Gdy jesteś chora

3.7K 81 21
                                    

Plot: Kilka dni temu poszłaś sobie na nocny spacerek. Jako inteligentna osoba postanowiłaś nie zakładać kurtki...bo ciepło. Gdy byłaś w połowie drogi spacerowej, zaczął padać deszcz. Szybko odwróciłaś się na pięcie i udałaś się do domu. No i takim sposobem teraz leżysz w łóżku z gorączką i cieknącym nosem.


Bang Chan

Nasz kochany lider...przez myśl mu nie przeszło zostawienie cię samej w pokoju. Siedzi obok ciebie prawie cały czas i sprawdza co minutę temperaturę.
- Chcesz coś do jedzenia ? Picia ? Chcesz coś obejrzeć ?
Zadaje mnóstwo pytań, ale Chan chce dobrze. Ostatecznie kończy się to tym, że chłopak zasypia (tak, Chan zasnął...święto) wtulony w ciebie, w czasie gdy ty głaszczesz go po włosach, oglądając kolejny odcinek dramy.

Minho

Co chwilę, wypomina ci, jaka to byłaś nierozsądna.
- Trzeba było iść w nocy gdzieś ? Wiedziałem, że coś jest nie tak z twoją głową.
Mimo że tego nie pokazuje, w głębi duszy jest troszeczkę przestraszony twoim stanem. Chce ci pomóc. Nawet koty przyniósł ci do pokoju i pozwolił ci z nimi spać. Również, gdy budzisz się każdego ranka, na szafce nocnej odnajdujesz twoje ulubione słodycze oraz dołączony liścik od Minho. Chłopak ma duszę romantyka...ale ciii, nie wiecie tego ode mnie.

Changbin

Binnie, mimo że nie wygląda, jest nieśmiały kiedy chodzi o zajmowanie się tobą. Z rumieńcami na policzkach pyta, czy czegoś potrzebujesz. Nie chce się narzucać.
- Potrzebujesz czegoś ? Ciepło ci ? Chcesz coś zjeść ?
Chłopak wkłada całe swoje serce w opiekę, chcąc byś jak najszybciej wróciła do pełni sił. Bardzo często się zdarza, że oboje zasypiacie w połowie rozmowy o rodzajach makaronu lub kwiatkach.

Hyunjin

Drama Llama mode on...again. Hyunjin biega po całym domu, robiąc bałagan i szukając leków w szafkach, przy okazji wyrzucając z nich całą zawartość. Kiedy nie będziesz chciała brać tabletek, będzie cię przekupywał słodyczami, cuddles i kisses. Co z tego, że jesteś chora...kisses są ważne. Kkami również ci towarzyszy, leżąc na twojej klatce piersiowej, nie pozwalając oddychać..hehet.

Han

- Mówiłem ci, załóż kurtkę. Ale mnie nie posłuchałaś. Mam nadzieję, że następnym razem coś założysz.
Sungie również spędzał każdą wolną chwilę z tobą, zabawiając rozmową. Robił ci zimne okłady, opowiadał żarty...nawet podzielił się swoim sernikiem z tobą. Kiedy zasypiałaś, okrywał cię dokładniej kołdrą, a na nią kładł jeszcze koc, byś nie zmarzła.

Felix

Pan Mistrz Brownie postanowił, że zostanie Master Chefem. Zrobił ci pyszną, rozgrzewającą zupkę i oczywiście brownie. 
- Felix, jestem chora.
- I co z tego ? Cuddle time !
Mimo twoich ostrzeżeń, Lix przytulał się i całował cię, nie przejmując się, że może dołączyć do grupy chorych.

Seungmin

- Masz nauczkę na przyszłość. Sprawdzaj prognozę pogody przed wyjściem z domu.
W czasie gdy nie śpisz, Minnie jest trochę oschły w stosunku do ciebie. Na prawie każdym kroku wypomina ci twoją głupotę. Jednak kiedy zaśniesz, zmienia się w zatroskanego szczeniaczka, który sprawdza twój stan co chwilę i zastanawia się, jak ci pomóc. Martwi się o ciebie i chce, byście mogli razem wyjść na spacer...tak jak kiedyś.

Jeongin

Młody prawie cały czas siedział na telefonie ze swoją mamą lub Chanem i robił wszystko co mówili. I nie chcę tu pokazać, że Jeongin nie umie się tobą zaopiekować, nieeee. Po prostu on chce się upewnić, czy dobrze myśli i robi. Chce dla ciebie jak najlepiej...dał ci nawet swojego ulubionego pluszaka.



Stray Kids - Reakcje i one shot'y. [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz