Kto was shipuje ?

3.6K 73 8
                                    

Bang Chan

Waszym shiperem numer 1 jest oczywiście twoja przyjaciółka, która obserwuje wszystko z boku i zapisuje w zeszycie, który chce wam dać na waszym weselu.
Shiper numer 2 to Hyunjin. Gdy tylko pojawiłaś się w dormie, chłopak wiedział, że coś z tego wyjdzie i miał rację.

Minho

Waszym, narazie, jedynym shiperem, nie licząc twojego psa, jest mama Minho. Kobieta zna syna tak dobrze, że, gdy przyszłaś poznać koty, wiedziała, że będziesz częstym gościem. Widziała spojrzenia, którymi jej syn cię obdarzał. Nic nie umknie takiej kobiecie jak ona.

Chang Bin

Chan jest gotowy napisać dla was piosenkę na ślub. Już nawet zaczął. Lider zauważył różnice w zachowaniu przyjaciela, od czasu gdy cię poznał. Ciemna aura mrocznego rapera SPEARB coraz częściej znikała i odstępowała miejsca aurze Binniego. Inni z zespołu chyba też to zauważyli, ale tylko Chris droczy się z Seo z tego powodu.

Hyunjin

Shiper numer 1 ? Tak, pani bibliotekarka. Gdy tylko Hyunjin zapytał ją o twój grafik pracy, poczuła, że coś się święci. Bardzo starannie ukrywa swój notes, w którym pisze fanfika na wasz temat ... co ? Kto wam to powiedział ? Ode mnie tego nie wiecie.
Han i Felix nie chcą się do tego otwarcie przyznać, ale też bawią się w szpiegów waszej dwójki.

Han

Kurcze blaszka, cały zespół wymienia porozumiewawcze spojrzenia, gdy tylko z Sungim pojawiacie się w dormie, w celu jakieś pracy czy nauki. Nie wierzą wam nic, a nic.

Felix

Shiperów nie macie dużo, tylko 3/4 szkoły. Czekam aż ludzie zaczną chodzić w koszulkach z waszym zdjęciem.
Przewodniczącymi tej grupy są oczywiście trzy najbliższe ci przyjaciółki z klasy.
Dodać trzeba jeszcze Jeongina i Seungmina.

Seungmin

Hyunjin, ChangBin i Lix siedzą nocami i piszą anonimowe one shot'y, które wstawiają na Wattpada. Czas ich poszukać. Tylko nie pokazujcie Seungminowi.

Jeongin

Shiper numer 1 *kaszel* Lee Minho *kaszel*. Wspierający hyung czuje się za was odpowiedzialny, więc dbał o wasz związek jeszcze zanim nim był.
Shiper numer 2, drugi wspierający hyung, Chan.

Stray Kids - Reakcje i one shot'y. [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz