♪♫••..❤..••♫♪ İLKBAHAR PİKNİĞİ ♪♫••..❤..••♫♪
𝙰𝚔𝚜𝚒𝚕𝚒𝚔𝚕𝚎𝚛 𝚟𝚎 𝙴𝚟𝚎 𝙳𝚘̈𝚗𝚞̈𝚜̧
...
...
Kızlar Mia'nın ısrarları üzerine gölün yanına gitmeye karar vermişlerdi . Kısa bir yürüyüş sonrası artık gölün yanındalardı .
Hepsi gölü izlerken ve canlılara bakınır iken erkekler de biraz gerilerinden peşlerinden gelmişlerdi . Hepsinin aklında aynı kurnazlık vardı ve yüzler gülüyordu . Birazcık sessiz bir şekilde kızların arkalarına gelmişlerdi .
Daha sonra birbirleriyle kaş göz yaparak onların yanına gittiler .
Taehyung : Ee kızlar ne yapıyorsunuz ?
Aldvin : Evet ya ve biz niye çağrılmadık ?
Elisa : Ne yapacağız etrafı geziyoruz hep oturup bir şeylerle mi uğraşalım .
Amor : Ee geldiğinize göre başka güzel yerler varda gitmeden önce bakabiliriz .
Lynx : Ne ? Erken değil mi gidecek miyiz hemen ?
Stella : Yani hava durumu yağmurlu falan gösteriyor . Bir de artık burası sıkmaya başladı gibi bir şey oldu .
Sky : Evet aslında doğru .
Livian : Şimdi sıkılmanın ve gitmenin sırası mıydı ya ?
Mia : Siz sıkılmadınız mı ?
Jimin : Sıkıldık .
Edward : Ama eğlenecek güzel bir şey biliyoruz .
Queen : O neymiş .
Aidan : İşte bu !
Aidan'ın bu sözü ile tüm erkekler kızları suya doğru itmişti . Tüm kızlar çığlık çığlığa suya düerken erkekler de onların bu haline gülüyorlardı .
Amor : Ne yapıyorsunuz siz ya ?
Alfia : Ah sırılsıklam oldum .
Elisa : Çok mu komikti şimdi ??
James : Evet bak gülüyoruz ya işte .
Mina : O zaman biraz da böyle gülün !
Mina gölüm suyunu erkeklere yöneltmiş ve onları da ıslatmıştı . Bu seferde kızlar gülüşüyordu . Daha sonra bir anda yağmur yağmaya başladı . Şimdi artık kimsenin kuru bir tarafı kalmayacaktı .
Aidan : Şu şansa bakk !
Evie : Demek ki neymiş gülme komşuna gelir başına !
Ambrosia : Bence bir an önce gidelim .
Lynx : Tamam sakin bu bölgenin yağmurunu dindirebilirim .
Amor : Hey ! Burası insan bölgesi bir anda yağmuru durduramazsın .
Lynx : Ah tamam o zaman .
Livian : Toplanıp gidelim . Daha fazla ıslanmadan .
Livian bunu diyerek Mia'ya elini uzatmış ve onun sudan çıkmasına yardım etmişti . Stella ve Ambrosia da kendi başlarına ayaklanmış ve su kenarında da sevgilileri yardımı ile karaya çıkmışlardı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘t
FantasyÖlümün eşiğinden zar zor kurtulup hafızasını kaybetmişti . Kimseyi ve hiçbir anıyı hatırlamazken yıllardır görmediği babası ile tanıştı . James ile ... Bakalım Evie'nin yeni hayatı nasıl işleyecekti . The War Of Dark and Light 6.sezon ile devam edi...