشسته بود ایستاده بود از مکث لرد استفاده کرد و سوالی که ذهن هر سه نفرشون رو مشغول کرده بود پرسید: لرد من ، خواستهی دارید که ما براتون انجام بدیم؟
لرد از روی صندلیش بلند شد و سمت پنجره رفت ، انعکاس هر سه نفرشون رو میتونست از روی شیشه میدید ، حالت صورتشون و کنجکاویشون !
لرد نفس عمیقی کشید و گفت: بله!
خواستهای دارم که فقط شما سه نفر از پسش بر میاین.
ازتون میخوام که مواظب نوهام باشید .
باید اسکورپیوس رو نجات بدید!تصویر دراکو که شکه چند قدم اومد جلو و هرماینی که با شتاب از روی صندلیش بلند شد و چهرهی پریشون و گیج فرانسیس رو دید اما نچرخید و ادامه داد : دامبلدور قصد نابودی من و وارثانم رو داره!
پاتر بهش اطمینان داده تو ساحرهای نیستی که راه منو ادامه بده .
برای حمله به فرانسیس دلیل قانع کنندهای نداره که کارش رو توجیه کنه !
ولی این باور رو دارن که اسکورپیوس ، با جریان داشتن خون اصیل مالفوی ها توی رگاش و استعداد جادویی مادرش توی روحش میتونه جای پای پدربزرگش بزاره!
متاسفم هرماینی ولی اونا قصد نابودی پسرت رو دارن!هرماینی با ناباوری به دارک لرد که حالا چرخیده بود و به چشماش خیره شده بود نگاه میکرد!
لحن صداش و اطمینان توی صداش لرز به تن هر دوتاشون انداخته بود هم هرماینی و هم دراکو!
اما اونا بیشاز حد شکه شده بودن که نمیتونستن سوالی که لرد منتظرش بود رو بپرسن پس فرانسیس از جاش بلند شد و پرسید : ما باید چیکار کنیم؟
اسکورپیوس الان امن ترین جاییه که میتونه باشه!لرد دستاش رو بهم مالید و گفت: دقیقا !
اون جاییه که انتظار میره باشه.
عمارت مالفوی پیش پدر و مادر بزرگش.
و هر کسی که بخواد بهش اسیبی برسونه میدونه کجا پیداش کنه!فرانسیس بدون مکث پیشنهاد داد : ببریمش عمارت من!
اونجا امن و ساکته .
و طبق گفتهی شما کسی انتظار نداره که اونجا باشه پس اگه مخفیانه ببریمش اونجا کسی متوجه این موضوع نمیشه و اونجا جاش امنه.
من و هرماینی اونجاییم و من چهار تا مستخدم دارم .
دوتا جادوگر ، دوتا ساحره .
و البته دراکو و خانوادهی مالفوی میتونن بیان و اسکورپیوس رو ببینن .
YOU ARE READING
Right person, wrong time. (+18)
RomanceGlory never came Easy and Love was never Free. Read part 0 "خلاصه" #Dramione ♾ 🔞 🐍 🩸🪞🍷 👑 ♥️ 👥 🔞