Bölüm 128

6 4 1
                                    


...

Queen : Ee Elisa sen en diyorsun ?

Elisa : Ne ?

Isla : Kim alır ?

Queen : Aov o şuan James'in pisliklerini düşünüyor .

Elisa : Çık aklımdan ! Biz de seninle mi kavga edelim şimdi ! Hem ne diye anıyorsunuz şunu umurumda değil kendisi .

Alfia : Aynen o yüzden sen hala ayarlamaya çalıştığımız erkekleri reddediyorsun .

Elisa : İlla erkekle mi takılmam gerekiyor eğer öyleyse hemen bulabilirsiniz dediğim gibi o umurumda değil onun gibi birine de kalmadım . Ayrıca Edward alır .

Isla : E bahse girecek kimse de kalmadı herkes aynı kişiyi deyince bahis düşer .

Aidan : Şu konuşmayı bırakın , kavganın tadını bir çıkaramadım .


...


.

Lynx Amor ve Evie Edward ile James'i ayırmaya çalışıyorlardı ki o arbede de olanlar olmuştu . :

Evie : Edward , Edward bıraksana şunu .

Evie : Çok uzadı bu iş artık kesin şunu !

James : Çekil be şuradan !

James bunu diyerek Evie'yi itti ve Edward'a döndü . Tabi James Evie'yi itince Evie'nin dengesi bozulmuş ve düşmüştü . Evie düşerken son anda Edward'ın da koluna yapışmış ve kendisini de düştüğü yere sürüklemişti . James de öylece Edward'ın gözlerinin önünden kayıp gidişini izlemişti . Aynı diğerleri gibi tek fark onlar şaşkınlıkla ve hafif korkuya kapılmış bir şekilde bağırmışlardı .

- Eviee !!

...

Ama ne olmuştu ? (Tahmin alınır yorumlara !! )

... ( O zaman buyurun inin aşağı ve okuyun :) )



.

.

.

.

.

.

.


...

Tabii ki James Evie'yi itince Evie dengesini kaybetmiş ve  arkasındaki havuza düşmüştü . Düşerken Edward'ın kolunu son anda tutunca onu da arkasından suya sürüklemişti . Böylece ikisi birden suya düşmüşlerdi . 


Herkes şaşkınca suya bakarken Edward anında su yüzüne çıkmış ve şaşkınlığını atmaya çalışıyordu . Az önce ne olduğunu anlayamamıştı çünkü .

Aynı şekilde Evie de su yüzüne çıkmak için çabalıyordu  . Bir yandan uzun elbise ve bir yandan da makyajı yüzüne gözünü açamıyorken nihayet saniyeliğine de olsa kendini su yüzüne atmayı başardı . Sadece '' Edward ''ı zor demişken Ardından tekrar buz gibi soğuk olan bu suda donmuş ve ellerinin / narin bileklerinin kontrolünü sağlayamamış ve  suya batmıştı  . Tabii derinlik de fazla olunca Evie boğulma tehlikesi yaşadı . 

Edward Evie'yi duyar duymaz arkasını dönüp baktı . Evie ile birlikte düştüklerini yeni hatırlamıştı . Evie'nin suyun içinde zorlandığını görür görmez tekrar suya daldı . Önce Evie'nin kollarını boynuna koydu . Sonrasında da belinden tuttuğu gibi kendisi ile birlikte onu da su yüzüne çıkardı . Evie sonunda nefes almaya başlamışken genzine açan su yüzüne de öksürmekteydi . 

TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin