Bölüm 77

15 13 4
                                    

.

- Üzgünüm belki sonra . Şimdi gitmem lazım .

Edward bunu dedikten sonra eşyalarını alarak oradan uzaklaştı . Lila da arkasından bakakalmıştı ve hafif sinir ve somurtkanlıkla müzik sınıfına doğru yürümeye başlamıştı . Bir yandan da konuşuyordu .

Lila : Yakışıklı , yetenekli ve zengin . Bir erkekte başka ne aranır ki . Acaba sevgililer miydi ? Gerçi orası pek de önemli değil .

Lila bunları söyleyerek sınıfına gitmişti. Anlaşılan halley 2 ile tanışacaksınız :>.

Evie ilk dersindeydi. Bu yüzden oradakileri pek fazla tanımıyordu. Bundan dolayı okulun ilk günü klasiği olarak tanışmalar oldu. Evie bir kaç kişi ile tanıştı. Hepsi çok samimi insanlardı. Cana yakınlardı . Ayrıca birbirlerini güler yüzle karşılamışlar ve yalnız bırakmayıp okuldaki çoğu şeyi birlikte öğrenmeye çalışmışlar ve her zaman birbirlerine yardım edebileceklerini söylemişlerdi.

Özellikle de bir tanesi oldukça Evie 'ye benziyordu. Huyları ve ders aşkından bahsediyoruz tabii ki. Çalışkan ve oldukça üretken birisiydi. Ve Evie'yle okulun ilk günü kısa sürede kaynaşmışlardı ve hemen kanı ısınmıştı. Ders bolca tanışmalı ve ilk konuya giriş ile geçmişti.

...

.

...

Yeni Bölüm Başlıyor !...

...





Ders sona erdiğinde ise teneffüs zili çalmış ve herkes bahçeye çıkmıştı. Bu herkesin içinde Evie ile tanıştığı kız da vardı elbette. Biraz bahçede dolanmışlardı. Ama dolanırken Edward'ın ona eliyle "gel" işareti yaptığını fark etmemiş değildi. Ama kızı da ortada öylece bırakıp gidemezdi.

Evie: Edward bekleyebilir.

Diyerek kız ile kantine gitmişti. Orada biraz oyalanmış ve bir şeyler içmişlerdi. Nihayet ikinci ders zili de çaldığında herkes yeniden sınıflarına gitmişti. Evie tanıştığı kız ile oturuyordu. Herkes yeniden sıralarına geçmiş ve hocanın gelmesiyle ikinci ders de başlamıştı.

Biraz uzun sürmüş olan ikinci dersin ardından tekrar bir teneffüs zili duyulmuştu.   gelmişti. Herkes ilk dersin ve dönemin yorgunluğu ile sıralarından kalkmış ve açılmak için bahçeye çıkmışlardı. Evie de bu anı fırsat bilerek telefonu açmış ve "bekliyorum;)" yazan yeni bir bildirim daha almıştı. Tabii ki de Edward'dan. Sonra neden böyle yazdığını anlamak için bildirimin öncesini de okuyacaktı ki yanındaki kız ona kütüphane kartı yaptırması gerektiğini ve onunla gelip gelemeyeceğini sormuştu. Evie de mesajı tamamen unutarak kız ile birlikte kütüphaneye gitmişti.

-Dakikalar geçmiş ama Evie hala ortalıkta gözükmemişti. Edward bu durumdan iyice hoşnutsuz olmaya başlamıştı. Ve telefonundan attığı mesaja girip Evie'nin görüp görmediğine bakmıştı.Edward : Ne yani? Şaka mı bu! Evie mesajlarıma bakmıyor. Önceden en azından görüldü* yerdim peki ya şimdi... Şimdi ne değişti de aramız bu kadar açıldı. Ben de bir sorun mu var yoksa. Lanet olsun !! ( O anki siniri ile oturduğu banktan kalkmış ve tam o anda da zil çalmıştı.)

Edward gitsem mi kalsam mı diye düşünürken Evie ile kız da kütüphanedeki işlerini tam zamanında halletmişlerdi ki zil çalmıştı. Mesajı unutan Evie tekrar telefonu titreyince yeni bir mesaj aldığını fark etmiş ve o anki şaşkınlığıyla apar topar Edward'dan gelen mesajlara bakmıştı. Mesajda neler mi yazıyordu?

_" - Hey Evie, orada mısın?

-Özlendin bebeğim:). Ah, tamam sen bana kızmadan ben kaçacağım. Sadece şansımı zorluyorum:>°

TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin