No i nadszedł ten czas...Święta już są, więc ja przyszłam złożyć Wam życzenia.
Życzę Wam mnóstwo szczęścia i zdrowia, które teraz jest bardzo ważne. Chcę by wszystkie Wasze życzenia się spełniły, by wszystko się układało tak jak chcecie. Życzę Wam wytrwałości i dużo siły, a wiem, że jest ona potrzebna wielu. Aby każdy dzień zaskakiwał Was, oczywiście pozytywnie, i abyście nie musieli się o nic martwić. Aby każdy dzień wypełniony był radością i mnóstwem Stray Kids, w sumie to równoznaczne z radością. Chcę również żebyście wiedzieli, że jesteście ważni i, żebyście widzieli to w zachowaniu i słowach najbliższych.
Razem z życzeniami chcę Wam podziękować. Ten rok, który "spędziłam" z Wam i dla Was...daliście mi mnóstwo radości, a Wasze komentarze sprawiały, że się uśmiechałam. Każde Wasze słowo dużo dla mnie znaczy i jestem Wam za nie wdzięczna. Dawaliście mi "kopa", bym coś zrobiła, co nie zawsze mi wychodziło, ale się starałam. Również dużo radości dawało mi to, że ufaliście mi, gdy mówiliście mi o swoich sprawach i problemach. Dziękuję Wam za to bardzo.
A...i jeszcze jedno. Podkreślam to zawsze, ale powtórzę to raz jeszcze...ale nie ostatni. Jeśli potrzebujecie kogoś do rozmowy, albo kogoś do posłuchania...piszcie śmiało. Nie zaprzątajcie sobie głowy tym, czy jestem zajęta czy nie...dla osoby, która czegoś potrzebuje zawsze znajdę czas. Sama przecież piszę, że możecie od mnie pisać, dlatego nie martwcie się o to.
To już tyle. Jeszcze raz, wszystkiego dobrego z okazji Świąt. Spędźcie ten czas z najbliższymi i cieszcie się chwilą.
Do zobaczenia !
Ciocia Lonely [każdy nickname jest mile widziany, tak samo jak moja rola]
CZYTASZ
Stray Kids - Reakcje i one shot'y. [ZAKOŃCZONE]
FanfictionDziecko postanowiło napisać coś takiego. Zawsze otwarta na zamówienia, więc piszcie śmiało.