Gdy założysz niestosowne ubranie

5.4K 89 34
                                    

Plot: Szłaś na spotkanie z koleżanką. Jako iż było ciepło, założyłaś spódniczkę do połowy uda, a do tego koszulkę z odkrytym tyłem.

Bang Chan

Jego szczęka autentycznie dotknęła podłogi, gdyż potknął się o własne nogi i wylądował na ziemi.
- Wszystko dobrze ? - podeszłaś do niego i pomogłaś mu wstać.
- Nie. - odparł. - Nie jest dobrze. Wyglądasz za dobrze.
Rumieńce zawitały na twoich policzkach wraz z uśmiechem.
- Ale ... - zlustrował cię szybko. - Będzie ci zimno.
Ta krótka kwestia mówiła wiele. Po pierwsze, martwił się o ciebie. Po drugie, zwrócił ci tym uwagę, że uważa że jest to za krótkie ubranie.

Minho

Gdy cię zobaczył, zlustrował cię od stóp do głów, przygryzając wargę.
- Wychodzę ! - rzuciłaś, idąc do drzwi.
- Tak ? - wskazał na twoje ubranie. - Dokąd ?
- Na spotkanie. - odparłaś, patrząc na niego zdziwiona.
- Tak możesz wyglądać tylko ze mną. - zdjął swoją koszulę i podał ci ją. - Ale i tak te ubrania będą wyglądały lepiej na podłodze.
- Po co mi to dałeś ? - zapytałaś, patrząc na koszulę, udając, że druga część wypowiedzi nie miała miejsca.
- Załóż to. - rzucił, lustrując cię cały czas. - Wszyscy będą wiedzieć, że masz kogoś.

Changbin

Twoja siostra wysłała mu zdjęcie w tym stroju, czekając na jego reakcję. Nie minęły 2 minuty, a twój telefon zaczął dzwonić jak szalony.
- Zdejmij to ! - krzyknął do słuchawki. - Nigdzie tak nie pójdziesz !
- Binnie ... - zaśmiałaś się. - Spokojnie. Muszę w czymś pójść.
- Nie w tym. - przerwał ci. - Załóż coś innego. Jakieś spodnie i T-shirt. To jest za krótkie i za dużo pokazuje. Zmienisz ?
- Zmienię. - odparłaś z uśmiechem.

Hyunjin

Wiedział, że wychodzisz. Chciał wiedzieć co zakładasz, więc poprosił o zdjęcie, gdyż nie mógł przyjechać. Trening, wiecie. Posłuchałaś. Po chwili miałaś spam wiadomości od niego.
, Ogólnie ładne.'
, Ale...'
, Nie pasuje ci...'
, Nie ten kolor.'
, Nie ta długość.'
, Za dużo widać.'
, Nie pasuje do mnie.'
, Czekaj na mnie.'
Nie sądziłaś, że szatyn pojawi się u ciebie w domu w 10 minut z torbą ubrań. Swoich ubrań.
- W tym nigdzie nie idziesz. - mruknął. - Wstydu mi przyniesiesz.
Tak naprawdę, to wyglądałaś świetnie, ale drama llama nie chciał tego przyznać.

Han

- Hannie ... - stanęłaś przed chłopakiem, obracając się. - Co sądzisz ?
- Oh baby... - uśmiechnął się, przeczesując włosy. - Wyglądasz jak modelka.
- Dziękuję. - pocałowałaś go w policzek i udałaś się do wyjścia.
- A ty dokąd ?! - krzyknął za tobą.
- Na spotkanie !
- Nie pozwól nikomu się do ciebie zbliżyć ! - zaśmiałaś się. - Jak ktoś cię dotknie to odetnę mu ręce !

Felix

Jak zawsze, Felix grał na konsoli, nie zwracając uwagi na otoczenie.
- Wychodzę. - szepnęłaś mu do ucha, przytulając się do jego pleców.
- Miłej zabawy. - odparł, nie odwracając wzroku od ekranu.
Dopiero, gdy wróciłaś do domu po spotkaniu, Lee zobaczył co miałaś na sobie.
- I ty w tym wyszłaś ? - zapytał, wycierając sok, którym się opluł. - Tak do ludzi ?
- Tak. - odparłaś. - Nie widziałeś ?
- Widziałem. - skłamał. - Nikt cię nie dotknął ? Nikt ci nie przeszkadzał ?

Seungmin

Jego spojrzenie analizowało zdjęcie na Instagramie, przedstawiające cię w tym stroju. Mimo obojętnego wyrazu twarzy, w środku chciał cię zamknąć w piwnicy, by nikt na ciebie nie patrzył. Jedyne co zrobił to napisał komentarz:
, Pięknie 🙄'
To był sygnał dla ciebie, że chłopak ma jakieś 'ale' do stroju i najlepiej dla ciebie będzie go zmienić.

Jeongin

Jedno spojrzenie na ciebie wystarczyło, by pokój wypełnił delfini krzyk. (🐬)
- Innie ... - zaśmiałaś się, odsuwając dłonie od uszu. - Cicho.
- Moje oczy ! - zakrył rękami twarz i schował ją w poduszce.
- Nie podoba ci się ? - zapytałaś.
- Jesteś za młoda, by wychodzić tak na ulicę. - rzucił, dalej na ciebi nie patrząc. - Przebierz się.
- Innie...
- Ciii. - wstał z łóżka i, dalej z zakrytymi oczami, poprowadził cię do twojego pokoju. - Przebierz się.
Dlaczego maknae miał zakryte oczy ? Oślepłby. Kobieto, lśniłaś✨.


_______________________________________

Rozpieszczam was 🥰

Miłego dnia 👋

Stray Kids - Reakcje i one shot'y. [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz