Jak fani dowiedzą się o waszym związku ?

2.6K 71 14
                                    

Chan

Nie zdziwiło by to nikogo, gdybym powiedziała, że przez Vlive'a, prawda ? Tylko nie było to przypadkiem....no może z punktu widzenia Chan'a. Ten cwaniak planował to od jakiegoś czasu. No i się udało.
W czasie "Chan's room" idol "przypadkowo" pokazał Stay swój lockscreen, na którym byliście razem. Jako iż też jesteś Stay, więc oglądanie było w twoim grafiku dawno już zapisane. Dlatego gdy tylko zobaczyłaś to zdjęcie, wysłałaś mu ostrzegawczą wiadomość, by tego nie robił bo jego kariera spierdoli się z klifu. Jednak dumny Chan zaśmiał się na twoją wiadomość i pozwolił Stay bawić się w Sherlock'ów Holmes'ów.

Minho

Pan Nie Obchodzi Mnie Co Pomyśli JYP stwierdził, że powiedzenie tego otwarcie nie będzie żadnym problemem. Dlatego gdy pisał ze Stay na Bubble rzucił nagle tekstem: "Moja dziewczyna uwielbia tteokbokki i zmusza mnie do ich jedzenia."
Po chwili wysłał kolejną wiadomość.
"Nie wiedzieliście, że mam dziewczynę ? "
"Aigoo~"
"To teraz wiecie."

Changbin

Sądzę, że tutaj nie trzeba za dużo mówić. Antis wiele razy widzieli was razem wychodzących z baru, więc bardzo szybko w Internecie znalazły się wasze wspólne zdjęcia. Oczywiście Stay, jak na prawowitych fanów przystało, prawie zjadły żywcem antis za naruszanie prywatności idola. Rozpoczęły "wojnę", którą przeplatały komplementami w twoją i Changbin'a stronę. Co więcej mówić...Stay wiedzą, że taka jest kolej rzeczy i muszą to zaakceptować...Przecież robimy wszystko dla dobra i szczęścia chłopaków.

Hyunjin

Również ten Pan pochwalił się tobą na Vlive'ie. Prowadził relację na sali, gdzie chwalił się fanom swoim nowym układek, który ułożył w ciągu ostatnich kilku dni oraz opowiadał jakieś tam ciekawe historie z życia w dormie. Po kolejnym przedstawieniu, Hyunjin usiadł w pobliżu kamery i chwycił za telefon, by spojrzeć na komentarze. Oczywiście dostał też od ciebie, bo ktoś musi przecież pochwalić naszą Lamę za piękne przedstawienie. Chłopak zaśmiał się pod nosem, zapominając o kamerze i milionach Stay, które/którzy go oglądały/oglądali. 
"Zapnij koszulę." Taką wiadomość mu napisałaś, gdy zauważyłaś, że wspomniane ubranie zsuwa się i ukazuje jego tors.
- Ktoś tu jest zazdrosny. - rzucił do siebie, ale bardzo dobrze słuchać to było w kamerze. - Oj [T/I]...
Nagle tancerz dostał olśnienia i przypomniał sobie o fanach. Spojrzał zdezorientowany w kamerę i po szybkim pożegnaniu zakończył live'a. I się chłopak wkopał...

Jisung


Nasz wiewiór za to wydał swój związek przez zdjęcie na Instagramie. Po waszym nocnym spacerze ulicami Seulu, Jisung wstawił kilka zdjęć księżyca, ulicy oświetlonej lampami i swoich butów na chodniku. Nie zauważył jednak, że na jednym ujęciu wiadać wasze złączone łapki. Dopiero kilka dni później, gdy czytał sobie dla zabawy komentarze, zobaczył, że Stay robią dochodzenie do kogo należą te dłonie...W tempie błyskawicy chłopak usunął zdjęcie, ale nie pomyślał, że Stay zdążyły zapisać je z tysiąc razy...quokka nie docenił naszej szybkości i sprawności. Po tym incydencie wszyscy wiedzieli, że Jisung kogoś ma, ale nie wiedzieli, że to ty.

