...
Queen : Evet buranın en güzel yiyeceği nedir ?
Isla : Köfte ekmek ?
Queen : Gömelim birer tane hadi .
Isla : Tamam gidelim bir kantine de .
Elisa : Bende geldim bekleyin .
Kızlar kantine gidip birer tane köfte ekmek ve yanına ayran aldılar . Bir masaya geçip oturdular . iştahlı iştahlı yerlerken yanlarına erkeklerde gelmişti . Aldvin Isla'nın yanına James ise Elisa'nın yanına oturmuştu . James dayanamayıp kendine de bir köfte ekmek aldı . Aynı şekilde Aldvin de almıştı . Köfte ekmek bu sonuçta kimse dayanamaz lezzetine :D ;)
Bunlar yemeklerini löpletirken yanlarına bir çocuk gelmişti . James çocuğu görüp kalktı ve el ele vurup çakıştılar 8erkek , futbolcu selamı işte :D )
James : Tanıştırayım Taehyung .
Isla ve Elisa selam verirken Queen doğrudan çocuğa bakıyordu . Yemeği de elinde kalmıştı . Taehyung da Queen'e bir kaç saniye kadar bakarak yanına geçip oturdu . Queen hızla elini uzatarak adını söyleyerek selam verdi . Taehyung memnun olduğunu belirtircesine gülerken Queen çoktan Taehyung'un aklında ufak bir gezintiye çıkmıştı bile .
Queen Taehyung'tan kendisinin süper güzel olduğunu öğrenmişti . Ona gülerken diğerleri şaşkınca birbiriyle bakışıyordu . En sonunda Isla '' Queen yine mi zihin keşiflerine gittin . '' diyerek Queen'i daldığı zihinden çıkardı .
Taehyung : Akıl nexosu musun ?
Queen : Evet öyleyim .
Taehyung : Bende ...
Queen : Sende zehir nexosusun evet .
Taehyung : Aklımda ufak bir gezintiye çıktın değil mi ?
Queen : Olabilir .
Taehyung : O zaman son düşüncelerime de öncelik vermişsindir .
Queen ve Taehyung birbirlerine birazcık daha yaklaştılar . Daha sonrada aynanda konuştular . ''Sevgilim olsana . ''
İlk görüşme çarpılma buna dense gerek ...
...
Aydınlık taraftaki kızlar derslerini zar zor bitirip çantalarını toplamıştı ve yemek yemeye zar zor gitmişti . Evie kızlara sonra yetişeceğini söyleyip eşyalarla dolu çantasında bozuk para arayışına çıktı . Evie en sonunda paraları buymuş kızlara yetişecekti ki bu seferde bir öğretmen onu durdurup ona bir görev vermişti '' Evie seni gördüğüm iyi oldu . Biliyorsun ki festivaller yaklaşıyor . Senden iyi bir planlayıcı olduğun için yardım istiyorum . '' diyerek .
Evie : Nasıl ? Her şeyi benim planlamamı mı istiyorsunuz ?
- Adaletli olduğunu biliyorum buna inanıp güveniyorum . Ayrıca gerek olursa yardım da isteyebilirsin benden veya eski festival sorumlusundan .
Evie : Bana güvenebilirsiniz .
- Unutmadan söyleyeyim eğlenceli bir şeyler ve rekabet olan ikisi de orta derecede olan tüm duyguları barındıran birleşme festivali olsun . Bir hafta sürecek ve bu haftada hiç bir ders yapılmayacak . Geziye bile gidebiliriz yani . Tek uyman gereken kural etkinlik sayısı . Etkinliğin bir kısmını karşı taraftan sorumlu kişi veya kişiler planlayacak .
Evie : Anladım hocam buna dikkat ederim .
Evie öğretmenden ayrılıp hızlıca kantine gitti . Kantin yolunda bir kız onu durdurup bahçeye çekmişti . Bu kız festivalden eski sorumlu öğrenciydi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘t
FantasyÖlümün eşiğinden zar zor kurtulup hafızasını kaybetmişti . Kimseyi ve hiçbir anıyı hatırlamazken yıllardır görmediği babası ile tanıştı . James ile ... Bakalım Evie'nin yeni hayatı nasıl işleyecekti . The War Of Dark and Light 6.sezon ile devam edi...