Bölüm 44

10 13 5
                                    


...

Edward : Evie bayılınca ben de onu kendi evime götürdüm bu kadar .

Alfia : Niye bayıldı .

Edward : Zehirli dumandan .

Alfia : Sakladığınız bir şey kesin var ötün bakalım .

Evie : iyi ! Öldürmeye teşebbüs yedim .

Alfia : Nee !?

Evie : İğneyle zehirlediler ama iyiyim şuan gördüğün gibi .

Alfia : Ah çok kötü .

Evie : Neyse bırakalım şu konuyu . 

...

Bu iki aksiyonlu günden sonra birkaç gün geçmiş ve okullar tekrar açılmış idi . Evie ve Alfia okula gideceklerdi . Bir aya bu dönem de bitecek idi . Sonra 2 haftalık tatil dönüşü yepyeni bir müfredat ile okula geri döneceklerdi .

Evie ile Alfia okula hazırlandı . Evie okul formasını giymiş ama Alfia giymemişti . Bunun sebebi ise kendisinin karanlık taraf okuluna geçecek olması idi . Evie hafif buruk olsa da kardeşi için en iyisini isterdi her zaman ! Alfia üstüne güzel bir şey giyince ikisi de çıktılar . Okulun bahçesinde ayrılmışlardı . Evie sınıfa tek başına gitti . Evie'nin tek olduğunu gören arkadaşları Alfia'yı sorup durmuştu . Alfia'nın diğer tarafa geçtiğini onlara söyledi . Diğerleri bir şey demeye kalmadan öğretmenleri gelmiş ders başlamıştı . Diğer ders güç dersi olacağından aşağı ineceklerdi . 

İlk ders bitti . İkinci ders için herkes aşağı indi . Kıyafetlerini değiştirdikten sonra güç arenasının oraya gittiler . Bakalım öğretmenleri bu sefer neler öğreteceklerdi onlara . Teneffüs bitince dersin öğretmeni de gelmiş idi . Kısa bir konuşma ardından derse geçti . 

Bugün bambaşka şeyler öğreneceklerdi . Güç savunması  .

Öğretmen : En güçlü savunma saldırıdır . peki saldırı sırası sizde değilse ? Güçlerinizi savunma amacıyla kullanmayı kavramalısınız . Güçlerinizin size sunduğu doğal yeteneklerden biridir . Sen ! (Ambrosia'yı göstererek) Karşıdakini kör et ! Göremeden asla saldıramaz . Ya da sen (Mia'yı göstererek ) karşı tarafı hareket edemeyecek kadar sıkı sar . Belki de sen ! (Mina'yı gösterdi .) Su gücünle ilk hamleyi kaparak düşmanı etkisiz hale getirebilirsin . Ve sen de (Stella'yı gösterek) kendine kristalden bir barikat ör . !  İşte tek amaç bu . Güçlerinizi yönlendirmeyi bilmelisiniz . Yaratıcı olmalısınız güçlerinizde her potansiyel vardır . Siz akıl edip onları çıkartmasını bilmelisiniz . Güçlerinizin sınırlı olduğunu düşünmeyin hep bir büyüme ve gelişme vardır bu asla durmaz .  Haydi şimdi yaratıcılıklarınızı konuşturma vakti güçlerinizle oynayın !

Öğretmenin bu sözü ile herkes güçleriyle uğraşmaya başladı . Şimdi burada Alfia olsa zor zahmet uğraşmaya çalışır yapamayınca da dersi umursamazdı . Evie ise onu sürekli uyarır ama o söz dinlemezdi . Sonuç ise hep - not olur idi . 

Evie bunu düşünürken odaklanamamıştı . Öğretmen uyarınca kendine geldi ve özür dileyerek derse devam etti . Güçleriyle oynarken ne yapabileceğini düşünüyordu . Güçleri sınırsız ise bu sınırsızlıkta atabileceği ilk adım ne idi ? Evie güçlerini büyütüp küçültürken zilin sesiyle daldığı güçlerinden kurtuldu . bu sırada istemeyerek kollarını çapraz olarak iki tarafa savurduğundan güneş çalıları yakmış idi. 

Öğretmen : Tamam b kadar yeter 10 dakika teneffüs molası . 

Öğretmen gidince arkadaşları Evie'nin başına toplandı . 

Amor : İyi misin Evie ?

