Plot: Przyszłaś do dormu chłopaków, ale jedyną osobą, która w nim była, był twój chłopak siedzący na kanapie. Podeszłaś do niego i poczochrałaś mu włosy na wszystkie strony.
Bang Chan
- Hej. - powiedział z uśmiechem, odwracając się w twoją stronę. - To było przyjemne. Ale wiesz co jest przyjemniejsze ? Kisseu kisseu~
Minho
- Czy ja ci wyglądam na kota ? - zapytał poważnie.
- Yhym. - odparłaś siadając obok niego.
Po chwili oboje wybuchneliście śmiechem.Changbin
Happy Binnie noises.
- [T.I]~ - chłopak odwrócił głowę w twoją stronę z uśmiechem. - Mogę jeszcze raz ?
- Możesz. - znów zatopiłaś palce w jego włosach, czochrając je.Hyunjin
- Dobrze się czujesz ? - zapytał, patrząc na ciebie ze swoją disgusted face. - Popsułaś mi fryzurę.
Szybko doprowadził włosy do porządku, ale tylko po to, byś znów mu je popsuła ze śmiechem.Han
- Prawda, że mięciutkie ? - zapytał, przeczesując jasne włosy. - Dzisiaj farbowane.
- Prawda. - odparłaś i zabrałaś dłoń z głowy Jisunga, ale chłopak chwycił ją i położył na swojej czuprynie.
- Jeszcze raz.Felix
- I know, I'm good boy. - powiedział z uśmiechem. - A teraz daj mi zjeść.
Seungmin
- Jaki puchaty szczeniaczek. - zaśmiałaś się, jeszcze raz czochrając mu włosy.
Chłopak spojrzał na ciebie obojętnie i zamrugał kilka razy.- Mong mong. (w koreańskim jest to dźwięk szczekania). - zaszczekał i odwrócił wzrok.
Jeongin- Agi ppang. - powiedziałaś, całując go w czoło.
- To ja. - zaśmiał się. - Yang Jeongin. Yang Jeongin. Ne irumeun ...Yang Jeongin.
(tłum. Baby bread.)
(tłum2. Yang Jeongin, Yang Jeongin. Nazywam się...Yang Jeongin)
______________________________________
Witam !
Reakcja gifowa, bo tak.
Miłego dnia !
CZYTASZ
Stray Kids - Reakcje i one shot'y. [ZAKOŃCZONE]
FanfictionDziecko postanowiło napisać coś takiego. Zawsze otwarta na zamówienia, więc piszcie śmiało.