Özel Bölüm 1:3 / İlkbahar Pikniği

12 13 5
                                    

♪♫••..❤..••♫♪ İLKBAHAR PİKNİĞİ ♪♫••..❤..••♫♪

𝙳 𝚖𝚒 𝙲 𝚖𝚒 ?

...

...

Birbirinden kopuk etkinlikler sonucu en sonunda Queen herkesi piknik alanına çağırmış ve tüm ekibi tekrardan birleştirmişti .

Peki ya Queen'in bu birleşimi sağlamasındaki amaç neydi , aklında yine neler vardı bu kızın ???

Yakında hepsi görecekti !..

...

Queen : Evet herkes buraya ! 

Isla : Ne oldu Queen ?

Queen : Ne olacak sıkıldım .

Isla : Gel o zaman voleybol oynayalım 

Queen : Hayır benim aklımda daha iyi bir fikir var .

Elisa : Ne gibi ?

Queen : Hadi doğruluk mu cesaret mi oynayalım !

Taehyung : Aynenn ! Hadi .

Isla : Evet iyi fikirmiş .

Herkes yaptıklarını bırakıp daire şeklinde oturdular . Kimileri oynamak istemese de tüm ısrarlar nedeni ile herkes oynamak zorunda kalmış idi . 

Ve Queen ortaya şişe koyarak onu döndürdü .

James ile Elisa çıkmıştı .

James Elisa'ya soruyordu .

James : D mi C mi ?

Elisa : Cesaret !

James : Hmm peki o zaman . Gözlerin bağlı 3 oyun turu bekle . Ayrıca bundan önce seni birazcık döndüreceğiz ve etrafta gezeceksin .

Elisa : Vaov ! Güzel.

Elisa ayağa kalktı . James de gözlerini bağladı . Daha sonra Elisa'yı oradan uzaklaştırıp etrafında 2-3 tur döndürdü . O etrafta gezinirken diğerleri de gülüyordu . Elisa ağaca toslayınca en sonunda onu yerine oturtmuşlar ve tura devam etmişlerdi .

Elisa iki saat yoklayarak şişeyi bulduktan sonra zar zor şişeyi çevirmişti .

Isla : Taehyung Edward'a soruyor .

Edward : Cesaret !

Taehyung : Bir sorsaydım . Her neyse .  Hadi Edward şimdi buradan benim seçtiğim birinin omzuna masaj yap .

Yine Taehyung : Acaba bu kim olsaydı !?

Queen Taehyung'un kulağına fısıldadı ve Taehyung güldü .

Taehyung : Evet buldum :D

Edward : Evet bu şanslı kişi kim ?

Taehyung : Isla !

Edward : Nee ?

Isla : AHAHAH hadi Edward .

Edward somurtarak ayaklandı . Isla'nın omzunu sıka sıka buruştururken Isla bağırdı .

Isla : Yavaş yavaşş . Hem hep aynı yeri yapma biraz sola daha kay .

Herkes buna gülerken Edward göz devirip dediğini yapmıştı . Daha sonra Edward masajdan sonra oturup şişeyi çevirdi . 

Edward : Stella - Lynx hadi .

Stella : D C ?

Lynx : C

TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin