KONU

174 22 6
                                    


𝘏𝘦𝘱𝘪𝘯𝘪𝘻𝘦 𝘚𝘦𝘭𝘢𝘮 𝘖𝘬𝘶𝘳𝘭𝘢𝘳 !


Öncelikle yepyeni katılımlı hikayemize hoş geldiniz !


Bu bölümde size biraz hikayeden bahsedeceğiz ve diğer bölüm KATILIM başlığı altında katılımlarınızı alacağız .

Sizin için seçeceğimiz avatarları da bulduktan sonra Karakter Tanıtımı bölümünü kitabımıza ekleyeceğiz ve 7 oy gelir gelmez yeni bölümü yazmaya başlayacağız .

Öncelikle size şu '' NEXO '' Kelimesinden bahsetmek istiyoruz .

Nexo tamamen bizim uydurduğumuz sihirli bir varlık türü . Örneğin vampir ve kurt adam gibi .

Size bu hikayenin yazdığımız Regal Academy hikayelerinden ve Regal Academy karakterlerinden bağımsız olduğunu söylemiştik .

Nexo'lar sadece tek bir güce sahip ve o gücün el verdiği kadar kendini geliştirip daha kuvvetli sihirler yapabilen türden sihirli varlıklardır .

Nexo'ların iki çeşidi vardır .

-Gücü karanlıktan gelenler .

- Gücü Aydınlığa dayananlar .

Her Nexo bir güce sahiptir . Her Nexo'nun güçleri farklıdır ama aynıda olabilir . Bu aynılık aile üyeleri arasında görülür ama ila bu olacak diye bir şey yoktur çünkü bambaşka güce sahip yeni nexo'lar da ortaya çıkabilir mesela aydınlık aileden karanlığa ait nexo çıkma ihtimali var . Yoksa gerçekten böyle bir nexo karşımıza çıkacak mı ??  

Güçler  nesilden nesile aktarılır , aktarılabilir , . Ateşin gücüne sahip bir nexo isen bir tane çocuğun seninle aynı güce sahip olabilir .

Nexo'lar için sihirli bir dünya var . İnsanlardan uzakta ama Nexo'lar gezmek için dünyayıda kullanabilirler . Her ne kadar tercih edilmese de .

Nexo'ların eğitim aldığı bir Nexo okulu vardır . Bu okulda karanlık ve aydınlık taraf ayrı binalarda olmakla birlikte aynı okulda yer alırlar . Buradaki öğretmenler nexo'ların güçlerini en iyi şekilde kontrol edip karşı taraftan veya başka türden korunmak için eğitimler verir .


Aydınlık ve Karanlık , Gece ile Gündüz her zamanki gibi önceden iç içe , bir aradaydı . Ta ki ihanete kadar . . . 

Bu ihanette mi ne ??

Bu ihanet çok önceden yaşamış olan iki dostun birbirine  ihanetleri . Biri karanlık taraf diğeri aydınlık taraf . Dostlukları bittiğinde ortada sadece aydınlık ve karanlık taraf kaldı .

Bakalım neler olacak ? ...


KATILIMLAR İÇİN DİĞER BÖLÜMÜ BEKLEYİN ! :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

YAZARLARDAN ÖNEMLİ NOT :

DEĞERLİ OKURLARIMIZ. BU KİTAP BİLDİĞİNİZ ÜZERE KATILIMLIYDI. VE KARAKTERLER, KARAKTER İSİMLERİ, GÜÇLER VE SEVGİLİ ADLARINI KENDİMİZ SİZLERE SEÇİP SUNDUK. SİZ DE ARALARINDAN SEÇTİNİZ. AMA, LAKİN, FAKAT BUNLARI BAŞKA HİKAYELERDE KULLANMAYINIZ. BUNLARI S3ÇMEK İÇİN ONCA ZAMAN HARCADIK VE BUNLARI BAŞKA YERDE KULLANMANIZ HİÇ HOŞ OLMAZ! LÜTFEN BU SÖYLEDİKLERİMİZİ DİKKATE ALINIZ!

TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin