Bölüm 10

51 22 9
                                    

...

Ambrosia da eli ayağı dolaşmış vaziyette önüne döndü ve Lucas' a " A-ah evet doğru sıra bana gelmiş.." diyerek Lucas 'a kocaman sırıttı. Lucas güldü. Ambrosia ise istediklerini söylediğinde neredeyse tüm kantini alacak diye korkan kadın da dediklerini sırayla vermeye çalışıyordu. Elleri yiyecek ve bir kaç abur cuburla dolan Ambrosia da Lucas' ın garip bakışları eşliğinde açıklama yapmıştı.

Ambrosia : Hepsi benim değil. Arkadaşlarım için de aldım elbette :D

Lucas da durumu anlayınca gülümsemişti. Ambrosia Lucas 'a bunu söylerken elindeki abur cuburlardan birini yere düşürmüştü. Eğilip almak için eğildiğinde ise Lucas ile göz göze gelmişti. Bir iki dakika bakıştıktan sonra sıradaki diğer öğrenciler' in sesleriyle kendilerine gelmişlerdi. "Artık çekilir misiniz lütfen . Biz de bir şeyler alacağız. Hadi ama..!" Bunları Ambrosia irkilip Lucas 'ın yerden alıp ona uzattığı abur cuburu elinden kapıp hızlıca kantinden çıkmıştı.

"Ahh tanrım çok utanç verici.."

...

Ambrosia abur cuburları zor zahmet getirirken kızlar da oturacak güzel bir yer bulmuşlardır. Kızları gören Ambrosia onların yanına gitti. Ambrosia 'nın elindeki abur cuburları gören Evie de garipseyici bir bakışla " Bu kadar şeyi neden aldın!?" ardından Amor da '" Ben varken ziyan olmaz :)" dedi. Ardından Alfia da "Tüm kantini al dememiştik .." dedi. Alfia 'nın bu sözüne herkes gülmüştü. Sonra Ambrosia da elindekileri uygun bir yere bırakıp yanlarına geçti. Ardından Ambrosia' nın utandığını kıpkırmızı olan yüzünden anlayan kızlar ne olduğunu sordular.

Stella : Heyy dur bir dakika..!

Amor : Sen de bir şey var !?

Mina : Ne oldu. Anlat çabuk !?

Evie : Başına iş açmadın değil mi !?

Kızlar bunları sorarken Mia ve Alfia hiç oralı bile değillerdi. Mia abur cuburları büyük bir iştahla yemeye dalmıştı. Alfia'nın ise dünya umurunda değildi. Ama sonra dönüp Ambrosia ya baktı ve yüzünün halini görünce " Yine ne haltlar karıştırdın acaba?" diye sordu. Evie de " Herkesi kendinle karıştırma istersen.." dedi. ( Bir kapak sesi mi duydum :D) Ambrosia da kızları daha fazla çatlatmadan kantinde olanları tek nefeste anlatmaya başladı. Alfia da gelmediğine pişman olmuştu.

Alfia : Ahh ben neden gelmedim.

Evie : İyi ki gitmemişsin.

Amor : İyi ki . Ortalığı birbirine katardın sen şimdi..!

Alfia : Yapmadığım şey m sanki :)

Amor : Her neyse. Az sonra zil çalacak hadi şuraları toparlayalım bir an önce..

...

Karanlık Tarafta ;

Zil çalmıştı, Edward ile Aidan yine beraber çıkarken Isla onlara seslenmişti.

Isla : Heyy.. siz nereye gidiyorsunuz?

Edward : İşimiz var.

Elisa : Nasıl bir iş bu..?

Aidan :...

Edward :  Sıradan normal bir iş. 

Aidan Edward 'a fısıltıyla ; "Vakit kaybediyoruz.." dedi. Bunu duyan Edward da " Sonra anlatırız.." diyerek bahçeye doğru koştular. Aidan Alfia yı ararken Edward' ın gözleri de Evie ye bakınıyordu. Neden mi !? İkinci testi uygulamak için.. Diğerlerine cevap vermekten vakit kaybetmişlerdi. Zil tekrar çalmadan onları bulup ikinci testi uygulamalıydılar.. Aidan ile Edward ayrılıp ikizleri aramaya başladılar. Edward Evie yi görmüştü. Sanırım o sırada çöp atıyordu ama Edward buna dikkat etmemişti. Onu bulduğuna sevinen Edward ona bunu nasıl uygulayacağını düşünmekteydi.. İkinci test Empati idi. Ama Edward bunu nasıl yapacağını hiç bilmiyordu.. Ama onun yapmasına gerek kalmadan zaten bir şey olmuştu. Evie elindeki çöpleri boşaltıp gelirken yanına bir kız gelmişti. Edward da onları duymak için yakın bir yere saklanmıştı. Konuşmalar şöyleydi :

