Kiedy powiesz do niego ,,daddy''.

4.5K 83 40
                                    

Plot: Chciałaś zobaczyć, jak chłopak zareaguje na to słowo, więc, gdy wrócił do domu, przywitałaś go, mówiąc : Hej, daddy.

Bang Chan

Idol zaprzestał to co robił i spojrzał na ciebie zdziwionym wzrokiem. Potrzebował chwili, by przetrawić co usłyszał.
- Tak, babygirl ? - uśmiechnął się, przeczesując włosy.
Teraz to ty byłaś zdziwiona. Chan played along with you. Oblałaś się rumieńcami i poszłaś do kuchni w akompaniamencie śmiechu chłopaka.

Minho

Lee, słysząc ten honoryfikat, podniósł brew i patrzył na ciebie. 
- Powtórz. - poprosił, podchodząc bliżej i przyciągając cię za talię bliżej siebie.
- Hej, daddy. - unikałaś kontaktu wzrokowego, wiedząc, że w oczach tancerza dostrzeżesz iskierki.
Smirk... Minho przygryzł dolną wargę, wiedząc jak to na ciebie działa. Przewróciłaś oczami, czekając na ruch tancerza. Nie minęła chwila, a wasze usta się spotkały.
- Możesz częściej. - szepnął, patrząc ci w oczy. - Podoba mi się.

Changbin

Rozbiegany wzrok chłopaka mówił wszystko. 
- Twój tata przyjechał ? - zapytał się, odwracając i szukając twojego rodzica. - Gdzie on jest ?
- To było do ciebie. - zaśmiałaś się z jego reakcji. 
Raper wskazał palcem na siebie. 
- Aż taki stary nie jestem. - pstryknął cię palcem w nos i wszedł do salonu.

Hyunjin

Drama Queen mode on. Hyunjin wciągnął gwałtownie powietrze, rzucając ci pytające spojrzenia. 
- Masz gorączkę ? - przyłożył dłoń do twojego czoła. - Nie. Dobrze się czujesz ? 
- Nic mi nie jest. - odparłaś lekko zirytowana, gdy nie otrzymałaś reakcji na jaką czekałaś.
- Polemizowałbym. - mruknął i cię minął. 

Han

- Oh baby. - przeczesał włosy nerwowo i podrapał się po karku. 
Widziałaś rumieńce na jego policzkach, więc misja zakończona sukcesem. 
- Zaniemówiłeś ? - zaśmiałaś się i mac mac jego policzki. - Mam cię, Wiewiórze. 
Pocałowałaś go w nos i wróciłaś do swojego pokoju jakby nigdy nic.

Felix

- Hejo. - uśmiechnął się i przytulił cię na powitanie.
Minął cię i poszedł do łazienki, jakby nie słyszał twoich słów. Byłaś confused. Nie tego się spodziewałaś.

Seungmin

Rzucił ci znudzone spojrzenie.
- Sąsiadka ma wodę święconą. - powiedział, mijając cię. - Mogę ci ją przynieść.
Ugh...nie udało się. Następnym razem.

Jeongin

Wielkie oczy maknae wpatrywały się w ciebie uważnie, jakbyś była jakimś kosmitą ( I'm an Alien on this Earth 👽) . 
- Ja ? - zapytał niepewnie. - Chan hyung jest w wytwórni. Mogę do niego zadzwonić, jak chcesz.
Zaśmiałaś się i pokręciłaś głową. Był taki niewinny...przynajmniej tak myślałaś. Ale nasz makane ma swoją ciemną stronę.


____________________________

Witam !

Więc takie coś się pojawiło. Można krzyczeć za beznadziejność tego czegoś.

Miłego dnia wszystkim życzę !

Stray Kids - Reakcje i one shot'y. [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz