...
Edward : Tamam bırakmayacağım . Hadi o zaman birlikte kayalım . Bana güveniyor musun ? Düşersek de beraber düşeriz .
Evie kollarını gevşetip geri çekildi . Kabul etmiş manasında kafa salladı . Daha sonra Edward Evie'yi hiç bırakmadan paten kaymaya devam etti . Evie buzun üstünde gide gide hem eğlenmiş hem de biraz alışabilmişti .
...
Aidan ile Alfia yan yana kayar iken Aidan ona bakar iken bir anda önüne bakmayı unutmuştu . Bir anda dengeyi kaybedip bir yere toslayınca Alfia şaşkınca ona bakmış idi . Aidan kendini toplamaya çalışırken Alfia olayın farkına varmış ve kahkaha atmıştı .
Aidan : Ne gülüyorsun öyle ?
Alfia : Düştün demek . Bana bakarken başın döndüyse demek 😉
Aidan : Onu da mı gördün ?
Alfia : Sürüşünün 3/2'si beni izlemen böyle olacağı belliydi . Hadi kalk . Hadi hadi .
Alfia bunu derken Aidan'a kalkmasında da yardım ediyordu . Aidan onu çekince dengesini kaybedip anında Aidan'ın üstüne kapaklanmıştı .
Alfia : Napıyorsun ya ?
Aidan : E beni kaldırmaya çalışan sensin ?
Alfia : Bilerek çektin beni .
Aidan : Gülme komşuna gelir başına demişler değil mi 😉
Alfia : Ah peki tamam şimdi kalksak mı artık ?
Aidan : Tabi .
Alfia ve Aidan yerden kalktı . Aidan kendini toparlar iken gözü koltuklara ilişti . Isla Queen ve Taehyung'u görmüştü .
Evet , tüm bu süre zarfında Isla ve Queen onları izliyordu . Aynı şekilde Taehyung da . Aidan tarafından fark edildiklerinde ortaya çıktılar . Ayaklarında paten de vardı .
Queen : A ah sizde mi buradaydınız tesadüfe bak .
Isla : Kış geliyor dedik bir buz pateni yapalım dedik şansa size denk geldik .
Aidan : Nedense hiç inanmadım .
Alfia : Evet bende .
Taehyung : Ay abartmayın canım tesadüf işte .
Edward : Bence takip ettiniz .
Isla : Ne alakası var ?
Aidan : İyi siz kaymaya devam edin biz de zaten sıkılmıştık .
Alfia : Aynen .
Evie : Ve gidiyoruz gerçekten mi ?
Edward : İstediğin oldu tatlım erken gidiyoruz .
Edward Evie'yi elinden tutup pistten çıkarırken Evi de konuşuyordu .
Evie : Biliyor musun tam da alışıyordum ?
Edward : Korktuğun kadar var mıymış ?
Evie : Var ama tek iken .
Edward : Yalnız olmadığını hatırlıyorum .
Evie : Evet öyle .
Edward ile Evie minik konuşma ardından patenlerini çıkarıp normal ayakkabılarını giydiler . Daha sonra da pistten çıktılar .
Aidan : Eee şimdi nereye gidiyoruz ?
Evie : Ev ?
Aidan : Çok sıkıcısın !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘t
FantasyÖlümün eşiğinden zar zor kurtulup hafızasını kaybetmişti . Kimseyi ve hiçbir anıyı hatırlamazken yıllardır görmediği babası ile tanıştı . James ile ... Bakalım Evie'nin yeni hayatı nasıl işleyecekti . The War Of Dark and Light 6.sezon ile devam edi...