O sırada Edward 'ı fark eden biri yüzünden Edward konuşmaların devamını dinleyememişti. Ama o " Çalışsaydın..!" lafından sonra Edward epey bir mutlu olmuştu. Ve sessizce "Harikasın bebeğim!" dedi. Bu da bir kötülüktü.. bu yüzden fazla incelemeden kağıdına bir tik daha atmıştı bile.. Ama konuşmaların devamı şuydu :

Evie : Hayır.. Çalışman gerekirdi. Çalışsaydın..!

Sana kopya veremem üzgünüm. Bu hiç adilce değil bu bize yakışmaz öyle değil mi..? Kız : Ahh doğru söylüyorsun..

... 

Aidan da Alfia yı çöp atarken ama çöplerin yarısını yere düşürüp düşiürdüklerini almazken görmüştü. Bunu görmesi bile ona yetmişti ama o yine de emin olmak için ikinci hamlesini yapacaktı..

Sıradaki test : İlk Yardım.

Aynı Edward gibi Aidan da bu test için kendi tarafından bir çocuğa aydınlık tarafın üniformasını giymesini söyleyerek, ona zehir vermişti . Karşılığında ise onu iyileştirecek ve ona bir miktar para verecekti. Aidan planını uygulamak için tekrar saklanmıştı. Çocuk Alfia 'nın yanına gidip öksürdü  ve daha sonrasında da numaracıktan yanına şak diye bayıldı. Alfia onu acele ettiğinden görmemişti ve umursamadan diğerlerinin yanına gitmek için yoluna devam etmişti .Aidan bunu görünce tekrar sevinerek.. Kocaman bir tik daha atttı kötülük tarafına ve Alfia ikinci testi de kötülük manasında geçmişti . 

...

Ders zilinden sonra karanlık tarafta ;

Isla : Çok merak ettim bu iş acaba ne ??

Queen : Kız peşinde koşuyorlardır başka ne olacak .

Isla : keşke aklını okusaydın .

Elisa : Aynen ya çok güzel olurdu .

Queen : Yani hiç aklıma gelmedi . Eğer gelseydi ilk size söylerdim zaten bu rezil olayları :D

Isla : Geçelim bari içeri bir de en salak dersten yok yazılmayalım .

James : Salak demişken şu maymun seni mi dikizliyor Elisa ?

Elisa : Ne , nerede hani ? .. Yok canım gözü kaymıştır .

James : Ben onun gözünü çıkartırım be ne göz kayması !

Aldvin : Tamam abi tamam teneffüste çıkartırsın .

Edward : A grup ne oldu yolumu gözler olmuşsunuz !

Queen : Yine kendini kimlere rezil ediyorsun acaba diye meraklar içinde seni düşünüyorduk .

Edward : Haha şakacı !

Bu ekip hep böyleydi işte . Sürekli birbirleriyle dalga geçerlerdi ama tabi ki de hepsi tamamiyle şakasınaydı . Bu yüzden de zaten karanlık tarafın daha çok keyif alacağı , eğleneceği şeyler fazlaydı ya .

Bu konuşmadan sonra bahçede kimse kalmamış herkes sınıflarına gitmiş ve dersi yarım yamalak ve uyuklaya uyuklaya dinlemekle meşguldü . 

...

Bu olaylardan sonra okulun ikinci günü de böylelikle aydınlık taraf için son bulmuştu ama karanlık taraf gece güç kontrol dersleri yapacağından sadece okul onlar için kısmi bir şekilde bitmişti . Gece yarısı Karanlık Taraf dersteyken Aidan adım adım , yavaş yavaş yürüyerek Edward'ın yanında çaktırmadan durdu . Öğretmen güç hakkında şeyler anlatırken bunlar konuşmaya başlamıştı .

Aidan : Eee kanka son test olarak ne düşündün !

Edward : Yani şöyle bir bakıyorum ne olabilir diye ama aklım hiçbirine yatmıyor .

Aidan : Sonuçlar iyi mi bari ?

Edward : Bebeğim kötülüklerini göstermekte bir numara . 

...
&&&____________/_______________
Bu bölümde bu kadardı.
Yeni bölüm için oy sayısı yine aynı 10 12 oy.

Yorumlarınızı bekliyor olacağız.
En sevdiğiniz sahneyi yazmaktan çekinmeyin 😉

TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin