Part 0
(interview)What if there are things we think we know but actually we don't!
چندین سال ضعف و پوچی فرصت کافی رو برای دارک لرد فراهم کرده بود تا فکر کنه !
نگاهی به گذشتهاش بندازه !
تا یک نقشهی کامل و بدون نقص طراحی کنه ، نقشهای که برای اجرا کردنش به مرگخواران وفادارش و خادم های اماده به خدمتش نیاز داشت.
کسایی با نفوذ بالا ، ثروت کافی و جادوی قدرتمند ، کسایی مثل مالفوی ها و لسترنج ها.با وجود اینکه برگشتن دارک لرد زندگی همهمونو تغییر میده اما قضیه فقط درمورد برگشتن دارک لرد نیست.
+دراکو مرتکب اشتباه جبران ناپذیری میشه، ایا برای اولین بار تصمیم میگیره مسئولیت یکی از کارشو قبول کنه یا نه!؟
+خانوادهی دراکو با اشتباهش چهجوری کنار میان؟
+ایا هرماینی گرنجر ، دختر معصومی که قربانی این ماجراست ، قربانی باقی میمونه؟
+ایا عشق اتیشین سدریک دیگوری ، پسرنمونهی هافلپافی به یک مرگخوار به خوشبختیش خطم میشه یا مرگش؟
+ایا دختر بلاتریکس لسترنج میتونه یه زندگی معمولی داشته باشه؟
+اگه پسر یه مرگخوار که همه ازش انتظار دارن با دختر اصیلی ازدواج کنه و براشون نوه بیاره ، اصلا به جنس مخالفش علاقه نداشته باشه چه بلایی سرش میارن؟
.....جواب همهی اینا و کلی ماجراجویی مرموز ، عجیب ، دوستداشتنی، غیر منتظره و... رو میتونین توی پارتای بعدی پیدا کنین🗝✨
Vote 🗳 💙
Comment 💬 🤍یادتون نره 💋
{ از زبون سوم شخص }بعضی از شخصیتا مهم که ساختهی ذهن خودمه👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻
دلانی مالفوی( خواهر دراکو)ایزابلا لسترنج ( دختربلاتریکس)
ویویان لسترنج( دختربلاتریکس)
هرمن یاوکسلیهیرو یاوکسلی
YOU ARE READING
Right person, wrong time. (+18)
RomanceGlory never came Easy and Love was never Free. Read part 0 "خلاصه" #Dramione ♾ 🔞 🐍 🩸🪞🍷 👑 ♥️ 👥 🔞