Evie : Evet merak etmeyin zil yüzüne oldu .

Mina : Merak etme hallettim hiç bir yer yanmıyor . (Elindeki su damlacıklarını göstererek )

Stella : Hadi su içmeye gidelim .

Evie ve kızlar kantine gitti . Sıraya girip su aldılar . Daha sonra da bahçeye çıktılar . Karşılarına Alfia çıkmış idi . Karşı tarafın müdürü ile konuşuyordu . Bu yüzden kimse yanına gitmedi .Kısa süre sonra ikinci ders başlamıştı . Öğretmen gelir gelmez bir öğüt vermiş idi .

Öğretmen :  Güçlerden korkmayın burada hiç bir yere zarar veremezsiniz . En önemlisi keşiftir . Ufaktan başlayın hiçbir yere kaçtığımız yok . O zaman yaratıcılıklara devam edelim mi ? Bence edelim .

Ders böylelikle başlamıştı . Herkes güçlerine devam etti . Mina kendine su baloncuklarından yayılabilir kalkan yapmış idi . Stella kristal duvarı yapmış Mia sarıp sarmala işinde ustalaşmış idi . Ambrosia sadece ışığını bir o yana bir bu yana götürüyordu . Yanlışlıkla bir güç kendi gücünden geri tepince ona da ilham gelmişti . Kendisi güçlerini bu yönde kullanacaktı . Geri tepmede ... Kör etmemeyi de unutmamalıyız . Özellikle de bir yer aydınlatılmak istenildiğinde . 

Amor istediği yere çukurlar açmada ustalaşmış minik hortumlarda da biraz gelişmiş idi . Hortum ile kendisine gelen güçleri yutabilirdi . Evie de fark ettirmeden elleri ile güneşi kontrol ettiğini öğrenebilmişti . Bir elini güneşe uzatıp diğer elini de güneşin ışının gitmesini istediği yere uzatınca gücü biraz daha büyüyordu . İşte buna çalışabilirdi .

Herkes yeni keşifler yapar iken dersleri bitmiş son ders olarak rehberliğe sınıflarında girmişlerdi . Daha sonra öğle arası olmuş ve kantine gidip oturmuşlardı . Alfia birkaç dakika sonra diğerleri ile kantine gelmiş idi . Yani  Isla , Queen , Elisa , James , Aldvin , Edward , Taehyung ve Aidan .Taehyung başka grupta olmasına rağmen kantine onlarla sonradan bulaşarak gelmiş idi . 

Alfia Evie'yi görüp ona gülümsemişti . O da hafif selam verdi . Alfia ve diğerleri sıraya girip kendilerine yiyecek şeyler aldılar . Boş masaya geçerek oturdular . İki masayı birleştirmişlerdi . Onlar yemeklerini yerken diğer kızlar da acıkmış idi . 

Amor : Hadi bir şeyler yiyelim . 

Mina : Tamamdır bence tost yiyelim yanına da bir içecek alırız .

Stella : Tamamdır sıraya girelim . Gel Evie birlikte gidelim .

Evie : İyi tamam .

Stella ve Evie sıraya girdi .  Sıra beklerlerken Sky gelmişti . Stella Sky'ı görüp anında Evie'ye döndü .

Stella : Yanına gitsem olur mu ?

Evie : Tamam ben bekliyorum zaten .

Stella gülümseyip Sky'ın yanına gitti . Onlar böyle konuşur iken Evie sıradaydı . Evie'nin tek başına sıraya geçmiş olduğunu fırsat bilen Edward da ayaklanmıştı . Herkes ne olduğunu sorunca bir şey alacağını söylemişti . Alfia Edward'ın amacını anlayınca onun kulağına  şunu söyledi .

Alfia : Bana da en sevdiğim gazozdan alsana Evie bilir .  

Edward tip tip bakarken o sırıttı . Daha sonra giderken Queen güldü ve '' Bana da bir gazoz .  '' dedi . Edward kızların ikisine de tip tip bakarak sıraya geçti . Herkesi geçip en sonunda Evie'nin arkasına gelebilince yaslanıp ona seslendi . 

Queen de bunları dinliyordu . Kısmen başarılı idi ama çünkü  tek okuduğu şey Edward'ın düşüncesi olmuş idi . Buda demek oluyordu ki Evie gündüzleri tam bir dokunulmazdı . 

...

TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin