Bölüm 31

10 14 2
                                    

Son bayrağı daha hızlı bulabilmek için ikiye bölünmüşlerdi . Orman zaten normal , küçük , bir boyuttaydı . Yani sonu vardı . İkiye bölünürlerse elbet bir zaman karşılarına bayrak çıkardı .

Amor : Ben Lynx'le gideceğim Evie'de Stella ile gider o zaman .

Evie : Pekala biz sağdan siz soldan o zaman .

Alfia aralarında yoktu ama kimse bunu anlamamıştı . İkişer ikişer sağa ve sola olmak şeklinde dağıldılar . Alfia geriden umursamazca gelirken onların etrafta gözükmediğini fark etti . Sorun şu ki elinde yararlı hiç bir şey yoktu . Olsa bile zaten kendisi bir şey anlamazdı . 

Alfia : Heyy ! sesimi duyan yok mu ?

Alfia : Ah umarım kaybolmam .

...

Evie Stella ile etrafta gezinirken fener etraflarını zar zor aydınlatıyordu .  

Stella : Nereye gitmeliyiz sence ?

Evie : Boşuna sağı seçmedim bir bildiğim vardı . Bir tahmin yürütecek olursam güneye doğru bir yerlerde olmalı bu bayrak eminim !

Stella : Umarım kaybolmadan geri dönebilirim .

Evie : Sevgiline kavuşursun çok yakında  . Dört gözle seni bekliyordur .

Stella : Tamamda güney neresi .

Evie : Kuzey neresiyse güney de zıttı .

Stella : Hı ?

Evie : Yosuna baksak yosun yolu şaşırtır aslında gece var etrafta kutup yıldızı varsa güneyi bulabiliriz . Karınca yuvası tersi de güneyi gösteriyordu galiba . 

Stella : Direk pusulaya baksak ya ?

Evie : Bilmem ekşın olsun dedim :D

Stella : Güney nereden çıktı .

Evie : Kuzey  doğu ve batıda bir bayrak vardı . Zaten ilk bayrak direk girişteydi . Tek yön olarak güney kaldı .

Stella : Hadi acele edelim ne bekliyoruz !

Evie ve Stella koşar adım etrafta bayrak arıyorlardı . Birbirlerinden çok uzaklaşmayacak şekilde (bir metre falan kadar) ayrıldılar . etrafı incelerken sesler duyulmuştu .

Isla : Bu nasıl bir bilmecedir arkadaş iki saattir çözemediniz .

Queen : Alalım bayrağı da gidelim .

Aidan : Ah sızlanmayı kesinde bayrağı alıp buradan gidelim .

Taehyung : Gidelim de zaferimizi kutlayalım .

Edward : Bayrağı alma şerefi benimdir o zaman . 

...

Evie ve Stella çalılardan geçerek sesin geldiği yöne gitmişlerdi ama çoktan bayrak Edward'In elindeydi ve kazanmışlardı . 

Edward : Oo kimleri görüyorum . Çok geç kaldınız bayrağı çoktan aldık zaferimizi kutluyorduk .

Isla : Ahaha . Tebrik etmeye mi geldiniz ?

Taehyung : Sizin diğer yarınız nerede ya ??

Aidan : Özellikle de siyahınız .

Evie : Adını bilmiyormuş gibi konuşman enterasan !

Stella : Alfia diğerleriyle , dimi Evie ?

Evie : Evet evet öyle olmalı .

Edward : E gidelim o zaman ?

TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin