بعد از اینکه نارسیسا از شومینه اومد بیرون ردای مجلسیش رو روی میز کنار شومینه انداخت و دستشو به سرش گرفت و زیر لب میگفت : میدونه ، اون میدونه ، مطمئنم میدونه..، لوسیوس که هنوز توی شک بود روبهبچه ها گفت : اتاقاتون ، برید اتاقاتون!
دراکو دست دلانی و هرماینی رو گرفت و از پله ها بردشون بالا ، ایزابلا و ویویان بالای پله ها ایستاده بودن، دراکو هرماینی رو به ایزابلا و دلانی رو به ویویان سپرد و گفت : نیاین پایین .
و خودش رفت پایین ، یکی از الفای خونگی رو احضار کرد و کت و رداش رو داد دستش و گفت برای مادرش اب بیاره .
نارسیسا با دیدن دراکو از روی مبل بلند شد که دراکو گفت: اونا رفتن بالا !
لوسیوس که کنار پنجره ایستاده بود تکونی به گیلاس توی دستش داد و گفت: بیا بشین.
دراکو کنار مادرش نشست و لوسیوس هم اومد کنارشون، بعد از یه طلسم سکوت ،گلوش رو صاف کرد و گفت: دارک لرد میدونه هرماینی دخترشه و قبل از رفتن وقتی منو اندره رو احضار کرد اتاق کارش وارد خاطراتم شد و کل داستان رو دید اما قضیه بیشتر از ایناست!
هرماینی تنها فرزند دارک لرد نیست!دراکو سرش رو تکون داد و گفت: چی!؟
نارسیسا دست دراکو رو توی دستش گرفت و لوسیوس ادامه داد : درسته ، یک برادرم داره !
نارسیسا در جواب نگاه گیج پسرش ، سرش رو تکون داد و گفت: درسته ، جاناتان ، پسرخواندهی اندره !
لوسیوس دستی به موهاش کشید و گفت: فکر کنم دلیل اصلی پیوستن اندره به دارک لرد همین بوده ، اون خیلی وقته از این موضوع خبر داره .
نارسیسا با لحن مطمئنی گفت: دقیقا همینه !
اندره اون پسر رو پیدا کرده ، تصور کن پسر قدرتمندترین جادوگر قرن رو پیدا کنی !
حتی اگه یه روز دارک لرد به صدر قدرت برنمیگشت ، پسرش با اون همه قدرت و ثروت و همین طور طرفدارهای پدرش ، دارک لرد بعدی میشد!!!
اندره تحت هر شرایط برندهی بازیه ، چون حتی اگه از این قضیا صرف نظر کنیم پسری با چنین سطح جادویی قطعا مقام بالایی توی وزارت خونه پیدا میکرد!لوسیوس سری تکون داد و گفت: اما الان موضوع اصلی این نیست، من به دارک لرد گفتم هرماینی اصلا از این موضوع خبر نداره و ازش خواهش کردم بهمون وقت بده بهمون ۳ روز فرصت داده تا به هرماینی بگیم.
دراکو یکی از ابروهاش رو بالا برد و با تمسخر گفت : برای اینکه به یکی بگین که کل زندگیش یه توهم بوده و واقعیت چیزیه که هیچوقت فکرش رو نمیکردی سه روز بنظر زیاد نیست؟
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Right person, wrong time. (+18)
RomantizmGlory never came Easy and Love was never Free. Read part 0 "خلاصه" #Dramione ♾ 🔞 🐍 🩸🪞🍷 👑 ♥️ 👥 🔞