دراکو احساس کرد مغزش توی کلهاش شناوره !
یه درد شدید رو توی فرق سرش حس میکرد.دلش نمیخواست چشماش رو باز کنه اما احساس راحتی نمیکرد !
حس میکرد جاش عوض شده!کمی سره جاش چرخید که تماس پوسشو با پوست کسی دیگهای حس کرد !
توی یه چشم بهم زدن سره جاش نشست که مغزش توی کلهاش تکون خورد و باعث شد دیر تر یادش بیاد
الان روی تخت هرماینی گرنجر
با شلوار و بدون تیشرت
، وقتی که اون یه تاب و شورتک ابریشمی پوشیده، چه غلطی میکنه!!!اما بازم درک نکرد چرا هر دوتاشون روی یه تختن!!!
اما سر دردش بهش اجازهی بیشتر فکر کردن رو نداد!
دراکو اروم طوری که هرماینی رو از خواب عمیقش بیدار نکنه از تختش اومد پایین و پاورچین پاورچین سمت در رفت .
اما با چرخوندن دستگیرهی در ، در باز نشد !
دراکو دنبال چوبش گشت که بعد از چند دقیقه مژمئن شد همراش نیست !
چوب هرماینیم معلوم نبود کجاست!!
سر درد دراکو هم هر لحظه بدتر میشد !
سمت هرماینی رفت تا بیدارش کنه، کنار تختش ایستاد و بهش نگاه کرد معلوم بود دیروز گریه کرده پف زیر چشماش و ارایشش گواهی این موضوع بودن ،
دراکو خواست صداش کنه اما با دیدن گردن سفید و یکم پایین تر،
خط سینههاش که از یقهی باز تاپش معلوم بود
بازوهاش که دور بالش حلقه شده بودن
پاهای خوش فرمش که روی هم دیگه افتاده بودن
باسن بالا اومدهش بخاطر نوع دراز کشیدنش
منصرف شد!به جورایی حس کرد هرماینی جذابه و حس میکرد این احساس غلطه!
دراکو دستشو روی چشماش گذاشت و مالیدشون و چرخید!
وقتی چشمشو باز کرد اولین چیزی که توجهشو به خودش جلب کرد در حموم اتاق هرماینی بود !
دراکو سمت حموم رفت و شلوار و باکسرشو توی یه حرکت در اورد و رفت توی وان و زیر دوش ایستاد اب و باز کرد !
اب ولرم ماهیچه های دراکو رو از فرق سرش تا پاشنهی پاش نرم میکردن!
وقتی که دراکو زیر دوش حموم فکرش یمت دختر مو فرفری میرفت که بیخبر از همه چی خوابه همیشگیش یعنی: یه مادر جوونه بی کس با یه پسر بچهی مو مشکیه به شدت شیرین و خوشکل که پدر بچه ترکشون کرده بود و سرگردون و بیچاره مونده بودن !
رو میدید !خوابایی که وقتی باردار بود شروع شده بود و هر بتر هم با شندیدن صدای خش خش و خس خس و دنبال صدا رفتن ، بیدار میشد !
خوابای دنباله داری که برای کسی تعریفشون نکرده بود!
حتی دلانی!
YOU ARE READING
Right person, wrong time. (+18)
RomanceGlory never came Easy and Love was never Free. Read part 0 "خلاصه" #Dramione ♾ 🔞 🐍 🩸🪞🍷 👑 ♥️ 👥 🔞