Önceki Bölümden Kesit :
...
Edward : Arabayı oraya buraya çarpıp sonra da süremedim diyip geçeceksin arka koltuğa .
Queen : Anahtarları ver de ağlatayım bir seni .
Edward : İnan hiç uğraşasım yok nereye çarpıyorsan da çarp parasını ödeyeceksin ya nasıl olsa ben işin orasına bakarım .
Edward bunu diyerek anahtarları cebinden çıkarıp Queen'e fırlattı .
Queen : Asla anahtarları geri alamayacaksın
Edward : Queen !
Queen : Şaka şakkaa :)
Isla : Çeneniz durduysa artık gidelim !
...
Nihayetinde arabaya binmişler ve yola koyulmuşlardı . Kendi arabası olmasına rağmen Edward ise çocuk gibi arkada oturmuştu .
Kızlar ineceği yere geldiklerinde arabadan indiler ve Queen de anahtarları Edward'a fırlatıp göz kırptı . Edward göz devirip arabaya bindi ve evine yola koyuldu . Onun için gece daha bitmemişti tabi . Çünkü daha yeni başlıyordu !!
Amacı o aldığı belgelerin hepsini teker teker incelemekti .
Evine varınca bir kahve hazırladı sonra da bir masaya geçip laptobunu da yanına alıp oturdu . Rahatsız olmamak için de telefonunu sessize aldı .
Uzun soluklu araştırma ödevi yapma edasıyla başladı Evie hakkındaki şeyleri aramaya ...
...
Gece bu şekil devam etmekteydi ama bitmeyecek diye bir şey de yoktu . Güneş doğduğunda gecenin hükmü son bulacaktı ve güneş nihayetinde de doğmuştu !..
...
Sabah Lila perdenin açılışı ve gözüne gelen güneş ışığı ile uyanmıştı . Onu bizzat Kevin perdeyi açarak uyandırmıştı . Daha sonra soğuk ifade ile Lila'ya dönüp konuştu .
''Kahvaltı hazır kısa bir süre sonra da çıkmalıyız . ''
Lisa : İnsan bir günaydın der .
Kevin : Günaydın .
Lisa : Günaydın .
Kevin : Mutfağa gel bir şeyler atıştır sonra da seni okula bırakacağım .
Lisa mutfağa Kevin'ın peşinden yöneldi . Birkaç şey atıştırdıklarında Kevin ayaklandı ve konuştu .
'' Gitme vakti ! ''
Sonra derhal evden çıkıp okula gitmek için yola koyulmuşlardı. Evet, Lila'yı okula Kevin bırakacaktı. Artı sürekli onun başında olacak onu izleyecekti. Ama derslerde ne kadar izleyebilirdi orası meçhul.
Kevin ile Lila arabadayken öğrenciler adeta ( okul binasına ) akın etmekteydi.
Kevin : Unutma! Ne olursa olsun. Gözüm üzerinde.. Sakın beni efendime karşı mahcup e-
Lila : Baksana! Oradan kötü biri gibi mi görünüyorum!!
Kevin, Lila'ya bir göz gezdirip suratına sırıtmıştı.
Lila ciddiyetini bozmayarak Kevin'a göz devirmiş ve : Başka seçeneğim var gibi duruyor muyum!?
Kevin : Pekala. Ama yine de her ihtimale karşı seni izleyeceğim.
Lila : Nasıl? Arabanla göğe mi yükseleceksin. Ya da arabanı uygun bir yere park edip dürbünle sınıfımı mı dikizleyeceksin. Eğer öyle yapacaksan söyle de cam kenarına oturayım. Yoksa diğerleri önümü falan kapatır mazallah.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘t
FantasyÖlümün eşiğinden zar zor kurtulup hafızasını kaybetmişti . Kimseyi ve hiçbir anıyı hatırlamazken yıllardır görmediği babası ile tanıştı . James ile ... Bakalım Evie'nin yeni hayatı nasıl işleyecekti . The War Of Dark and Light 6.sezon ile devam edi...