Bölüm 103

6 3 1
                                    

...
Gece yarısı Sürgün Edilenler Mekanında :

Edward mekana girip Steve'in olduğu odadan içeri girdiğinde Steve'in oturduğu masadan ona işaret ettiğini/ seslendiğini fark etti ve yanına gitti . Sandalye çekip oturduktan hemen sonra görev hakkında bahsetmeye başladılar .


Steve : Eveet . Görevini iyice anladığını düşünüyorum. Sana bu görevde kimin eşlik edeceğini biliyorsun zaten .

Dedikten sonra parmağını şıklatmıştı . O sırada da yanlarına direk Lila çıkagelmişti .

Edward bir iki bakış atıp Lila'yi yokladıktan sonra babasına dönmüş ve ayrıntıları da dinledikten sonra konuşmaları burada son bulmuştu .

Steve bir heves ve heyecanla masadan kalkarak Edward 'a olumlu bir bakış atmıştı.

Steve : Bunu halledin !

Diyerek gitmişti . Daha sonra Lila ve Edward yalnız kalmışken masadan onlar da kalkmışlar ve planı biraz daha netleştirmek adına ne yapacaklarını planlıyorlardı .

Edward : Anlaşıldı o zaman .

Lila : Evet . Yarın görüşürüz .

Edward montunu almış giyerken elini havaya kaldırıp hafif sallayarak oradan ayrılmış ve gün cidden burada nihayetinde son bulmuştu .


...


Sabah olmuştu ve yepyeni bir okul günü idi . Ambar ile Evie birlikte kahvaltı yaptıktan sonra okula gitmek için yola çıktılar . Yolda ise bu taşınma işini konuşuyorlardı . Ambar nihayet o istediği evi uygun fiyata bulabilmişti ve taşınmak için aileden gelecek parayı ve çalıştığı part time işteki maaşını bekliyordu . Paralar yatınca anında taşınacaktı . Evie olsun ya da olmasın çoktan kararını vermişti . Sonuçta yurtta nereye kadar özgürdün değil mi ? Giriş çıkışlar saatli misafir geceleri kabul edilmiyor vesaire ve dahası da var tabi .

Onlar böyle konuşurlarken okula da nihayetinde varabilmişlerdi .

... 

Yine bir okul günü geçip gidiyordu . En sonunda nihayet öğle arası olmuştu . Evie , Ambar ve Lilith (Evie'nin yan sıra arkadaşı) birlikte yemek yemek için yemekhaneye gitmişler ve orada yemek yemişlerdi . Yemekten sonra Evie'ye Zackten mesaj gelmiş ve Evie müzik sınıfının yolunu tutmak zorunda kalmıştı çünkü prova yapacaklardı . Lilith ise ders çalışacağını söyleyip Evie'nin hemen arkasından kalkıp gitmişti . Ambar tek iken yanına kısa sürede Amor gelmişti . Onar böyle havadan sudan konuşur iken Evie çoktan müzik sınıfının yolunu bulmuştu . O sınıfa girip bir tabureye oturmuş ve provaya geç kalmış Jack'i beklerlerken Ambar da Amor'a fotoğrafını çekmiş olduğu Evie'nin şarkı sözlerini göstermiş idi . İkisi böyle şarkıyı tartışırlarken Evie de cebinden şarkı sözlerini çıkarmış ve bakınmış idi .

Evie elindeki şeye odaklanmışken Jack'in içeri girdiğini duymamıştı . Bunu fark etmesi Jack'in elindeki şarkı sözlerini alana kadar sürmüş idi .

Evie : Heyy !

Jack : Bu da ne böyle ?

Evie : Önemli bir şey değil alabilir miyim ?

Jack : Saklamakta niye bu kadar kararlısın ?

Evie : Verecek misin artık !

Onların bu kısa tartışmasına nihayet Zack ve Sam de karışmış idi .

Zack : Ne oluyor ?

Jack : Yoksa geçen yazdığın şeyler mi ?

Evie : Öyle .

Sam : Şarkı sözü mü onlar ?

Jack : Aynen .

Zack : Bakmamıza izin vermediğin hani ?

Evie : Aynen öyle de arkadaş pek uymadı .

Jack : Benden bir şeyler saklayamazsınız üzgünüm .

Evie : Artık alabilir miyim ?

Jack : Daha bakmadım .

Jack kağıdı Eviden uzak tuta tuta okur iken arada da yorum yapıyordu en sonunda kağıdı Evie'ye vererek konuştu .

Jack : Malum kişiyi merak ettim doğrusu .

Sam : Yalnız güzelmiş .

Evie : Sen ne ara ?..

Zack : Bende bakabilir miyim şuna ?

Evie : Tabi ki bakan baktı zaten izin alman yanlış olan zaten !

Zack de şarkı sözlerine bakınca Evie'ye kağıdını geri verdi .

Zack : Acaba şarkıyı değiştirsek mi ?

Jack : Nasıl yani ?

Zack : Bu bizim yazdığımızdan biraz daha iyi gibi biraz düzenlesek ortaya güzel bir şey çıkar hatta yaptığımız melodi arkaya tam uyar deneyelim mi ?

Sam : Zarar gelmez .

Jack : E hadi madem .

İşte prova tam olarak böyle geçmiş idi . Gerçekten de erkeklerin bulduğu melodi şarkının arka fonuna , temasına , müziğine , tam uymuştu .

Prova bitince herkes dağılmış ve Evie şarkı sözlerini yanlışlıkla grubun elinde bırakmıştı . Kapıdan çıktıktan kısa süre sonra içeri Amor gelmiş ve kağıdı fark etmişti . Gruptan Evie'ye vermek amaçlı onu aldıktan sonra kendi grubuyla prova yapmışlardı . Prova bitimi bu sözleri bir yere götürmeyi planlıyordu .

Prova bitmiş ve sonrasında da öğleden sonraki birkaç ders başlamıştı . Bu derslerinde bitimiyle okulda bitmişti . Okul çıkışı Amor hızla sınıftan çıkıp okul bahçesine çıkmıştı . Etrafta birilerini arıyor gibi dolanırken nihayet aradığı kişiyi bularak ona doğru yöneldi . Daha sonrada onunla konuşmaya başladı . Tabi ki bu kişi şarkı sözlerinin sahibinden başkası değildi . Kast edilen kişi de asla Evie değildi !

Amor biraz havadan sudan konuşunca nihayet elindeki kağıdı çıkardı ve ona vermek için uzattı . Tam bu sırada yanlarına onları görüp Evie geldi . Her yerde şarkı sözlerini aramaktaydı . Zack'e sorduğunda sözlerin Amor'da olduğunu öğrenince hızla onu aramaya koyuldu . Telefonlarına cevap vermeyince bahçede aramaya başlamıştı ve nihayetinde onu en olmaması gereken kişinin yanında bulmuştu . Bu durumdan hiç çekinmeden yanlarında bitiverdi . Tam Amor kağıdı uzatmış Edward da alacaktı ki Evie kağıdı ikisinin ortasından çekip aldı ve bir hışımda cebine atıverdi .

Evie : Bu benimdi sanırım Amor !?

Amor : Aa Evie burada mıydın ?

Evie : Aynı yerde okuyoruz .

Amor : Çoktan gitmişsindir sanıyordum .

Evie : Gördüğün gibi buradayım .

Edward : Kağıtta ne vardı ?

Amor : Evienin ...

Evie : Önemli bir şey değil kesinlikle !

Amor : Evet zaten Evie'ninmiş sen verirsin diye getiriyordum ki Evie zaten gelip aldı yani sana gerek kalmadı .

Evie : O zaman görüşürüz .

Evie bakışlarını Amordan çekip oradan uzaklaştı . Edward'dan tarafa bakmamıştı bile . Onun arkasından Amor da Edward'a aynı sözleri söyleyerek oradan uzaklaştı . Edward da Evie'nin arkasından ufacık bir şeyler söylemişti hafif kısık bir ses ile .

Edward : Ah bir gün yine eskisi gibi olacağız ve bana tekrar güveneceksin .

Ve tabi ki bu sesi Lila duyup laf soka soka gelip yanında da bitivermişti .

Lila : Dikkat et de kendin yine aşık olup da aşk böceği gibi etrafta dolaşma !

Edward Lila'ya göz devirirken birlikte konuşa konuşa Edward'ın arabasına binip okuldan uzaklaştılar .

...

TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin