Bang Chan
Nie odbierałaś telefonu, nie odpisywałaś na wiadomości...zero kontaktu. Chan przyjechał do sklepu, w którym również cię nie było.
- Wiesz gdzie jest [T.I.] ? - zapytał twojej przyjaciółki.
Ona rzuciła mu smutne spojrzenie.
- Wyjechała. - odparła, wracając do pracy. - Powinieneś wiedzieć dlaczego. To twoja wina. Ona wiedziała.
Szatyn znieruchomiał, a po chwili łzy zaczęły płynąć mu po policzkach.- Straciłem ją. - wyszlochał, - I to z mojej winy.
Minho
- Widzieliście może [T.I.] ? - zapytał zespołu, wchodząc do dormu. - Nie przyszła dzisiaj.
Chłopcy wymienili porozumiewawcze spojrzenia, kiwając głowami.
- Nie masz spotkania z naszą makijażystką ? - zapytał cicho Felix, wracając do gry. - Pewnie się niecierpliwi.
Reszta również wróciła do swoich spraw, nie odpowiadając.
- Wiedziała ? - zapytał po chwili Minho.
Jisung pokiwał powoli głową.Wlepił wzrok w ścianę, powstrzymując łzy. Zawalił, i to po całości.
Changbin
- Oppa ! - głos twojej siostry rozbrzmiał w telefonie chłopaka. - Jak mogłeś !
- Co się stało ? - zapytał zdezorientowany raper.
- Jak mogłeś spotkać się z tamtą kobietą ? - młoda była wkurzona na maksa. - Przez ciebie [T.I.] wyjechała.
- Jak to wyjechała ? - telefon wypadł mu z dłoni i upadł na biurko.
CZYTASZ
Stray Kids - Reakcje i one shot'y. [ZAKOŃCZONE]
FanfictionDziecko postanowiło napisać coś takiego. Zawsze otwarta na zamówienia, więc piszcie śmiało.