Felix

Tak samo jak u Changbina, wasze zdjęcia znalazły się w Internetach bardzo szybko, a to za sprawę twoich przyjaciółek i fanclub'u w waszej szkole. I co więcej mogę wam powiedzieć...Stay są odpowiedzialne i wiedzą co robić w takich momentach...Pełen support !

Seungmin

Spacerowaliście sobie w wakacje uliczkami Seulu, rozmawiając o planach na kolejne miesiące. Byliście zupełnie nieświadomi, że ktoś ukradkiem, gdzieś w krzakach, robi wam zdjęcie. I właśnie takim sposobem w następnym tygodniu Dispatch napisał artykuł o was i o tym, że Seungmin ze Stray Kids ma kogoś....oczywiście było to opatrzone zdjęciem z tamtego właśnie spacerku. JYP Entertainment zrobiło nie małe zamieszanie i kazało Dispatch'owi usunąć ten artykuł, co oczywiście zrobił, ale w tajemnych zakamarkach galerii Stay to zdjęcie dalej jest...

Jeongin

To wyszło przypadkiem...nikt tego nie planował.
Jeongin prowadził live'a "Prywatne życie maknae" i opowiadał o tym co robi w wolnym czasie. Wyglądał bardzo uroczo (co za nowość). A ty co robiłaś w tamtym momencie ? Robiłaś pracę domową w salonie. Miałaś jej nawał, a nie wyrobiłabyś się w kilka minut przed lekcjami, więc robiłaś ją teraz i takim sposobem nie wiedziałaś, że Yang prowadzil live'a. I właśnie ta niewiedza doprowdziła do wydania waszej relacji. Miałaś problem z jedną sprawą, więc zgarnęłaś zeszyt i podreptałaś na górę, chcąc zapytać Jeongin'a o pomoc. I, nie myśląc dużo, weszłaś do jego pokoju.
- Innie bo... - zamilkłaś, widząc kamerę/telefon i zaszokowaną minę chłopaka. - Oh shit...
Stałaś jak wmurowana w progu pokoju, patrząc na chłopaka, szukając pomocy w jego oczach.
- Chodź tu. - maknae wyciągnął ręke w twoją stronę. - I tak kiedyś musieli się dowiedzieć. Stay...teraz poznacie kogoś...kogoś dla mnie ważnego... [T/I]...chodźżesz tu.
Jeongin wstał z krzesła i podszedł do ciebie, by wepchnąć cię w kadr i posadzić na fotelu, na którym siedział chwilę temu.
- Hej... - pomachałaś do ekranu, starając się pozbyć awkward smile. - Chyba powinnam przeprosić, że zabrałam wam tego dzieciaka...
Za takie gadanie, Yang pstryknął cię w czoło, a po chwili przytulił, czochrając włosy. Jego uśmiech poszerzył się, gdy ujrzał w komentarzach miłe słowa ze strony fanów, którzy życzyli wam szczęścia czy chwalili twoją urodę. To wyszło lepiej niż można przypuszczać.



_________________________________________________

Witam...
Żyję jeszcze....i zaprzestałam pisania tego jak że cudownego dzieła sztuki, które można wystawić w Muzeum Narodowym....

Wybaczcie, że rozdziały są raz na ruski (stfu...) rok, ale szkoła, matura, życie prywatne i wiele innych....

Jednak to nie jest przeszkodą, bym nie mogła wysłuchać waszych propozycji, komentarzy czy nurtujących spraw...zawsze można do mnie napisać w prywatnej wiadomości, a ja postaram się odpisać jak najszybciej...jestem również otwarta na pytania...Tak, pytania ! Jeśli nurtuje was jakieś pytanie lub po prostu jesteście czegoś ciekawi, to śmiało piszcie...

A teraz dobranoc, słodkich snów....

Miłego dnia/nocy/wieczora/popołudnia !

Stray Kids - Reakcje i one shot'y. [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz