Bölüm 45

11 13 1
                                    


...

Queen de bunları dinliyordu . Kısmen başarılı idi ama çünkü tek okuduğu şey Edward'ın düşüncesi olmuş idi . Buda demek oluyordu ki Evie gündüzleri tam bir dokunulmazdı .

...

Edward : Ee naber ?

Evie : Yine mi buna başladık ?

Edward : Tabi canım olmazsa olmaz huyumdur .

Evie : Evet bir ilerleme görüyorum şu uyuz kelimeyi bırakıyor gibisin . 

Edward : Ne bebeğimi mi asla huylu huyundan vaz geçer mi hiç ? Ayrıca özlemiş gibisin bebeğim . 

Evie : Alakası bile yok .

Edward :  Evet öyledir .

Evie : Bir şey yoksa ...

Edward : Var ! Alfia ne seviyormuş , gazoz istiyor  ?

Evie : Çeşme suyu :D

Edward : Ya çok komik aşırı gülüyorum bak öldüm şuan harbi diyorum .

Bu sırada sıra onlara gelmişti bile . Evie istediklerini söyledi . Adam verirken bir de soda söylemişti .  Sodayı Edward'a verip kendisi de tepsi ile masaya döndü . 

Edward da elinde tuttuğu sodaya baktıktan sonra sıradan çıktı . Aidan'ın yanına oturup onun yanındaki Alfia'ya sodasını verdi .

Aidan : Harbi diyorum şuan gülmekten öldüm :D

Edward : Dalga konusu bula bula beni mi buldunuz yiyin işte yemeğinizi ! Sende ulu orta saçma sapan güçlerini kullanıp durma eğlenceliyse de kendine sakla . 

Queen : Alt tarafı eğleniyorduk . 

Edward : Az uzakta eylen o zaman .

Taehyung : Tamam yeter ikinizde bırakın şunu hemen yiyelim de gidelim . 

Isla : Evet haklı .

En sonunda minik tartışma sonlandı ve herkes önüne döndü . Kızlar yiyince kantinden çıkmış idi . Aynı şekilde Edward ile diğerleri de yedikten sonra kantini terk etmişti . Alfia ile Evie öğle arasının kalan kısmında bahçede takılır iken Edward ile Aidan da yanlarına teşrif etmiş idi . 

Aidan : Nabersiniz bakalım .

Alfia : Gördüğün gibi işte .

Edward : E bebeğim sen nasılsın senden bir cevap alamadım.

Evie : Neyini bekliyorsun cevap verdi işte .

Edward : Ben bizzat sana sordum ama .

Evie : Alfia da ikimiz yerine cevap verdi işte .

Edward : Ya ben sana daha ne yapayım . Aidan seni vursun bende kurşuna kafa atayım senin için makul mudur ?

Evie: Yok artık kafada var senin biraz galiba .

Edward : Olabilir sen varken doğaldır . 

Evie sessiz kaldı daha sonra da Aidan hemen konu değiştirdi .

Aidan : Yalnız yılbaşı geliyor acaba bir yılbaşı partisi mi yapsak . Hatta ondan önce güzelce bir buz patenine gidelim . 

Alfia : Sadece biz mi ?

Aidan : Kim katılırsa artık .

Alfia : Aslında olabilir Evie ?

Evie : Oldum olası soğuktan nefret ederim bir de buz gibi havada buz patenine gidelim diye sayıklama .

TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin