76

293 35 29
                                    

صبحانه بخاطر اینکه اسکورپیوس دیر از خواب بیدار شد با ارامش خورده شد ،
لوسیوس تک تک اعضای خانواده رو بغل کرد و دستی به شونه‌ی هرماینی که اسکورپیوس رو بغل کرده بود کشید.

دراکو هم همه رو بغل کرد و چند بار محکم لپای‌ اسکورپیوس رو بوس کرد که صداشو در اورد و نارسیسا مجبور شد اسکورپیوس رو از دستش نجات بده.

فقط هرماینی مونده بود،
دراکو هم با بوسه‌ی گرمی روی لباش و زمزمه‌ای زیر گوشش ازش خداحافظی کرد.

با وجود اینکه هرماینی هم قرار بود باهاشون بره!
نارسیسا و دلانی هم قرار بود بیان البته بعد از اینکه سری به عمارت لسترنج زدن!
بعد از حدود نیم ساعت ،
همه تو حیاط عمارت دارک لرد جمع شده بودن،

۲۱ عدد طعمه‌ای که داوطلب شده بودن ، هر کدوم همراه یکی یا دوتا از اعضای خانواده‌شون اومده بودن.

هر چند برای ایزابلا و دراکو این مسئله متفاوت بود !
چون اکثر خانوادشون اونجا بودن.

دارک لرد همراه امیلیا ، اندره ، لوسیوس و چند نفره دیگه داخل داشتن اخرین هماهنگی هارو انجام می‌دادن.

حدود ۱۰۰ ساحره و جادوگر که اکثریت ارور های وزارت خونه بودن و بقیه کارمند های وزارت خونه که داوطلب شده بودن تا کمک کنن ، از یک ساعت پیش همراه اقای اوری و خانم روزیر ( مرگخوار )  فرستاده شده بودن اونجا تا به صورت دایره اطراف لونه‌ی اورف ها مستقر بشن .

و شکارچیا ، مرگخوار ها و طرفدار های دارک لرد ، برای اخرین بار داشتن زمان و موقعیت هارو برسی می‌کردن.

بلخره همراهان لرد  از عمارت خارج شدن و کنار در بالای پله ها ایستادن ، لوسیوس با نگه‌داشتن چوبش کنار حنجره‌اش صدای خودش رو بلند کرد، همه رو به سکوت دعوت کرد و گفت: برای اخرین بار می‌خوام نقشه رو براتون توضیح بدم.

طعمه ها قراره اولین کسایی باشن که وارد حلقه بشن ، شما قراره با سرعت کم و پر سر و صدا به مرکز و لونه‌شون نزدیک بشید تا اورف ها رو مجبور کنید از لونه بیان بیرون.
لونه ۷ راه خروجی داره و مطمئنم همه می‌دونن همراه چه کسایی سمت کدوم ناحیه برن!
شما باید تا زمانی که اخرین اورف‌ها از اون لونه‌ی کثیفشون بیرون می‌ان مقاومت کنین!
اونا موجودات باهوشین و به شدت از ملکه‌شون محافظت می‌کنن!
پس اگه بتونن تشخیص بدن شما چیزی جز غذا هستین نقشه با شکست مواجه میشه چون همه برمی‌گردن توی لونه‌شون!
پس بهتره کاملا مواظب خودتون و هم‌گروهیاتون باشید!
به قصد کشت حمله کنین!
بعد از اینکه اورف ها از لونه ها اومدن بیرون ، شکارچیا وارد صحنه میشن
و پاکسازی شروع میشه ،
به محض اینکه شکارچیا به ناحیه‌ی شما رسیدن شما می‌تونین اپارات کنین به بیرون حلقه ، اما کسایی که می‌خوان بمونن می‌تونن بمونن و به شکارچیا کمک کنن، هرچی باشه اونا از خانواده‌های خودتونن!

Right person, wrong time. (+18)Where stories live. Discover now