7

392 45 3
                                    

Part 7

14 December

دراکو‌ برای چند صدمین بار نامه‌ی هرماینی رو‌ خوند .
برای چند صدمین بار  زیر شمع نگهش داشت .
برای چند صدمین بار ورد ریولیو اجرا کرد !

تا اخرش اعصاب ویویان خراب شد و نامه رو از دست دراکو گرفت و زیر لب غرید : بسه دراکو بسه .

دلانی نفسش رو به بسرون فوت کرد و گفت : موافقم ، بنظر میرسه می‌خواد رو در رو جوابش رو بهت بگه نه با نامه !

ایزابلا خودش رو روی تخت دراکو پرت کرد و گفت : اما اگه قرار باشه دزدکی بری باید ۵ روز دیگه‌ام صبر کنیم !

دراکو دستشو توی موهاش برد و گفت : نه نمی‌تونم صبر کنم ، باید بدونم باید !

دلانی چشماش رو بست و گفت : دراکو عزیزم هیچکدوم از نقشه‌های مسخرت برای امشب یا فردا یا پسفردا از قلعه بیرون رفتنت عملی نمی‌شن ، چون مسخره و غیرقابل اجران !

ویویان : دقیقا ، یا باید خاله یه کاری کنه یا تا اخر هفته صبر کنی!

ایزابلا : چرا اینو دیروز پست نکردن ! تا شب وقت داشتیم که بفرستیمت بری!

دراکو با تن قدای تقریبا بلندی گفت : ایییی ایییییی من نمی‌تونم صبر کنم باید حتما بفهمم جوابش چی بوده فهمیدن جواب هرماینی زندگی منو به کلی عوض میکنه!

دلانی، ویویان و ایزابلا صاف نشستن و به دراکو نگاه کردن .

ویویان با لحن تقریبا نگرانی گفت : قرار نیست که کاره مسخره‌ای انجام بدی ، نه؟

دراکو سمت ویویان چرخید و گفت : منظورت غیر از مرگخوار و پدر شدن تو سن ۱۶ سالگی‌ه؟

ویویان یکی از ابروهاش رو بالا داد و سکوت کرد .

ایزابلا : بنظرتون دختره یا پسر؟

دراکو نگاه غضب‌الودی به ایزابلا انداخت!
خودش به اندازه‌ی کافی نگران سلامتی بچه ، جنسیتش ، واکنش پدرش، جواب و تصمیم هرماینی بود !

دراکو : دلانی یه نامه برای مادر بنویس و بهش بگو برای مرخصی بگیره!

هر سه تا دختر همزمان گفتن : چی؟؟

دراکو : چاره‌ی دیگه‌ای ندارم ! من باید جواب هرماینی رو بدونم ، و فکر کنم تا 19 هم جنسیتشم معلوم میشه تازه 20 هم جلسه‌ی لرد تاریکیه، همه باید خونه باشیم! مگه غیر از اینه؟

دلانی به ایزابلا نگاهی انداخت ، ا‌ونا منظور همو می‌فهمیدن !
لوسیوس مالفوی قرار نبود به این اسونی از دراکو بخاطر چنین خطایی اونم چنین خطای بزرگی بگذره!
1. بدون اجازه از قلعه بیرون رفتن!
2. نوشیدنی اتیشی خوردن !
3. معجون توهم زا خوردن ،حالا چه اگاهانه چه بدون اگاهی !
4. بدون توجه به مخالفت دختری باهاش رابطه داشتن!
5. تازه دختره ماگل بورن باشه!
6. و گریفیندوری!
7. و یکی از دوستای صمیمیه هری پاتر!
8. یک بار بدون اجازه رفتن پیشش!
9. توی اتاق زیرشیرونی برای ۳ ماه مخفی کردنش!
10. و....

Right person, wrong time. (+18)Where stories live. Discover now